Niika Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 Er werd vandaag een leuk pakketje gebracht vanmiddag.morgen gaan man en ik samen neuzen. (vrijdag is hier afwisselend-werken-dag) Ik ben wel benieuwd of deze al doorgestuurd is? @lionne, je hebt hem al sinds 7 april... 4. Breng binnen 3 dagen de envelop naar de volgende, of geef duidelijk aan wanneer dit niet gaat lukken. Quote
Groentjuh Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 Ik denk eerlijk gezegd dat `binnen 3 dagen` enigzins achterhaald is. Mij gaat dat ook zeker niet lukken, aangezien wij hem bijvoorbeeld zelf afgeven in Bovenkarspel(scheelt geld en risico`s). Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Niika Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 Ben het wel een beetje met je eens Groentjuh, maar het staat nog wél zo in de regels, dus als je het meld dat het wat langer duurt, (zoals je nu dus doet..) dan is het toch prima. Maar de envelop bij lionne is daar morgen al een week, zonder verder bericht... dus tja,.... Quote
SuusP Geplaatst: 13 april 2017 Geplaatst: 13 april 2017 Er staat ook niet voor niks bij dat die 3 dagen een richtlijn is TENZIJ je anders laat weten. Mensen moeten wel een idee hebben wat te verwachten. Als je hem zelf aflevert is het win-win, want dan is ie net zo goed vlot op bestemming zonder waar-is-het-pakje stress die bij PostNL verzending hoort. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Nedlets Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 Nou ik vind echt dat mensen er wat secuurder mee om mogen gaan. Als je bovenaan in de lijst zit is het erg fijn dat je hem al zo vroeg krijgt. Maar mensen onderin pissen zo wel heel erg langs de boot. Ik heb de enveloppe de dag voordat de tweede ronde startte al op de post gedaan zodat hij op dezelfde dag bij haar aan komt. Dan blijkt dit een dag later te zijn? Naja kan gebeuren maar ik vind het wel jammer dat hij op sommige plekken een week ligt. Als hij persoonlijk wordt afgegeven begrijp ik dat het wat langer kan duren, maar er zijn ook postkantoren die na 17 uur nog open zijn, dan wordt hij vaak wel niet de dag erna maar de dag daarna geleverd maar het is mijn inziens dus geen excuus om hem een week thuis te laten liggen. Dan vind ik dat je niet mee moet doen als je op voorhand weet dat het je niet gaat lukken. Ik heb het niet over uitzonderingen natuurlijk, maar iedereen wilt hem graag ontvangen, dan stuur hem ook zsm door. Ik vind het concept heel leuk, maar ik heb de pech in het zuidelijkste stukje van het land te wonen, de kans is dus meer dan reëel dat ik altijd als laatste ben. Begrijpelijk, maar zoals ik eerder aan gaf is het vaak al heel laat voor ik hem krijg. Ik zal volgend jaar dan waarschijnlijk ook niet meer mee doen. Just my two cents. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 14 april 2017 Auteur Geplaatst: 14 april 2017 Er is bericht gestuurd naar lionne om zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 3 dagen te reageren, anders wordt ze uitgesloten voor verdere deelname. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
lionne Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 Even een reactie van mijn kant.Ik heb de doos sinds zondagavond klaar voor verzending. Ik heb een pb gestuurd. Maar er is in de verzending van dat bericht iets niet goed gegaan. Hij ligt nu klaar voor verzending op tafel en morgen gaat ie met de post mee. Ik zal de track en trace code meesturen. Mijn excuses dat er zo veel onrust is ontstaan. Quote
Pieter16 Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Ik verstuur de envelop vandaag of dinsdag, als dat goed is? Ik ben op dit moment ziek. Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
