Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Nasuada: in Envelop A zat een zakje waarbij je (handig!!!) zaadschijfjes had toegevoegd aan het zaad omdat je de naam niet weet.

Het gaat om de Judaspenning http://www.zaaisite.nl/info/lunaria_biennial.htm

Die heeft lila bloemen. Een tweejarige die zichzelf uitzaait.

Omdat jij schrijft dat het gaat om wit met paarse bloemen zou het ook nog om de vaste Judaspenning kunnen gaan. http://www.groei.nl/artikel/lunaria-rediviva-judaspenning

Hey enjoy, dank je wel voor de info. Deze heb ik idd beide staan. Bedankt voor de aanvulling. Ik hoop dat mensen er plezier aan zullen beleven. Het is dan wel even afwachten welje kleur het is.ik vermoed de paars/lila.

Geplaatst:

Graag gedaan Nasuada! Leuk om elkaar verder te kunnen helpen.

Ik ga jou Judaspenning zaaien zodat er iig dit jaar nog een plant staat en ik volgend jaar kan genieten vd bloei.

Geplaatst:

Sorry mensen, ik (Almond) heb jullie (en Suus dubbel sorry) een beetje moeten verwaarlozen, kwam om in het werk thuis .

Maar heb de beginpost aangepast, Salempie een pb gestuurd over de vlop update en Sugarlevi is gevraag de vlop naar Tanja door te sturen.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

De envelop stond hier mooi bij de schuifpui, dank je wel Groentjuh Het is inderdaad een hele volle envelop Ben erg benieuwd en ga zo lekker snuffelen.

Geplaatst:

Als het goed is, is Envelop A, inmiddels bij Tanja65 aangekomen.

Wel jammer dat die door moest, ik vond deze iets minder interessant dan Envelop B. En ik keek stiekem uit naar alle leuke zaden die ik ging verzamelen de komende maanden en in de envelop zou doen. Doen we misschien gezellig nog een ronde in het najaar mee.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

En de envelop is hier ook gearriveerd! Zat gewoon in de brievenbus, dus waarom de vorige postbode m niet afgegeven heeft snap ik niet...

De envelop Is goed gevuld, dat wordt nog moeilijk kiezen wat ik eruit ga halen! Heb me voorgenomen om alles wat ik nog zou willen zaaien, ook meteen de grond in te doen, dus ik verheug me al op vanmiddag. Nu nog hopen dat het droog blijft hier!

Ik geef een seintje wanneer de envelop weer door gaat!

Geplaatst:

Lijst is weer bijgewerkt dank voor alle updates

SamanthaP, stuur je mij (Almond) even een berichtje over het doorgeven van de enveloppe? Wellicht kom ik op een geschikt moment bij Oosterhout in de buurt.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hoi Simke! Zo te lezen zijn alle enveloppen op hun tijdelijke rustplaats. Het lijkt me verstandig een zomerstop in te lassen. De meeste gewassen kunnen in aug-sept weer gezaaid gaan worden. In de zomerperiode zijn veel mensen op vakantie, het lijkt me dan niet handig om de enveloppen eropuit te sturen.

Maar, ik noteer je weer voor de ronde in aug/sept

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

• 2 maanden later ...
Geplaatst:

SuusP, wanneer gaan we weer verder? Enhebje mijn berichtje nog gekregen, de envelope ligt hier ondertussen als een Harry-Potter-brief voor te ronken

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...