Bubbels Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 Ik ben net 29 (dat "net" moest er wel effekes voor hoor). Ik kom oorspronkelijk uit de stad en mijn moeder had een volkstuin waar we geregeld mee naartoe gingen. Nu ik met mijn vriend en de dieren naar Drenthe ben geëmigreerd vind ik het bijna logisch om dat mooie stukje grond achter het huis tussen de achtergevel en de rijbak als moestuin te gaan gebruiken. Ik vind het wel vreselijk leuk om te zien hoeveel (nog) jongere mensen er hier op het forum zitten en echt serieus bezig zijn met het tuinieren. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tosca123 Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 Super leuk om deze berichtjes te lezen! ik ben Tosca en ik ben 16 jaar oud en net zoals jullie geïnteresseerd in moestuinen. ik dacht: misschien een idee om een eigen moestuin club op te zetten? laat weten als je het een leuk idee vind dan kunnen we misschien een keer wat organiseren! Groetjes, Tosca 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karietje Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 ik ben 31 dus ook nog niet oud Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinke Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 Haha ik vind mezelf met 37 ook nog best jong eigenlijk 😆. Ik had vanaf mijn 8ste-12de al een moestuintje van 10m2, na een paar jaar een pauze tot mijn 25ste en toen weer enthousiast begonnen in onze achtertuin. De afgelopen jaren door kleine kinderen en verblijf in de tropen alleen maar tomaten, basilicum en passievruchten (jumjum) geteeld. Nu dit seizoen weer in Nederland en weer enthousiast begonnen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted April 2, 2022 Share Posted April 2, 2022 Leuk zo'n topic uit 2010 wat ineens weer levend is. Ondertussen zijn de eerste reageerders al wel stokhemeltje oud geworden.🧓👴 😉 4 Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan W Posted April 6, 2022 Share Posted April 6, 2022 Ben zelf een van de weinige jonge leden op onze volkstuinvereniging. In maart 2019 begonnen met 100m2, toen ik 22 jaar was. Inmiddels 26 jaar geworden, enkele keren verhuisd door omstandigheden en uit mogen breiden naar 170m2. Inmiddels aan het 4de jaar op de vereniging begonnen en al heel wat ervaring en kennis rijker geworden. Thuis moestuinieren deed ik overigens al van jongs af aan. Leuk dat er hier ook jongeren aanwezig zijn tussen de meerderheid van oudjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joyce12 Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Hier ook nog redelijk jong, nu 31! Maar sinds een jaartje of 10 wel een volkstuin van 165 m2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted April 16, 2022 Share Posted April 16, 2022 Als jochie van een jaar of 6 begonnen op een 'eigen' stukje in de moestuin van mijn vader. Maar dat is weer heel wat jaren geleden. De zwart-wit televisie was in die tijd nog heel modern. 1 Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldk Posted April 16, 2022 Share Posted April 16, 2022 (edited) Op 2-4-2022 om 12:59, Karietje zei: ik ben 31 dus ook nog niet oud Tweede trimester, dus van middelbare leeftijd. Horen ze vaak niet graag, maar zij die het niet graag horen, accepteren ook niet de dichotomie, wanneer je ze tien jaar later oud noemt, wat de consequentie is van tweedelige indeling;-). Ik schat mijn eigen levensverwachting lager in dan het gemiddelde, dus dan ben ik oud en niet langer middelbaar. @FransIk had in de jaren 90 nog monochrome TV(s) in gebruik;-). Edited April 16, 2022 by donaldk Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts