bloemenkoningin Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Envelop C is binnen. Ik probeer hem vrijdag op de post te doen. Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Ylona wil je mij een pb sturen? Ik heb wel je adres maar geen mailadres. Quote
Nasuada Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Nasuada: in Envelop A zat een zakje waarbij je (handig!!!) zaadschijfjes had toegevoegd aan het zaad omdat je de naam niet weet. Het gaat om de Judaspenning http://www.zaaisite.nl/info/lunaria_biennial.htmDie heeft lila bloemen. Een tweejarige die zichzelf uitzaait. Omdat jij schrijft dat het gaat om wit met paarse bloemen zou het ook nog om de vaste Judaspenning kunnen gaan. http://www.groei.nl/artikel/lunaria-rediviva-judaspenning Hey enjoy, dank je wel voor de info. Deze heb ik idd beide staan. Bedankt voor de aanvulling. Ik hoop dat mensen er plezier aan zullen beleven. Het is dan wel even afwachten welje kleur het is.ik vermoed de paars/lila. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
bloemenkoningin Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Envelop C is vandaag met de post weg Quote
Enjoy! Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Graag gedaan Nasuada! Leuk om elkaar verder te kunnen helpen. Ik ga jou Judaspenning zaaien zodat er iig dit jaar nog een plant staat en ik volgend jaar kan genieten vd bloei. Quote
Ylona Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 Ik heb envelop C net ontvangen! Ik ga morgen even snuffelen en dan probeer ik hem maandag weer op de post te doen. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 18 mei 2015 Auteur Geplaatst: 18 mei 2015 Sorry mensen, ik (Almond) heb jullie (en Suus dubbel sorry) een beetje moeten verwaarlozen, kwam om in het werk thuis .Maar heb de beginpost aangepast, Salempie een pb gestuurd over de vlop update en Sugarlevi is gevraag de vlop naar Tanja door te sturen. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Ylona Geplaatst: 18 mei 2015 Geplaatst: 18 mei 2015 Envelop C is vandaag weer op de post gegaan! Quote
Balto Geplaatst: 18 mei 2015 Geplaatst: 18 mei 2015 Ik heb een vraagje. Er zaten boterbonen in envelop B. Iemand een idee of dat stambonen of stokbonen zijn? Quote
Jenneke Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 En zowaar, de envelop is al gearriveerd SamantaP je hebt pb Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 20 mei 2015 Auteur Geplaatst: 20 mei 2015 Vlop B is ook weer on route Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Groentjuh Geplaatst: 20 mei 2015 Geplaatst: 20 mei 2015 Envelop B is gearriveerd. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 21 mei 2015 Auteur Geplaatst: 21 mei 2015 Dank Groentjuh! De lijst is weer bijgewerkt Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Jenneke Geplaatst: 22 mei 2015 Geplaatst: 22 mei 2015 Gistermiddag de envelop op de post gedaan naar SamanthaP. Volgens www.tracktrace.nl is hij inmiddels afgeleverd. Ik stuur de code nog even per pb. Quote
Monika Geplaatst: 23 mei 2015 Geplaatst: 23 mei 2015 De envelop stond hier mooi bij de schuifpui, dank je wel Groentjuh Het is inderdaad een hele volle envelop Ben erg benieuwd en ga zo lekker snuffelen. Quote
sugarlevi Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 Als het goed is, is Envelop A, inmiddels bij Tanja65 aangekomen. Wel jammer dat die door moest, ik vond deze iets minder interessant dan Envelop B. En ik keek stiekem uit naar alle leuke zaden die ik ging verzamelen de komende maanden en in de envelop zou doen. Doen we misschien gezellig nog een ronde in het najaar mee. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
SamanthaP Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 En de envelop is hier ook gearriveerd! Zat gewoon in de brievenbus, dus waarom de vorige postbode m niet afgegeven heeft snap ik niet... De envelop Is goed gevuld, dat wordt nog moeilijk kiezen wat ik eruit ga halen! Heb me voorgenomen om alles wat ik nog zou willen zaaien, ook meteen de grond in te doen, dus ik verheug me al op vanmiddag. Nu nog hopen dat het droog blijft hier! Ik geef een seintje wanneer de envelop weer door gaat! Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 27 mei 2015 Auteur Geplaatst: 27 mei 2015 Lijst is weer bijgewerkt dank voor alle updates SamanthaP, stuur je mij (Almond) even een berichtje over het doorgeven van de enveloppe? Wellicht kom ik op een geschikt moment bij Oosterhout in de buurt. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
SamanthaP Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Envelop is onderweg! Ik heb er leuke zaden uit kunnen halen, en ook nog behoorlijk wat bijgestopt. Veel plezier Almond! Quote
Almond Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 Ff snel, de vlop is bij mij binnen Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
simke Geplaatst: 14 juni 2015 Geplaatst: 14 juni 2015 Hoi Hoe staan we er voor zijn we al ronde 3 gestart. Zo ja dan wil ik graag de zaden envlop omvangen. Voor groep c. Quote
SuusP Geplaatst: 14 juni 2015 Geplaatst: 14 juni 2015 Hoi Simke! Zo te lezen zijn alle enveloppen op hun tijdelijke rustplaats. Het lijkt me verstandig een zomerstop in te lassen. De meeste gewassen kunnen in aug-sept weer gezaaid gaan worden. In de zomerperiode zijn veel mensen op vakantie, het lijkt me dan niet handig om de enveloppen eropuit te sturen. Maar, ik noteer je weer voor de ronde in aug/sept Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Tanja65 Geplaatst: 19 augustus 2015 Geplaatst: 19 augustus 2015 SuusP, wanneer gaan we weer verder? Enhebje mijn berichtje nog gekregen, de envelope ligt hier ondertussen als een Harry-Potter-brief voor te ronken Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Stephanie777 Geplaatst: 19 augustus 2015 Geplaatst: 19 augustus 2015 Ik zou ook graag mee willen doen met de volgende ronde! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.