Geplaatst: 18 mei 201312 j Pff...ik was altijd pas af de volgende morgen omdat wij laat eten.....nu ruikt et huis naar een lekkere verse hamburger die ik zo ga opeten met zelfgemaakte zure room en bieslook uit de tuin..... MVG Danuta
Geplaatst: 18 mei 201312 j Mijn huis ruikt naar kaneelpannekoeken die niet gaar willen worden. Er is iets loos met het beslag, maar ik weet niet wat.
Geplaatst: 18 mei 201312 j Het ruikt hier naar hond en tosti's Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Geplaatst: 18 mei 201312 j Eigengemaakte tomatensoep en ciabatta in de oven.....nog 5 minuutjes http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl
Geplaatst: 18 mei 201312 j Tomatensaus met verse oregano en veel knoflook die staat te pruttelen...gehaktballetjes met veel italiaanse kruiden en straks ook nog naar vers olijvenbrood MVG Danuta
Geplaatst: 18 mei 201312 j suddervlees zoals meestal op zaterdag, yam-yammie Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 20 mei 201312 j Schoonmaakmiddel en zweet Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Geplaatst: 20 mei 201312 j Tsoureki, komt net uit de oven en die specifieke geur van Mahlep is fantastisch ) MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 21 mei 201312 j Naar rabarber compote voor bij het eten vanavond Mmmm Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 21 mei 201312 j Patates frites, kippes stikkes en vleeskrokettes, maar die laatste rook niet fris meer. Kreeg beelden van restanten afgeslacht paardenvlees dat er te lang over gedaan had van vindplaats tot kroket. Of te lang in de lauwe etalage gelegen. Eet je eens per jaar een patatje en dan krijg je dit. Dit was echt de laatste keer.
Geplaatst: 23 mei 201312 j Toasted marshmellows...voordeel van de houtkachel als ie aan is....straks ruikt het naar kip want dan schuif ik de chicken pot pie in de oven ) MVG Danuta
Geplaatst: 23 mei 201312 j Zebracake..chocolade En citroen beslag in cirkels in een ronde springvorm gespoten, straks afsmeren en versieren voor een vriendinnetje! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 25 mei 201312 j Vers gebakken broodjes net uit de oven..... Dus ik ga een hapje eten...) MVG Danuta
Geplaatst: 25 mei 201312 j mijn huis ruikt naar bouillon met verse kruiden: straks ga ik er aspergesoep van maken met groene asperges mmmm
Geplaatst: 26 mei 201312 j Pizza en gebakken ei Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.