angela († maart 2025) Geplaatst: 27 januari 2015 Geplaatst: 27 januari 2015 (aangepast) Als er iemand een plekje over heeft in de auto of iemand kan een lift gebruiken mag u zich hier melden Gezocht:Erny lift van Groningen naar Zelhem.Loes lift van Groningen naar Zelhem.Mijnspeeltuin lift van Amsterdam naar ZelhemJasmin lift van Amersfoort naar Zelhem Weknow zoekt lift voor 2 boompjes van Zelhem naar Utrecht Aangeboden:Simke lift den Haag naar ZelhemYuras lift Nijmegen naar Zelhem 15 maart 2015 aangepast door Gast Quote
Erny Geplaatst: 27 januari 2015 Geplaatst: 27 januari 2015 Dan gooi ik gelijk m'n hengeltje maar uit: Lift gezocht van Groningen naar Zelhem en vice versa. Quote
loes Geplaatst: 27 januari 2015 Geplaatst: 27 januari 2015 Als er naast Erny nog een plekje over is zou ik ook graag meegaan. Quote
mijnspeeltuin Geplaatst: 5 februari 2015 Geplaatst: 5 februari 2015 (aangepast) Ik had een oproepje voor meerijden maar ik ben in mei op vakantie. 26 februari 2015 aangepast door Gast Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans
Salamandertje Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 (aangepast) Ik heb nog 1 plek vrij (afhankelijk van hoeveel je mee neemt) van Utrecht-West naar Zelhem. 10 februari 2015 aangepast door Gast Quote Bzzzz...
koolrabi Geplaatst: 7 februari 2015 Geplaatst: 7 februari 2015 Dan gooi ik gelijk m'n hengeltje maar uit: Lift gezocht van Groningen naar Zelhem en vice versa. Ik kom ook naar de moestuinforumdag, liefst samen reizend met anderen. Ik kan Erny en Loes evt. oppikken op station Hardegarijp. En op de terugweg, wie weet, kan ik jullie weer in Groningen droppen. Is dat wat?Ik hoor het graag. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
balkontuinder Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Leuk dat dit zo werkt! Betekent dit dat ik je kan toevoegen aan het aanmeld-lijstje? Quote
simke Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Hier bij bied ik nog 3 plekken aan van uit denhaag.naar Zelem. Quote
Erny Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 @balkontuinder: Dat kan ik heel goed zelf hoor als het zover is... heb er ervaring mee... Quote
sugarlevi Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 PB op weg naar Salamander. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
weknow Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Zou iemand uit de omgeving van Utrecht eventueel (moet dat dan nog met hem afspreken) een lift terug van de MTFD willen geven aan een of twee boompjes van ca. 30 cm voor medeforumlid DennisUtrecht...? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
koolrabi Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Ik stuur je een pb'tje. Afgesproken: @ Erny ik pik jou, Loes en jullie ruilwaar op in Groningen. Ik breng jullie ook terug. Dat lijkt me het beste om alles goed over en weer te krijgen. Het kofferbakje is the limit. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
koolrabi Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 @ Loes Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
appelvrouw Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Joepie (dan komen mijn krukjess) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Geplaatst: 24 februari 2015 Deze ook een schop omhoog! Quote
Goldfish Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Zou iemand uit de omgeving van Utrecht eventueel (moet dat dan nog met hem afspreken) een lift terug van de MTFD willen geven aan een of twee boompjes van ca. 30 cm voor medeforumlid DennisUtrecht...? Als ze keurig met de takjes omhoog langs de weg staan te wachten, dan wil ik ze wel meenemen. Vraag is of Gouda dicht genoeg bij Utrecht is voor Dennis. Ik hoor het tegen die tijd nog wel. Quote
weknow Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Bedankt alvast Goldfish. Ik ga met Dennis overleggen...tenzij er nog een betere perzik-lift voorbij komt naar omgeving Utrecht Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Yuras Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Waarschijnlijk, zou ik 2 a 3 plekken in mijn auto hebben voor meerijders vanaf Nijmegen... Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 maart 2015 Geplaatst: 3 maart 2015 Gezellig dat je komt Yuras Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 4 maart 2015 Geplaatst: 4 maart 2015 Mijn auto zit inmiddels vol.. Quote Bzzzz...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.