Geplaatst: 21 januari 20178 j Auteur Inderdaad jammer!Kun je niet iets regelen om er toch bij te zijn?
Geplaatst: 22 januari 20178 j heel wsnlk niet, vaste afspraken met andere club, was het vergeten maar had al wel geboekt, senioren....
Geplaatst: 22 januari 20178 j Camperclub? Joep zijn vader kan daardoor ook niet komen namelijk Maar wel jammer ja! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 24 januari 20178 j nee, geen camperclub.....fotoclub weekend in kasteelvast niet zo mooi als Zelhem maarja, afgesproken
Geplaatst: 27 januari 20178 j Kom zelf sowieso. En neem mss mijn lief mee, en anders mijn vader. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 16 februari 20178 j Ik vond de vorige MTFD erg leuk, maar ivm burnout weet ik niet of ik de energie heb om te komen deze keer. Is het goed als ik "misschien" als mij status doorgeef? Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Geplaatst: 16 februari 20178 j Ja, natuurlijk kan dat, bij deze. Er komt Onder VoorBehoud (ovb) achter je naam.Beterschap, en wellicht tot dan. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 16 februari 20178 j Mijn achterbank zit nogal vol met ruilspullen, dus AnneInge + 1 gaan kijken of ze zelf gaan rijden.
Geplaatst: 1 maart 20178 j Een voorzichtige aanmelding, onder voorbehoud van vervoer. Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 2 maart 20178 j Haal mijn OVB maar weg, ik kom gewoon Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Geplaatst: 7 maart 20178 j Er 'komen' ook pasgeboren biggen, en kippen-, en eendenkuikens Dus trek vooral je oude kleren en stevige schoenen/laarzen aan. Zodat het niet zo erg is als een kuiken op je trui poept, of een varken je benen als scrub-palen gebruikt Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 maart 20178 j lionne, kids vermaken zich meestal wel in Zelhem hoor, zou ik me geen zorgen om maken.
Geplaatst: 17 maart 20178 j Als we het redden komen we ff langswaaien. Altijd gezellig daar in Zelhem! Uietraard gaat er dan wat op de zaaitafel, en nemen we wat lekkers mee.
Geplaatst: 22 maart 20178 j Waarschijnlijk kom ik met vrouw en kind ook even langs! Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.