Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuinforumdag; oogst-editie: welke dag?


Jorieke123

Welke dag?  

106 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke dag?

    • Zaterdag 12 September
      9
    • Zondag 13 September
      8
    • Zaterdag 19 September
      12
    • Zondag 20 September
      8
    • Zaterdag 26 September
      16
    • Zondag 27 September
      14
    • Zaterdag 3 Oktober
      11
    • Zondag 4 Oktober
      10
    • Zaterdag 10 Oktober
      11
    • Zondag 11 Oktober
      7


Aanbevolen berichten

Eh???

Alles goed Willy?

Lieve Angela,

ge weet toch dat ik al veertig jaar dood ben door asbestose en al vijfendertig jaar aan buikvlieskanker lijd ook al door datzelfde natuurproductje, weliswaar had het vroeger geen E-nummer, nu mogelijks wel, weet het niet want ben begraven.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh???

Alles goed Willy?

Lieve Angela,

ge weet toch dat ik al veertig jaar dood ben door asbestose en al vijfendertig jaar aan buikvlieskanker lijd ook al door datzelfde natuurproductje, weliswaar had het vroeger geen E-nummer, nu mogelijks wel, weet het niet want ben begraven.

 

Nu in dat geval komt je vrouw denk ik alleen naar de MTFD?

 

Ik kan alle dagen alleen 19/20 sept niet

en 10/11 oktober niet want dan ben ik jarig en krijg visite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenaan staat "Je mag tot 10 opties selecteren". Wat is de bedoeling? Alle dagen selecteren waarop je kan/wil zodat de datum met de meeste deelnemers eruit komt? Of één dag kiezen?

Als je slechts één dag kiest, terwijl je op meerdere zou kunnen, kan ik me zo voorstellen dat de verdeling van het aantal deelnemers anders wordt als je dan op meerdere dagen stemt. Als je zoals ik de 26e niet kan, maar geen voorkeur hebt voor de rest, tja waar ga je dan op stemmen? De dag die daarna de meeste stemmen krijgt? Heb dus nog niet gestemd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook gestemd. Als het een zondag is, moet ik wel kunnen hoop ik. Veel oogst heb ik niet denk ik. Hoogstens een paar potjes jam, of de 1e druiven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...