Almond Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Alderman erwten en sugar bon sugarsnaps. beide voorgezaaid in wc rolletjes. Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
dries_86 Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 nog wat extra aubergines Lange Violette Quote
wouttie75 Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 sjalotten, pootuitjes rood en geel gepoot, radijsjes, andijvie, peter peper en madame jeanette opnieuw gezaaid. Maar eens wat ruimte maken voor de tomatenreeks 2015 Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
harm07 Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Wortels 'Amsterdamse Bak' in de tunnelkas Quote
Sils Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Vandaag radijs gezaaid in kweekbakjes Dát kan ik ook nog doen! Ik heb nog een kweekbakje leeg. En laat je ze daar in volgroeien? Staan ze binnen of buiten? Ze moeten straks naar buiten toe. Misschien onder mijn folie tunnelkas? Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Kim Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 peultjes, buiten in potjes in een klein kweekkasje afwachtend tot hun bak klaar is. Quote
harm07 Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Muskuskaasjeskruid en driekleurige viooltjes (viooltjes voor de tweede keer). Ook barbarakruid gezaaid in de tunnelkas Quote
minie Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 sla in een klein kweekkasje buiten. en binnen kruiden in de vensterbank Quote
Lunake Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Ik heb toch wat plantgoed gekocht in de AVEVE vandaag om alvast wat groen in mijn moestuintje te hebben - Broccoli- Krulsla Verder nog wat bessenstruikjes geplant: - 2 Blauwe bessen struikjes- 1 Gele frambozenstruik En nog wat klimplanten: - Passiflora (één van mijn lievelingsbloemen)- Clemantis (afwachten wat dat wordt ) Tevreden van mijn dagje!!! Quote
geertlaurent Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Ook naar de aveve geweest Hard staan twijfelen over de aanschaf van enkele bloemkool plantjes maar heb ze uiteindelijk toch laten staan. Zagen er wel goed uit. In plaats van bloemkool te planten heb ik me geamuseerd met aardbeien planten te planten. De Mieze fraue schindler en pineberry. Quote
Deborah Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Die 2 aardebeienrassen had ik onlangs ik ook gekocht. Nu heb ik wel erg veel aardbeienplanten in de tuin Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Infinite Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 - aardbeien plantjes verpoot en in potten gezet. moestuinbak gezaaid/geplant:- sla, 3 verschillende soorten- wortel- 2 soorten bloemen- pootuitjes rood Quote To plant a garden is to believe in tomorrow.
SaskiaV Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Paprika, cherry tomaat, aubergine en basilicum. Staan in 9 cm potjes op de vensterbank. Eerste moestuinactiviteit van het jaar! Quote
mijnspeeltuin Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 DoperwtjesSlaPompoen Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 Nog meer pepino's nu in beschermende potjes zodat ik ze niet over hoeft te planten Quote
suus76 Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 Oei, voor pompoen ben je denk ik aan de vroege kant, deze kunnen pas half mei naar buiten, tegen die tijd heb je enorme planten staan! Quote
Sils Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 *Kropsla*Uien*Peterselie*Basilicum*Radijzen verplant naar buiten......kijken of dat gaat. Plastic over alles gedaan. Quote Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Gast Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 Ik heb net lavendel gezaaid ik ben benieuwd wat het gaat worden. heb de bak met zaadjes in me folie kas staan het is daar nu 15 graden. Quote
suus76 Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 Leeuwenbekjes, Tagettes, rode bieten, gele bieten, snijbiet, ananaskers, en twee soorten asters. De bieten en snijbiet in de kas op de tuin, de bloemen en ananaskers in huis. Quote
pirke64 Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Gisteren (1 maart) 3 soorten snijbiet, rucula en wilde rucula, pak choi en drie soorten radijzen in de verhoogde bakken buiten. Voor de snijbiet misschien wat vroeg maar de bakken zijn verhoogd en ik heb ze nog even afgedekt met vliesdoek (gelukkig want het regende enorm hard vannacht). Binnen drie soorten tomaten en paprika (minibel). Begin is gemaakt... Quote
geedee Geplaatst: 2 maart 2015 Auteur Geplaatst: 2 maart 2015 Tomaten verspeend 2e ronde spinazie gezaaid. Quote
Lieke81 Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Tomaten en komkommer . Hopelijk houd ik dit jaar wel meer over als 1 tomatenplant. Vorig jaar alles gesneuveld op die ene tomaat na dan. Ben benieuwd. ( ow en euh... Uit de grond kijken, gaat dat werken , kan niet wachten nl. Haha) Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 oepsie vergeten uit te loggen Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Almond Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 poging 2 Whooop! eerste echte zaaironde van 2015 heeft gister plaatsgevonden in Huize Almond 3 soorten tomaat: white cherry, striped stuffer & zuckertraubemuismeloentjes, lente uitjes, zinnia, cosmos seashell, bunny tails gras en kogel amaranth Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Liekie Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 yessss, maart: het kan beginnen!! Vandaag gezaaid: Paprika Como di toro rossoPaprika Quadrato d'Asti GialloRode Reuzen PuntpaprikaPaprika BarancioPaprika MaorEigen zaadjes snackpaprika (waarsch. ook Barancio) Tomaat - RomaTomaat - Tiny TimTomaat - Black cherryTomaat - White cherryTomaat - Moneymaker Lollo Rossa - EstafetMeikoninginRucola Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.