Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zal ook wat falafel maken ?(of falafelburgers) is koud te eten maar kan ook nog even op de bbq en is vega (buiten de hete cake/taart om). Dan maak ik er ook nog wel een pikante(en een milde) salsa bij.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:
Kun je toevallig al zeggen wat voor salade?

Voor het geval dat we dadelijk meer van het zelfde hebben.

Zeker niet... Olivier en Nyaswizh... Eerste met aardappels, worst enz., tweede met haring en rode bieten...

Geplaatst:

Ik moet helaas afzeggen, mijn werkgever heeft mijn dienst aanpast in dat weekend en helaas moet ik zondag ook werken zo jammer weer....Had ik nog zo gevraagd plan me niet in maar dat maakt niks meer uit tegenwoordig...

groetjes Sandra

Geplaatst:

Zeg dat wel had me er zo op verheugd, blijkbaar heb ik zelf dan ook niet goed in het rooster gekeken… en ik krijg geen vrij heb ik al geprobeerd en uiteraard wil niemand ruilen …

Zucht volgend jaar moet ik echt het weekend maar vrij vragen!

groetjes Sandra

Geplaatst:

Wij nemen mee voor Jorieke:

Koffie

Thee

Zout

Toiletpapier

Wij kunnen maken:

Appeltaart

Zaziki

meenemen:

Thee

Frikadellen voor de bbQ

eventueel brood als dat nog nodig is? en zo ja wat voor brood?

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Ik heb ook nog een mooie krat met moestuinforumgroen deksel gekocht en ik neem, buiten wat er al genoteerd stond, ook nog 'n tube mosterd en chilisaus mee.

Geplaatst:
Wij nemen mee voor Jorieke:

Koffie

Thee

Zout

Toiletpapier

Wij kunnen maken:

Appeltaart

Zaziki

meenemen:

Thee

Frikadellen voor de bbQ

eventueel brood als dat nog nodig is? en zo ja wat voor brood?

Ik zal je noteren voor de bovenstaande dingen.

en iemand die zich heeft afgemeld zou een Turks brood mee brengen maar voel je niet verplicht hoor je brengt al genoeg mee.

Thee mag wel maar is niet perse nodig aangezien er al iemand meer thee meebrengt wat overblijft gaat bij Jorieke in de kast.

Geplaatst:

Mijn zelfgebakken broden, dat gaat niet lukken, aangezien ik zaterdag niet thuis ben. Dan zou ik vandaag moeten bakken en is het oud.

Zal zondagochtend heel vroeg nog langs een Belgische bakker rijden voor een paar heel verse broden.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ik zie nogal wat broden langskomen, is dat turks brood wel nodig ? Of onderschat ik de eetlust van sommigen ?

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...