Vastone Geplaatst: 2 september 2020 Geplaatst: 2 september 2020 Mooi gezicht zo saampjes gesconcentreerd! leuk als ze zelf aan de slag willen (en ja.. ook doodeng ja met scherpe messen!) 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 september 2020 Geplaatst: 3 september 2020 Komkommer door mijn sapcentrifuge gegooid: niet mijn ding... maar samen met sap van de 1e blauwe druiven was het erg goed te drinken Puur druivensap is altijd best intens dus verdunnen met komkommer pakte goed uit. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 4 september 2020 Geplaatst: 4 september 2020 In de tuin de frambozenstruiken leeg staan eten, mmm die herfst frambozen komen goed op gang! En twee Alkmene appeltjes die zijn klaar voor de pluk. Aan tafel aardappeltjes Maris Peer en worteltjes met peterselie en venkel en heerlijk veldvarkens snitzeltje erbij. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 6 september 2020 Geplaatst: 6 september 2020 Gisteren keek ik chefs table op Netflix. Het is de barbecue reeks en ik kreeg me toch zin in gepofte knoflook. Dat hoort bij barbecue vind ik. Dus in de open haard een bol knoflook gelegd voor ik naar bed ging. Vanochtend gekeken en jawel. Perfect gepoft! Geen harde stukjes, maar rondom zacht. Voor de lunch een teentje op mijn net uit de oven gekomen broodje gesmeerd en met een verse peper en tomaten gegeten superlekker! De rest was voor de tomatensoep. Nomnomnom, wat is dat belachelijk lekker zeg. Veel basilicum, rode en groene en een scheutje room. Vervolgens gövec met een mini aubergine uit de tuin. Ik kweek gewoon alleen maar mini groente en fruit Hij weigerde verder te groeien, dus nu maar in het eten gedaan. Hoop dat de rest nog een spurtje maakt. Veel aardbeien op vandaag en 1 vijg. Aardbeien naar de kinders zodat ik zonder schuldgevoel een heerlijke vijg alleen kon eten. Zo dan. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 9 september 2020 Geplaatst: 9 september 2020 Tomaatjes gebakken uet, met ui en ei van de kipjes Quote
RobO Geplaatst: 10 september 2020 Geplaatst: 10 september 2020 maiskolf, Stowell's Evergreen, lekker ondanks zijn hoge leeftijd (soort is uit 1848, zaad uit 2014 ) en geroosterde courgetteschijf op de grillpan, oven-rosevalletjes, balletje Sjonnie Boer niet verherbouwd met allerlei sterren-eten-spul maar alleen beetje boter en P&Z 👨🍳 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 september 2020 Geplaatst: 10 september 2020 Niet geheel duurzaam eigen tomaten 400 km verderop meegenomen en tot pastasaus verwerkt. Smaakt even lekker of zelfs lekkerder door de complimenten van het stadsvolk. Met de tweede portie lekkere curry gemaakt. Morgen nog een derde portie dan is het echt op. Ook eigen druiven meegenomen, mitzurinski, die heerlijk waren en ook druiven gegeten die ik ooit met @geedee heb geruild op een mtfd, Het zouden Boskoops blauwe ( of vroege?) moeten zijn maar ze hebben een heel vreemd smaakje..Jammer hoor, die struik gaat waarschijnlijk vervangen worden👎🏻 Als laatste de pêche de vigne, heerlijk zoet en net rijp, de boom hangt hier in het Gooi weer boordevol. Trots ben ik op mijn eigen zaailing! 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 11 september 2020 Geplaatst: 11 september 2020 Pastasaus gemaakt en toen had de man trek in pasta. Grote salade erbij uet. Gisteren tortilla’s met eigen tomaten, saus, komkommer en mais. Ook heel goed binnen te houden. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 september 2020 Geplaatst: 12 september 2020 Pannenkoeken met spek en shiitake Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 12 september 2020 Geplaatst: 12 september 2020 Mmm oo lekker! Hier een bbq en het vlees gemarineerd in een sausje met wedstrijdpepers. Bietjes uit Fr in de salade. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
acpronk Geplaatst: 12 september 2020 Geplaatst: 12 september 2020 Alleen de lente ui en 2 bollen knoflook (voor 10 schelpjes) kwamen uit eigen tuin.Eerste keer dat mijn vrouw dit gemaakt heeft, en smaakt meteen goed. 4 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Vastone Geplaatst: 12 september 2020 Geplaatst: 12 september 2020 Het ziet er ook prachtig en heerlijk uit zeg! Quote
prettig gestoord Geplaatst: 13 september 2020 Geplaatst: 13 september 2020 Desempizza’s met courgette, spinazie, knoflook, uien, courgettes uet Kids er nog kalkoensalami op, iedereen happy 1 Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Amrutten Geplaatst: 13 september 2020 Geplaatst: 13 september 2020 Curry van wortel, courgette en chinese kool, alles uet. Met garnalen en kokosroom, rode currypaste. Echt lekker, al zeg ik het zelf. Meneer is het met me eens. 1 Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 15 september 2020 Geplaatst: 15 september 2020 (aangepast) Nz spinazie.was heerlijk 15 september 2020 aangepast door Jeanne heijmans Verkeerde letter Quote
jootje Geplaatst: 16 september 2020 Geplaatst: 16 september 2020 (aangepast) Gisteren snijbiettaart, erg lekker, met als toetje appelbol! Snijbiet en appel uet 16 september 2020 aangepast door jootje 1 Quote
Mellie Geplaatst: 16 september 2020 Geplaatst: 16 september 2020 Gekochte Pizza (niet lekker) met een salade uet (wel lekker). De peruaanse postelein doet het zo waanzinnig dit jaar. Elke dag eten we dit knapperige blaadje en ik noem hem zelden. Bij deze dus, want o zo lekker. Net als brunch 2 pepers. 1 aji de pineapple en 1 lemon drop. De pineapple is zo venijnig pittig. Ik ben aan het nablussen met tomaatjes. Indigo blue Pitts en pink pondorossa Quote
RobO Geplaatst: 16 september 2020 Geplaatst: 16 september 2020 een vluggertje: tomatensoepje met broodje met wortel/kool/appel/ui salade Quote
RobO Geplaatst: 18 september 2020 Geplaatst: 18 september 2020 uitgesloofd voor goede vrienden curry dagje lamsstoof met pruimen, aardappelcurry met room, koolcurry met tomaat, raita met komkommer, rijst, naan, jummiedepumie! 😎 4 Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 19 september 2020 Geplaatst: 19 september 2020 Voor het eerst soep gemaakt van de tomaatjes uet.voor herhaling vatbaar Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 september 2020 Geplaatst: 19 september 2020 Vleesveldkip of veldvleeskip met aardappeltjes en ratatouille van courgette paprika wortels tomaten en kruiden alles uit eigen en Joriekes tuin. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 20 september 2020 Geplaatst: 20 september 2020 Kippensoep van eigen horrorkip. Smaakte heel lekker en was precies wat ik nodig had! De horrorkip is mede mogelijk gemaakt door @PrettigGestoord dank daarvoor 1 Quote
Arja Geplaatst: 20 september 2020 Geplaatst: 20 september 2020 Curry met runderpoulet, pompoen, sperziebonen, rozijntjes, restje spitskool. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.