Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het weer in 2015

Featured Replies

Geplaatst:

het hoost hier nu, heerlijk, druppels van elk 3 cm doorsnede

Geplaatst:

Rommel de rommel... en het wordt opeens donker... Er komt onweer aan...

Snel de augurken en komkommers naar binnen voordat ze weer kapot waaien en regenen.

Geplaatst:

♫ Het regent, het regent. De pannetjes worden nat. ♪

Geplaatst:

Wij missen meestal de boot hierzo.

Nu ook weer, een paar spatjes regen en dat was 'm.

Geplaatst:

Wat zeg je? Ik versta je niet, het onweert te hard!

Echt, prachtig dit. Ik heb net een half uur buiten gezeten. Nu gaat het wat te hard om dat nog te kunnen. Achter elkaar door, bliksem, bliksem, bliksem, het lijkt bijna dag. En de donders.... pfoeeh!

Geplaatst:

Was ik net lekker op dreef in de tuin, krijgen we dit. Zo meteen maar op tijd naar bed en weer heel vroeg opstaan, 's middags een siësta houden op het minst warme plekje, niet van 1300 tot 1500 u maar van 1400 tot 1600 u, dán is het het heetst i.v. m. zomertijd.

Het weer: wel een donderslag gehoord en een flits gezien, maar op een paar druppels na is het droog.

Geplaatst:

dat was het de eerste bui hier ook, hoop kabaal met 10 druppen.

maar nu gaat het al een uurtje door. ff wakker blijven totdat het droog is zodat ik nog alles tegen elkaar open kan zetten. dat scheelt morgen weer met de warmte in huis.

Geplaatst:

Ja, was erg teleurstellend... de tegels zijn niet eens nat...

Geplaatst:

Hier wilde het ook maar niet regenen, maar nu de donders langzaam opschuiven naar het volgende dorp, vallen de druppels opeens met emmers uit de hemel. Geduld loont.

Geplaatst:
Ja, was erg teleurstellend... de tegels zijn niet eens nat...

als de rest wat hier is gevallen jullie kan ook op komt dan krijg je nog heel wat.

Geplaatst:

Zo mijn 4 regentonnen zitten weer vol Wauw wat een vuurwerk was dit zeg !

Geplaatst:

Ging idd lekker tekeer. En ik had net vanavond her en der water gegeven in de tuin

Geplaatst:

En ik zit lekker buiten een biertje te roken...

Droog, heerlijk fris windje, heb de ramen open gezet en het licht uit gedaan.

Laatste zin nog niet af of het regent al.

Geplaatst:

D'r is nu weer wat in aantocht, het regent zachtjes, het flitst in de verte en de donder rommelt ook deze kant op...

aha.... nu met krakende donder... dat belooft wat...

Geplaatst:

Ik zal de regen nog wat harder richting groningen blazen. Mijn regenton zit vol en de tuin heeft ook heel wat gehad. Zijn de planten vast blij mee.

Geplaatst:

Echt lekkere buien dit, mooie bliksem en véél! De keiharde donder zit nu recht boven de stad...

Geplaatst:

Jaloers. Hier is zijn de onweersbuien in verte gepasseerd. Geen drup. Kan ik morgen weer met gieters aan de slag...

Geplaatst:

Loes wordt bedankt, het gaat flink tekeer hier en de tuin wordt weer nat. Ik hoor wel een sirene, brandweer kazerne zit hier vlakbij. Vorige keer inslag, winkelpand in Zuidlaren afgebrand.

Geplaatst:

Mazzelaars! Hier komt de regen van de sproeier..en die doet het niet eens goed want de waterdruk gaat met een rap tempo omlaag. Ook hier 40 graden gisteren ..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
En ik zit lekker buiten een biertje te roken... .....

Biertje ROKEN

Foto's, dat wil ik wel eens zien hoe dat moet

Hortus est amicus meus.

Geplaatst:

Dat was gemakzucht om 2 dingen in 1 zin te zeggen. Klinkt wel poëtisch al zeg ik het zelf.

En de weersverwachting is weer bijgesteld, nu vandaag 30° en morgen ook 30°.

Eigenlijk zou het vandaag 24° worden toch? En morgen 34 of zo.

Geplaatst:

Het ging inderdaad flink tekeer! Veel flitsen en wat gerommel, maar geen geknal, wel veel wind en regen, er kwam zelfs hagel aan te pas... De arme pompoen, zoete aardappel e.a. hebben nu wat minder hele blaadjes.

Geplaatst:
  • Auteur

Hier helemaal niks gehad!

Geplaatst:

Hier 38° gehaald volgens de officiële thermometer hut in Kleine Brogel (5 minuten van hier) morgen zou het nog 5° warmer worden vooral vervelend dat er ook geen zucht windei. De serre is warm met alles wagenwijd open.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.