appelvrouw Geplaatst: 7 november 2022 Auteur Geplaatst: 7 november 2022 13 uren geleden, MSDG zei: raddichio Oo! Risotto radicchio π Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde Β π
Arja Geplaatst: 7 november 2022 Geplaatst: 7 november 2022 Tas met jampotten van een vriendin gekregen. Toch wel fijn om er lekker veel te hebben, dan kun je makkelijker uitdelen.Β Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 november 2022 Auteur Geplaatst: 7 november 2022 Zojuist van de buurman gekregen 1 x Doyenne de Comice 2 x kalkoenei, 2 x Appel Melrose en 2 x gele Bellefleur. De Melrose is volgens de buurman de beste bewaar appel ( hij heeft iets van 30 soorten) en Β in april nog goed. Het ene kalkoenei is nog warmπ 6 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde Β π
Arja Geplaatst: 14 november 2022 Geplaatst: 14 november 2022 Een prachtige vijg van @MSDG. We zijn hier nog in discussie over de optimale plek in onze tuin π 2 Quote
Mellie Geplaatst: 18 november 2022 Geplaatst: 18 november 2022 Een lekkere cake en Γ§iΔ kΓΆfteeeeeee!!! Mmm, dol op de laatste, dus was er heel blij mee. Was een soort van ruil, want ik gaf weer 2 tassen vol met ander spul. De kinderen hebben de cake al op. Morgen ga ik lekker aan de Γ§iΔ kΓΆfte. 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 19 november 2022 Geplaatst: 19 november 2022 De peperzaden enΒ poeder van HenkgΒ Dank je wel! 3 Quote
HuubvG Geplaatst: 20 november 2022 Geplaatst: 20 november 2022 (aangepast) (Moes)tuinboeken, rabarber-aarbeiengelei, druivengelei, appelcompΓ΄te, pruimenchtney, appel-pruimenjam van een zus. Β En snijbiet, IJslands mos, peterselie, selderij, borage. 20 november 2022 aangepast door HuubvG 4 Quote
Mellie Geplaatst: 20 november 2022 Geplaatst: 20 november 2022 Zo! Dat zijn nog eens de verwennerijen. Ik dacht, ik post wat ik heb gekregen. Een schaal vol met een EgeΓ―sch gerecht van mijn schoonzus. Vond dat zo heerlijk de laatste x dat ze dat vandaag had gemaakt om mee te nemen. Echt van zitten smullen en ga dat vanavond nog lekker met de laatste portie doen Grofweg 3 ingrediΓ«nten; yoghurt, postelein en kikkererwten. 2 Quote
Erny Geplaatst: 21 november 2022 Geplaatst: 21 november 2022 Nou, @Mellie bijna altijd kijk ik likkebaardend naar je foto's van wat je nou weer gaat eten... maar bij deze niet... π Ligt niet aan de foto, het eten ziet er zelfs wel appetijtelijk uit, maar aan de ingrediΓ«nten. Yoghurt is helemaal ok, maar kikkererwten erdoor met Γ³Γ³k nog postelein? Wat is het rood/oranje goedje dat blijkbaar de smaak moet geven? Zeer mysterieus gerecht Mellie. 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 21 november 2022 Geplaatst: 21 november 2022 @Mellie ziet er weer heerlijk uit. Smullen maar weer 1 Quote
Mellie Geplaatst: 21 november 2022 Geplaatst: 21 november 2022 Ahahahah, nou, ik moet eerlijk zeggen dat als je het zou omschrijven, ik ook zou afslaan. Klinkt gewoon raar. Maar ik vond het zo heerlijk toen ik het had geproefd. De kikkererwten moeten trouwens bovenop. Dit was het uitgeschraapte restje. Ze heeft de kikker erwten gebakken met een uitje en Turkse tomatenpuree. Dat is de basis. Teentje knof door de yoghurt met postelein. Dat is een bekende Turkse salade. Ook lekker apart. Dit is een combi van die 2. Eerst de yoghurt mix. Dan na afkoelen de kikkererwten mix erboven. Ik ben helemaal fan, net zoals die yoghurt salade met paprika. Edit: en kennelijk vond ik deze gift zo veel belangrijker en lekkerder dan de vrachtlading hout wat ik heb gehad en paar cement bakken, dat ik dat helemaal vergeten was te zeggen. maar ben ook heel blij met het hout. Gisteren al lekker naar het vuur zitten staren. 3 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 december 2022 Geplaatst: 1 december 2022 Een mooi Japans mes om onze vissen te kunnen filerenΒ Β (de vissen moeten nog iets groeien... al gaan ze best hard!) 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
