Groentjuh Geplaatst: 16 juli 2015 Geplaatst: 16 juli 2015 Groentjuhs zijn van de partij(alle 3 ) Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
balkontuinder Geplaatst: 17 juli 2015 Auteur Geplaatst: 17 juli 2015 Weer helemaal up to date! Denk ik. Als ik iets gemist heb geel dan even, moest drie pagina's nieuwe berichten bijlezen. Quote
weknow Geplaatst: 28 juli 2015 Geplaatst: 28 juli 2015 Jorg wil ook gaan .... dus dat wordt weer een gezellige rit die, ondanks dat we een 3 uur rijden vanuit Zeeuws-Vlaanderen, omvliegt. Ik geef me dus op! Gezellig! Bekende mensen en ook weer nieuwe gezichten. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
balkontuinder Geplaatst: 31 juli 2015 Auteur Geplaatst: 31 juli 2015 Sorry het duurde even, ik ben wat druk de laatste tijd. Maar het overzicht is weer geupdate! Quote
koolrabi Geplaatst: 1 augustus 2015 Geplaatst: 1 augustus 2015 Mooi die update. Ik ben opnieuw ingevoerd, maar ik stond al op het lijstje. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
CindyB Geplaatst: 12 augustus 2015 Geplaatst: 12 augustus 2015 Als er niks tegen zit zijn wij erbij met zijn 2en. Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Heylane Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 Oh nee, dit is al de derde activiteit waar ik bij zou willen zijn, die dag. Ik zit helaas al vast aan een andere verplichting. Nou ja, volgende keer beter dan maar Quote
jootje Geplaatst: 19 augustus 2015 Geplaatst: 19 augustus 2015 Ook ik ben er als alles gied gaat! Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 Zet voor mij maar Appelvrouw neer Balkontuinier..niet iedereen weet dat ik Jet heet Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
aussiekarin Geplaatst: 21 augustus 2015 Geplaatst: 21 augustus 2015 Gezellig, wij komen ook ( met z'n tweeën) Quote
balkontuinder Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2015 Ook weer bijgewerkt! Quote
Kibas Geplaatst: 29 augustus 2015 Geplaatst: 29 augustus 2015 Ik kan er helaas niet bij zijn, omdat ik werken moet. Hopelijk in het voorjaar wel weer! Quote
appelvrouw Geplaatst: 29 augustus 2015 Geplaatst: 29 augustus 2015 Oei! Het ziet er niet goed uit voor míjn aanwezigheid..er is kans dat ik dan niet in NL kan zijn. Ik hou jullie op de hoogte. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nynkef Geplaatst: 30 augustus 2015 Geplaatst: 30 augustus 2015 Ik kom ook even langs, maar alleen voor de gezelligheid en voor de varkenspootjes die Jorieke binnenkort voor me heeft. De rest van het weekend ben ik in Hengelo bij een vriendin, dus ik heb mezelf niet bij het carpooltopic aangemeld. Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 augustus 2015 Geplaatst: 30 augustus 2015 Waarschijnlijk kan ik niet komen..helaas..het werk voor het nw huis loopt erg uit. Zonder tegenbericht kom ik niet. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jasmin Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Ik kom ook Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Goldfish Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 Wordt voor mij een last-minute beslissing, die ik in de loop van vrijdag 25 september zal nemen. Quote
weknow Geplaatst: 23 september 2015 Geplaatst: 23 september 2015 Ook Deeno komt net als verleden jaar september weer mee. Met Jorg (die rijdt ) en mij samen in de auto. Deeno is een "lurker" op het forum....heeft een account en leest er geregeld op, maar plaatst geen berichtjes. Hij is o.a. heel actief met destilleren, appels en fruit en het vermeerderen van maretakken (mistletoe) in bomen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.