TomP Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 Ontvangen en gezaaid!Ik ben benieuwd wat het wordt ... Succes allemaal. Quote
Charly Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 Voor degenen die meedoen mss interessant: Diana schreef bij haar pokon-blog over alliums deze week. Oh en Spitskool: dank voor het delen van je held! Altijd leuk om te delen in kennis. Quote wees bevriend met kleine dingen
Waaslander Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 Aan allen, mits aangemeld vóór 8 januari, mocht je vandaag (woensdag) nog niets ontvangen hebben (voor BE/FR op a.s. do/vr), doe mij dan een PB. Misschien een foutje in de adressering gemaakt? Hier is vandaag de eerste helft al gezaaidHier nog niks ,vermoed nog niemand in belgie Quote
simonvb Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 Hier ook nog niet in Lokeren (België) maar op enkele dagen zal het ook niet aankomen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 Niks in de bus in Frankrijk... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jeanne heijmans Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 Hier ook binnen, gelijk gezaaid.best snel.voor frankrijk Quote
Erny Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 Volgens de kosmoskalender is het tot en met de 12e goede zaaitijd. Quote
tuinLB Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 De eerste 10 zitten in de grond. Gelijk ook maar wat andere uien voorgezaaid. Moest me inhouden om niet gelijk ook de pepers en paprika's te zaaien. Ga dit pas over 2 weken doen. Quote
tom1975 Geplaatst: 10 januari 2018 Geplaatst: 10 januari 2018 Ik heb de zaadjes ontvangen. Weet niet of ik al ga starten met zaaien, ga eerst nog even rondneuzen op het internet. Lijkt me nog veel te vroeg. Quote
Waaslander Geplaatst: 11 januari 2018 Geplaatst: 11 januari 2018 Hier zijn de zaden gearriveerd. Dus ook in belgie in de brievenbus. Quote
kenbeimer Geplaatst: 11 januari 2018 Geplaatst: 11 januari 2018 Ik wou vandaag een paar zaadjes gaan zaaien. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Luig81 Geplaatst: 11 januari 2018 Geplaatst: 11 januari 2018 De eerste helft gezaaidPlus wat stugart bij wijze van proefje Quote
Ktrijn Geplaatst: 11 januari 2018 Geplaatst: 11 januari 2018 Ik heb ze ook binnen. Ik zaai ze wel pas na 26 januari omdat ik nog een paar dagen naar het buitenland ga en mijn vriend is niet zo goed in water geven... Quote
Mellie Geplaatst: 11 januari 2018 Geplaatst: 11 januari 2018 Ik heb 18 zaadjes gehad waarvan ik er vandaag 8 in puimsteen heb gezaaid -en vloeibare voeding heb gegeven- en 10 in potgrond. Let the games begin! Quote
Carina1966 Geplaatst: 11 januari 2018 Geplaatst: 11 januari 2018 Volgens de kosmoskalender is het tot en met de 12e goede zaaitijd. Ben ik mooi op tijd! Ik heb vandaag gezaaid. Ik had eerder al gegoogled op maatstanden en zaaien en dit had ik ook al gevonden. Wil het weleens proberen dit seizoen. Quote Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA
kenbeimer Geplaatst: 11 januari 2018 Geplaatst: 11 januari 2018 Joepie! De zaden zijn binnen! Rechts volledig potgrond. Midden half potgrond, half koffieprut. Links potgrond met een dun laagje koffieprut. Kijken of het uitmaakt. Zaaien volgt spoedig... Water heeft nog wat meer tijd nodig om de koffieprut te verzadigen. //UPDATE 12 januari// Yes, de grond is verzadigd. Dus eindelijk gezaaid. Nu een beetje licht en geduld. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
dirk71 Geplaatst: 12 januari 2018 Geplaatst: 12 januari 2018 Gisteren zijn ook hier de zaden aangekomen op 11/1 12/1Vanochtend geen tijd gehad maar wel veel goesting om er aan te beginnen.Zaden tussen vochtig keukenpapier gelegd op de modem van telenet. Vanavond wordt er gezaaid. Quote
Roland Geplaatst: 13 januari 2018 Geplaatst: 13 januari 2018 Afgelopen woensdag 14 zaaden gezaaid. Ze staan nu voor een raam op het oosten. deksel is normaal dicht Quote
Waaslander Geplaatst: 13 januari 2018 Geplaatst: 13 januari 2018 Donderdag venster kweekbakje met verteerbare potjes meegebracht en in de 16 potjes gisteren telkens 1 zaadje gezaaid. Staan voorlopig in de propagator op 22 graden. Handleiding die ik had gevonden en nu niet meer sprak dat eerste 6 weken de belangrijkste waren voor het resultaat Quote
tom1975 Geplaatst: 13 januari 2018 Geplaatst: 13 januari 2018 Alé ik kan niet achterblijven morgen zal ik ook maar overgaan tot zaaien. Quote
Nasuada Geplaatst: 13 januari 2018 Geplaatst: 13 januari 2018 Vandaag 9 wedstrijd zaadjes gepland per 3 in bekertjes gepland.afgedekt net plastic en aluminium en donker er warm weggezet. ( op een gaskachel op waakvlam) Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Spitskool Geplaatst: 14 januari 2018 Geplaatst: 14 januari 2018 Mijn zaden zitten eindelijk ook in de grond! De eerste helft dan. Ze hebben verschillende soorten zaaigrond(verhoudingen), als experiment. En ze staan (nu nog) gebroederlijk naast de paar gezaaide chili’s. Ze moeten de ‘vensterbankpropagator’ nog wel delen met de kat, die denkt dat hij alleenrecht heeft op deze vensterbank in de wintermaanden. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.