Geplaatst: 29 september 20205 j sorry, smerig, had wat volle wespenvallen laten hangen en p.o. in de keukenafvalbak gegooid (en meteen doorverwezen naar de afvalcontainer )
Geplaatst: 1 oktober 20205 j Citroencake en basissaus Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 1 oktober 20205 j Wat ruik ik daar? Basissaus Ons huis ruikt naar kweeperen en drogende walnoten..het eerste lekker, en het tweede net iets te bossig. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 oktober 20205 j @appelvrouw passata, paprika’s uien en prei, heerlijk als basis voor heel veel;) Hier ruikt het nu naar suddervlees dat op de kachel staat te garen na aanbraden. Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 12 oktober 20205 j He lekker. Snert!Het wordt er inderdaad weer tijd voor, voor de stévige soepen. Ik ga bruine bonensoep maken eerdaags. Daar kun je ook lekker een tijdje op voort altijd. [emoji123] wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 30 oktober 20205 j Saffraan. Stampertjes geteld voor het saffraan topic. Daar hou ik de oogst bij zeg maar. Wat een heerlijke geur zeg, ik had het tot nu toe nooit zo intens geroken.
Geplaatst: 30 oktober 20205 j Appeltaart. Lie is vandaag 50 jaar vader, dat moet gevierd! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 december 20205 j Auteur Kruidig! Ik heb heel wat specerijen en kruiden gemalen en in potjes gedaan. O.a. voor speculaaskruiden, maar ook gewoon weer wat potjes tijm, bonenkruid, en basilicum gevuld. Ik heb grote potten met de gedroogde kruiden, en eens in de zoveel tijd maal ik daar een klein beetje van, zo blijft het altijd vers. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 18 december 20205 j Ik heb zoete broodjes gebakken met saffraan en kardemom en het ruikt zalig. Edit: help me gerust herinneren deze te bakken voor een toekomstige mtfd. 🙂 19 december 20205 j aangepast door Arja
Geplaatst: 28 december 20205 j Ik heb zoete broodjes gebakken met saffraan en kardemom en het ruikt zalig. Edit: help me gerust herinneren deze te bakken voor een toekomstige mtfd. [emoji846]@arja vind je broodjes zo kunstig. Afhankelijk van de hoek, lijkt het op een vis, dan weer een zeepaard, dan weer een Moorse Krul..! Mooi hoor. Wil je het recept delen? Wil deze ook wel proberen.
Geplaatst: 28 december 20205 j Haha, ik ga net de keuken in om nieuwe te maken, ze waren zo lekker! Dit is het recept. Met filmpje, handig. Cups etc ff omrekenen als je geen cups hebt. Boter is 80 gram. En vandaag doe ik ze zonder sour cream, want dat heb ik niet in huis. https://tasty.co/recipe/swedish-saffron-buns-lussebullar
Geplaatst: 7 juli 20214 j Naar zwarte bessenjam, de weinige frambozen die ik erbij heb geuren er duidelijk doorheen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 juli 20214 j naar jonge hond ! We hebben gister een puppy van 9 weken opgehaald . Ze heet Baco ( naar dat beroemde drankje ) maar ja eigenlijk is dit antwoord wel erg off topic he ?
Geplaatst: 26 juli 20214 j Bedorven, rottende aardappelen. ☠️ Even later naar spiritus & groene zeep.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.