Oudholland Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Ik vind het concept heel leuk, maar ik heb de pech in het zuidelijkste stukje van het land te wonen, de kans is dus meer dan reëel dat ik altijd als laatste ben. Begrijpelijk, maar zoals ik eerder aan gaf is het vaak al heel laat voor ik hem krijg. Ik zal volgend jaar dan waarschijnlijk ook niet meer mee doen. Het zou jammer zijn als je hierom afhaakt, het is m.i. een leuke manier om wat zaden te krijgen die je normaal gesproken zelf niet zou hebben. Probeer volgend jaar toch mee te doen, en vraag bijvoorbeeld om juist vooraan in de lijst te mogen staan omdat je dit jaar steeds als laatste stond. Het kan dan zijn dat je juist het geluk hebt om steeds als eerste te zijn, juist omdat je in het zuiden woont.En dat je zo ver naar het zuiden woont, hoeft m.i. geen probleem te zijn; PostNL bezorgt net zo snel vanuit jou naar Friesland als naar je buren. Al zou het voor dat laatste makkelijker zijn om de envelop even bij ze in de bus te gooien Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Nedlets Geplaatst: 16 april 2017 Geplaatst: 16 april 2017 Je hebt zeker gelijk OudHolland, en de eerste enveloppe was ook erg leuk! Toch wat leuke zaden uit kunnen halen die ik zelf niet had nee. Je noemt goede dingen op! Volgend jaar maar eens kijken inderdaad, misschien dat de opzet te verbeteren valt? Quote
SuusP Geplaatst: 16 april 2017 Geplaatst: 16 april 2017 Dat het "te lang" duurt, tja, dat is een issue wat bij de mensen zelf zit. Ik had een gesloten postkantoor ivm carnaval, Pieter16 is ziek, een ander is druk of vergeet het... Ik heb het organiseren zelf een tijdje gedaan en weet wat voor toestand het kan zijn, zeker als je mensen achter de broek moet zitten of er dozen zoek raken. Dus hulde voor het huidige team hoor Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Groentjuh Geplaatst: 18 april 2017 Geplaatst: 18 april 2017 Ik was deze keer als eerste aan de beurt, terwijl tot nu toe ik altijd laat in de lijst had gestaan. Ik vind als eerste zijn niet een voordeel eerlijk gezegd, nu mis ik namelijk alle zaden die degenen na mij er nog in gaan stoppen. Elke plek in de lijst heeft voor en nadelen, maar wat roulatie is een goed idee. En volgens mij is dat precies het plan. Wel zou ik willen vragen of ik voor Monika mag blijven staan, ook als dalijk de volgorde omgedraaid wordt. Langsbrengen bij de persoon zelf voorkomt gewoon een hoop ellende. Boetes bij een te volle envelop, kwijtgeraakte enveloppen enzo. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
SamanthaP Geplaatst: 18 april 2017 Geplaatst: 18 april 2017 "Onze" envelop A komt ook weer in beweging! ik kreeg van Pieter een pb inz mijn adres. Quote
charissa.terhors Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 Gelukkig ! Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
Groentjuh Geplaatst: 20 april 2017 Geplaatst: 20 april 2017 Envelop C wordt vandaag bij Monika afgeleverd. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Pieter16 Geplaatst: 20 april 2017 Geplaatst: 20 april 2017 Ik ben nog steeds ziek. Echter heb ik vandaag de envelop op de bus gedaan... Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
SamanthaP Geplaatst: 20 april 2017 Geplaatst: 20 april 2017 Ik ben nog steeds ziek. Echter heb ik vandaag de envelop op de bus gedaan... Dan extra bedankt voor de moeite Veel beterschap gewenst! Quote
Pieter16 Geplaatst: 20 april 2017 Geplaatst: 20 april 2017 Ik vond het wel tijd dat ik hem op de bus ging doen. Bedankt. Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
charissa.terhors Geplaatst: 20 april 2017 Geplaatst: 20 april 2017 Beterschap Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
SamanthaP Geplaatst: 21 april 2017 Geplaatst: 21 april 2017 Een betere besteding voor een koude vrijdagmiddag kan ik me niet bedenken.... als t meezit kan de envelop dit weekend weer verder! Ik durfde dit zakje trouwens nauwelijks te openen Mijn persoonlijk experiment voor deze ronde wordt de olijfkomkommer de zaden zien er wel een beetje vreemd uit hoor... iemand tips voor een succesvolle oogst? Quote
SuusP Geplaatst: 21 april 2017 Geplaatst: 21 april 2017 Wordt een groooote plant, veel vruchten. Groeide hier buiten vrij probleemloos. Wel goed vochtig houden als ie eenmaal goed aan de groei is. De smaak vond ik zelf een beetje sperzieboonachtig. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.