rorror Geplaatst: 1 december 2022 Geplaatst: 1 december 2022 (aangepast) Twee grote aloΓ« vera planten van 60a70cm breed en hoog gehad.Β Paar lelijke bladeren die nog even weggesneden moeten worden, en een grotere pot geven. Ze vallen door hun gewicht nu automatisch om. Β Edit: 2 december 2022 aangepast door rorror 1 Quote Β Gebreksverschijnselen, aandoeningen,Β in Paprika of Pepers. Β
Mellie Geplaatst: 6 december 2022 Geplaatst: 6 december 2022 Mijn ouders zijn terug uit Turkije, dus ik heb wel wat lekkere dingen gehad. Het blijst met de zelfgemaakte tomatenpuree. Zoβn 2,5 kilo. Kan ik er weer even tegenaan. Ook zelfgemaakte paprikapoeder. Jeej!Ennnn. De post kwam met 3 soorten peper van @arebij. Blij mee! 2 Quote
HuubvG Geplaatst: 16 december 2022 Geplaatst: 16 december 2022 (aangepast) Vandaag is het alweer elf (11!) dagen geleden dat ik van Albert Heijn een bosje bloemen kreeg! Β Β Bij de balie op maandagochtend vorige week: meneer, wilt u een bosje bloemen mee? Keek ik naar de bloemen die overgebleven waren van het weekeinde, al afgeprijsde stikkers erop. De mooiste bos uitgezocht en in dank aangenomen. Een zakje van die witte poeier erbij en ... ze staan nu nog! Β Β Β 16 december 2022 aangepast door HuubvG dubbele foto's weggehaald, ingekort 5 Quote
Lia56 Geplaatst: 16 december 2022 Geplaatst: 16 december 2022 @HuubvGΒ die zien er zeker nog heel florissant uit... geniet ervan 1 Quote
rorror Geplaatst: 20 december 2022 Geplaatst: 20 december 2022 Twee kookboeken gehad. De Verse Thaise Keuken, en één met Tapas gerechten. 2 Quote Β Gebreksverschijnselen, aandoeningen,Β in Paprika of Pepers. Β
henkg Geplaatst: 22 december 2022 Geplaatst: 22 december 2022 Ik werd vandaagΒ gebeld: "Wil je een vers geschoten haas hebben?" Ja dus. Hij of zij hangt nu al buiten, onder een afdak. Morgen aan de slag met ontweiden, panklaar maken. En uitbenen en malen, want ik ga er gehaktballetjes van maken. Maar eerst de messen slijpen. Β 4 Quote Β Β Β Β Β 2025_teeltlijst (.xlsx) Β Β
appelvrouw Geplaatst: 23 december 2022 Auteur Geplaatst: 23 december 2022 Die haalde de kerstdagen nietπ€. Ik kreeg een sinaasappel, onbespoten,Β en mocht hem zelf plukken. Een bijzondere vrucht want de eerste ooit van datΒ nog kleine boompje geplukt. LieΒ en ik hebben hem meteen soldaat gemaakt.. geen fotoπ 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde Β π
rorror Geplaatst: 23 december 2022 Geplaatst: 23 december 2022 Via marktplaats een gratis Ilex bol uitgegraven van zo'nΒ 70cm en stond minimaal 20jaar in de tuin. Morgen oppotten, nu eerst de auto schoonmaken.Β π Als je hem zou kopen in de winkel kost dat best een duit.Β Eerste google resultaten: Β Β 1 Quote Β Gebreksverschijnselen, aandoeningen,Β in Paprika of Pepers. Β
Jorieke123 Geplaatst: 7 januari 2023 Geplaatst: 7 januari 2023 Van een lief forumvriendinnetje: Β 6 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jasmin Geplaatst: 7 januari 2023 Geplaatst: 7 januari 2023 Β Riet Ik ben uren bezig geweest om bundeltjes te maken als bodembedekking.Β Β 3 Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Arja Geplaatst: 13 januari 2023 Geplaatst: 13 januari 2023 Een fijne tang voor hete jampotten e.d. via een weggeefgroep gekregen.Β Β 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.