Geplaatst: 21 januari 201610 j Hallo ik ben Dean Franke, Voor mijn studie SB&RM op het Saxion in Enschede doe ik een onderzoek naar Schanskorven voor het bedrijf Gabion. Ik onderzoek of er voor dit product nog genoeg vraag is en hoe het eventueel verbeterd kan worden. Nou is mijn vraag of jullie mijn enquête willen invullen. Het kost 5 tot 10 min van uw tijd en de antwoorden zullen anoniem verwerkt worden. Als je op de link klikt krijg je meer tekst en uitleg over wat schanskorven zijn en kun je de enquête prima maken! Dank jullie wel dit helpt mij enorm! Link naar Enquête: http://goo.gl/forms/Spt6KGc0zZ
Geplaatst: 21 januari 201610 j Ik denk niet dat hier je doelgroep zit, een schanskorf in een moestuin zal ik nooit willen hebben. Ook niet in een gewone tuin, omdat ik ze foeilelijk vind. Maar dat is smaakgebonden natuurlijk. Kun je dit niet beter in een siertuin of landschapsarchitectenforum vragen?
Geplaatst: 21 januari 201610 j lol ik loop al vast bij vraag 3 "Wat is uw hoogst afgeronde opleiding? *"niet meer opties of een optie overige? (hoe zou jij als student deze vraag invullen? ) 21 januari 201610 j aangepast door Gast
Geplaatst: 21 januari 201610 j Die enquête zou ik ook graag voor je invullen, maar ik loop bij een aantal vragen ook vast.
Geplaatst: 21 januari 201610 j O ja, van die hype-dingen. Kost kapitalen als je ze zat bent en naar de stort moet brengen "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 21 januari 201610 j O ja, van die hype-dingen. Kost kapitalen als je ze zat bent en naar de stort moet brengen Inderdaad, een paar jaar geleden waren die dingen helemaal hip. Nu is het weer uit bij de echte hipsters en komt het door bij de massa. Ik vind deze constructies meer geschikt als geluidswal langs een snelweg (zie je ze ook nog weleens), maar dan wel flink met een klimplant overgroeid.
Geplaatst: 21 januari 201610 j Ik vind dat persoonlijk niet mooi eerder lelijk.En ga niet eens een poging wagen dat in te vullen.Ik heb uit zweden dacht ik, 2 BBQ van natuursteen zal morgen wel eens een foto maken.
Geplaatst: 21 januari 201610 j ingevuld hoor ! Gewoon simpel ingevuld. klaar. Succes met je onderzoek.
Geplaatst: 21 januari 201610 j Sorry geen zin om die hele enquete in te vullen, maar ik bedacht me wel een voordeel van die (oerlelijke!) dingen: je kan ze alsmaar hoger of lager maken. Dat kan handig zijn. Dat 'flexibele' is wellicht iets waar jullie marketeers nog mee aan de slag kunnen. Want voor een permanente afscheiding gaat dit nooit meer iets worden. Zo lelijk.
Geplaatst: 22 januari 201610 j Ingevuld. Veel succes! Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 22 januari 201610 j 1x vragen om hulp is voldoende, de twee andere topics zijn verwijderd.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.