Ga naar inhoud

De zaden-carrousel 1e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vind dat Guus wel op de lijst mag, die meeliftende vrienden(waar ik er 1 van ben) hebben hier toch niets mee te maken? En wat betreft die ervaringen, Jorg zeg dan eens wat ervaringen die je met mij gehad hebt(slechte)

Geplaatst:

ha, ja tuurlijk vind je dat Maar ik doel niet op slechte ervaring in de zin dat je niet eerlijk zou ruilen maar wel het ongevraagd pm's sturen en ons voor de gek houden met een nep account en foto's van het internet (oke mislukt grapje vooruit). Wat het meest kwalijke is dat je met die nep account ook zaadjes aan het vragen was! Gek he dat ik dan moeite heb om je te vertrouwen... Dat zie je toch zelf ook wel in (en guus is er de dupe van)?

Geplaatst:

Oh dus als ik iets verkeerd doe is Guus daar de dupe van? Beetje raar

Maar dat nep account was idd een grap om een vriend van ons voor de gek te houden

Geplaatst:

Ook zonder jullie vriendschap komt hij nog niet in aanmerking dus daar hoef je je geen zorgen om te maken dus nog steeds geen deelname, en dat hoef je niet raar of de dupe ergens van te vinden dat zijn gewoon regels.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ik heb begrepen dat je 6 maanden actief moet zijn op het forum.....dus niet alleen ingeschreven en dan na 6 maanden weer eens komen kijken , maar regelmatig meedenken en topics maken of aanvullen. (dus mee "bouwen" aan de kwaliteit van het forum).

Zo is het in ieder geval als ík het begrepen heb; vind het ook redelijk en logisch.

"Please correct me if I'm wrong"

Geplaatst:

Half jaar gezellig actief forum lid en actief houd in zoiets van 500 berichten en algemeen goed gevoel bij persoon komt erbij.

Dat laatste is de losse regel waardoor aanname van nieuwe personen lekker flexibel blijft en geen vast gegeven meer zoiets van dat de andere je beetje kennen en vertrouwen.

Maar geen regel hier of er zijn uitzonderingen en dat vindt ik prima.

Nieuwere leden die afspreken bij iemand thuis die op de lijst staan, zouden van mij gewoon meekunnen doen, maar dan op verantwoording van diegene op de lijst dat het netjes gaat.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Jooze, de doos is onderweg naar Hilversum.

Vanmorgen op het postkantoor afgegeven.

Jij maakt een afspraak met "Jet" als hij is gearriveerd ?

Trek er gerust maar een paar uur voor uit.

Ondergetekende en Geedee hebben er zowat een hele middag voor uitgetrokken.

Wat een hoeveelheid en variatie aan zaden.

En, ik denk dat we er meer ingestopt hebben dan uitgehaald.

Veel plezier voor de opvolgende ontvangers.

gr. Jos

Geplaatst:

Oei heb je de kleine lettertjes niet gelezen frank... Daar ga je, dat wordt afkopen.

@hans:eens maar 500 is wat veel, maar laten we er over ophouden, denk dat de regel van een half jaar en wat berichten duidelijk is en ruimte open laat om voor uitzonderingen.

Geplaatst:

Jeeehhh is onderweg, kan niet wachten!!

Wat betreft de discussie, ik heb niet zo'n zin die elke keer weer aan te gaan. Dus bij deze mijn persoonlijke mening! Laten we een duidelijke afspraak maken half jaar lid en ... berichten (hoeveel ???). Zodat we niet elke keer weer moeten overleggen, een pol in moeten zetten en persoonlijke meningen enzo . scheelt wat mij betreft heeel veel tijd.

Groetels

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

half jaar lid prima, deed een paar keer mee met de carroussel op een belgisch tuinforum, maar heb nog zoveel zaad dat ik wel even geduld op kan brengen.

Alhoewel die fruitbomen heel erg aantrekkelijk klinken, zeker nu mijn appelboom na een paar jaar al weg moest.

De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.

Geplaatst:
Ik kan toevallig verklappen dat we over een paar maandjes weer gratis fruitbomen gaan weggeven, net zoals vorig jaar. Dus dat vind ik goed genoeg

Met een wedstrijd

Sjimmy ben je er klaar voor??

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Jeeehhh is onderweg, kan niet wachten!!

Wat betreft de discussie, ik heb niet zo'n zin die elke keer weer aan te gaan. Dus bij deze mijn persoonlijke mening! Laten we een duidelijke afspraak maken half jaar lid en ... berichten (hoeveel ???). Zodat we niet elke keer weer moeten overleggen, een pol in moeten zetten en persoonlijke meningen enzo . scheelt wat mij betreft heeel veel tijd.

Groetels

Ben het wel met je eens, maar goed die discussie hoef je natuurlijk niet aan te gaan! Een half jaar lijkt mij voldoende, aantal polls, tja dat zegt me niks, liever iemand die 50 goede antwoorden geeft als iemand met 500 kul berichten, krijg je ook weer dat leden berichten gaan/moeten plaatsen om aan dat quotum te voldoen! Daarnaast,als ik iemand niet vertrouw voor die envelop laat ik het Lisa wel op tijd weten hoor, wees maar niet bang.

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Ben je zwanger hahaha we noemen de zwangerschaps dozen toch blije dozen (prenatal ofzo). Maar ach ja dit zijn ook zaden en er komen ook kindjes uit ))

Heb het zelf in ieder geval heel leuk gehad met het uitzoeken en bekijken van de zaden. Had een lijst met wat ik wou gaan bestellen en heb zeker de helft uit de doos kunnen halen. En nog wat grappige dingen die ik wil proberen. Ook weer een hele berg erbij gestopt. Er zit 1 zakje in wat ik niet kan thuisbrengen. Iemand??? Anders moet ie misschien weggegooid of uitgeprobeerd...

sorry beetje onduidelijke foto..

resized_442_ebe32fc61386028ee646096b64845431.jpg

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

ik ben de volgorde een beetje kwijt,

ben ik al aan de beurt ? Naar wie moet ik mijn adres mailen ? En wie komt er na mij ?

ik hoor het wel, groetjes Wout

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:
ik ben de volgorde een beetje kwijt,

ben ik al aan de beurt ? Naar wie moet ik mijn adres mailen ? En wie komt er na mij ?

ik hoor het wel, groetjes Wout

Denk:

- Freggel

- Rommert

- Wouttie75

(de mensen die onder jou staan maar de doos wel al hebben gehad zorgden of voor een goedkoepe en veilige terugkomst uit belgie of konden bij elkaar op bezoek )

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...