Geplaatst: 9 juli 20241 j Het was te verwachten na alle nattigheid. Toch maar eens een kas of overkapping regelen. 9 juli 20241 j aangepast door Arja
Geplaatst: 9 juli 20241 j Hier heeft manlief van de buiten tomaten er stiekem al 5 gesnoept ( voor dat ik er een foto van kon maken) Bizar... buiten wel goed en in de kas zitten ze er nog aan te komen..
Geplaatst: 9 juli 20241 j 🤣 edit: was als reactie op de man van @Lia56, ik lees nu pas jouw bericht @Arja dat is echt jammer, valt er nog iets te redden ? 9 juli 20241 j aangepast door redzebra
Geplaatst: 9 juli 20241 j Ik denk dat ik ene plant gewoon rooi, dan heeft wat eromheen staat heel misschien nog kans.
Geplaatst: 10 juli 20241 j Auteur Echt vervelend @Arja als je na al die maanden opkweek er geen oogst van hebt. Ik zou je aanraden om volgend jaar voor phytopthera resistente soorten te kiezen voor de buitenteelt. Van de nog groene onaangetaste tomaten kun je groene tomatenjam maken (ook erg lekker met wat jalapeno's oid erdoor). 10 juli 20241 j aangepast door Erny
Geplaatst: 10 juli 20241 j Nou ja, ik weet nu in ieder geval dat ik a.s. zondagavond gewoon op tijd naar bed kan voor de volgende werkdag 😡 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 11 juli 20241 j @woldistel🤬 Achteraf knappe prestatie maar zo zuur om 'm in de 90e minuut nog tegen te krijgen terwijl ze de hele tweede helft niets deden vanuit Engelse zijde. Uithuilen en nog even een paar weken van voetballoze weekenden genieten. 🥲 Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 11 juli 20241 j Bah, heb een dik trombozebeen. Kan daardoor niet meer lopen. Hoest bloed op vanuit longen... Dus waarschijnlijk ook longtromboze. Lig op het moment ik het ziekenhuis. Wordt goed verzorgd, maar wat voel ik me kut.
Geplaatst: 11 juli 20241 j Oh man, dat is niet best! Gelukkig ben je in goede handen. Heel veel sterkte en beterschap! Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 11 juli 20241 j Beterschap! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 11 juli 20241 j Bedankt allen, CT scans gehad, beide longen hebben longembolie. Verklaard wel waarom ik totaal geen energie had de afgelopen tijd om iets te ondernemen.
Geplaatst: 11 juli 20241 j Oei @rorror, dat klinkt niet best. Beterschap! Mijn moeder had vorig jaar ook een trombose in haar been gekregen, en heeft ook bloedverdunners maar is nu nog steeds erg snel moe. Maar ze is ook al wat ouder. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 12 juli 20241 j Oei ! Ik lees veel liever andere dingen van je @rorror . Van harte beterschap. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 12 juli 20241 j Beterschap Rorror ik duim voor je voor een snel herstel! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.