Jorieke123 Posted January 28, 2020 Share Posted January 28, 2020 Kom maar op Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted January 28, 2020 Share Posted January 28, 2020 Zal ik dan maar de aftrap geven ? Oppottafel met verzinkt blad. Weekaanbieding bij de Action. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted January 28, 2020 Share Posted January 28, 2020 En nu ik toch bezig ben: nog 4 dagen geldig bij van Cranenbroek. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liesje Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Action heeft ook de bekende kweekkasjes weer voor weinig: https://www.action.com/nl-nl/p/green-boots-kweekkas-/ En deze heb ik vandaag gehaald ook bij Action, hij kostte maar een tientje (itt deze advertentie). Mooi is ie niet, maar wel handig voor voorzaaien bv https://www.action.com/nl-nl/p/kweekkas-/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Bij de Welkoop 50% korting op Wolf tuingereedschap.Sla je slag, ik heb mezelf wat cadeau gegeven en van deze kans gebruik gemaakt. Na het laten vallen van wat zaaibakken en 3 in een keer kapot, moet ik maar wat nieuwe bij de action halen.Bedankt Jorieke voor het aanmaken van een nieuw topic voor dit jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted February 3, 2020 Share Posted February 3, 2020 Ranzijn potgrond, normaal 3,29 per zak nu twee voor 5 Euro. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted February 3, 2020 Share Posted February 3, 2020 Vandaag stond er bij de LIDL weer een carrousel met zaadjes.Foto is van het WWW , ik weet niet of de getoonde prijzen kloppen. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrickm1 Posted February 6, 2020 Share Posted February 6, 2020 Bij de action liggen de coco chips voor niet al teveel geld weer in de schappen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grork Posted February 9, 2020 Share Posted February 9, 2020 Van af 10 (of 14 ?) februari 2020 bij de Lidl : Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
acpronk Posted February 9, 2020 Share Posted February 9, 2020 Van af 10 (of 14 ?) februari 2020 bij de Lidl : Vanaf vrijdag 14 februari (in Zuid-Holland)Correctie: regio G1-G6 dus vermoedelijk heel Nederland Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Vandaag stond er bij de LIDL weer een carrousel met zaadjes.Foto is van het WWW , ik weet niet of de getoonde prijzen kloppen. De getoonde prijzen kloppen. Vandaag bij de Lidl geweest en het rek stond dit jaar bom vol (vorig jaar was ik te laat). Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted February 11, 2020 Share Posted February 11, 2020 Heb wat probeersel gekocht. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansPeter Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 Ze hebben weer zaden bij de Lidl, heb zojuist het e.e.a. ingeslagen Weet iemand de kwaliteit hiervan? -- Edit -- Deze dus: Bron: https://www.aanbiedingenfolders.nl/i/lidl/zaden-148574 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuinLB Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 Ze hebben weer zaden bij de Lidl, heb zojuist het e.e.a. ingeslagen Weet iemand de kwaliteit Ik heb tot op heden geen klachten over de Lidl zaden. Doen het niet slechter of beter dan zaden van andere leveranciers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 Het grootste voordeel is de prijs, het nadeel is dat er maar weinig in zo'n zakje zit.Maar wil je wat proberen of heb je een klein tuintje dan is dit ideaal.Het minder in een zakje stoppen wordt veel gedaan, ook door tuincentra of kleine internetaanbieders, waar vaak niet eens de hoeveelheid zaad bij staat. Ik zelf koop liever bij een echt zaadhuis, maar ik kan ook nooit langs zaadjes lopen zonder wat te kopen. Vorig jaar o.a. pronkbonen stamboontjes en spinazie gekocht. De pronkbonen zaten met ongeveer 25 boontjes in het zakje. Maar prima voor drie stokken en ik heb er een leuke oogst van gehad.De plantuitjes zijn wel altijd een flink stuk kleiner dan die van het zaadhuis, en zou ik B kwaliteit noemen.Evengoed kan je voor heel weinig toch een leuke oogst verwachten. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeier Posted February 15, 2020 Share Posted February 15, 2020 25 bonen vind ik oké voor pronkbonen. Dit zakje kreeg ik van Flup (de nieuwe software zal deze foto wel weer groter afbeelden dan ik wil): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted February 15, 2020 Share Posted February 15, 2020 Het grootste voordeel is de prijs, het nadeel is dat er maar weinig in zo'n zakje zit.Maar wil je wat proberen of heb je een klein tuintje dan is dit ideaal.Dat is zeker zo. Zoals ik die een paar plantjes in potten stopt, is de verhouding in het tuincentrum voor wat zaadjes te duur. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted February 19, 2020 Share Posted February 19, 2020 Bij de action, cocos blokken, kweektafel, kweekpotjes, handschoenen, en kweeksetje(paar zaad soorten) in de aanbieding nu. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldk Posted February 19, 2020 Share Posted February 19, 2020 Wees er wel snel bij, ik verwacht dat de coco peat enkel voor de weekaanbieding beschikbaar zal zijn net als twee jaar geleden. In ieder geval heb ik zo'n beetje de winkel leeg gekocht. Actie schap was onvindbaar klein. In het gewone schap lag wat meer. Dat heb ik leeg gehaald en in het actie schap lagen er nadat ik was geweest nog iets van tien stuks. Kortom ik denk dat ze één doos binnen hebben gekregen en geen idee of er nog bij komt. Dus ik heb 35 blokjes en nog een paar oude liggen. Ook nog een grote kweektafel en kleine kweekkas gekocht alsook 40cm plantenstokjes voor 0.76 per 50 stuks en ik was meer dan volgeladen. Dus ik kon niet meer naar Lidl om te kijken naar zaadjes, en dergelijke. En ik zag ook nog twee van die muurkasjes liggen voor 9,95 euro, zoals iemand elders op het forum meldde. Er zal vast wat interessants hebben gelegen dat ik over het hoofd heb gezien, maar ik heb geen vrachtwagen. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paddestoelengek Posted February 19, 2020 Share Posted February 19, 2020 bij de Aldi: Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldk Posted February 19, 2020 Share Posted February 19, 2020 Dit is toch de vaste prijs bij Aldi. Is het wederom de houtvezel potgrond van Veenbaas? Alleen in een nieuwe verpakking. Zelfde spul als ForFlora. Kocht ik wel eens 1+1 bij de C1000 1,59 dus voor 2x20L. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldk Posted February 19, 2020 Share Posted February 19, 2020 Vandaag stond er bij de LIDL weer een carrousel met zaadjes.Foto is van het WWW , ik weet niet of de getoonde prijzen kloppen. De getoonde prijzen kloppen. Vandaag bij de Lidl geweest en het rek stond dit jaar bom vol (vorig jaar was ik te laat). Dan ben ik vast te laat. Vandaag was ik al volgeladen, dus ik kon niet meer naar de Lidl, want ik laat niet alles buiten staan, voor de grijp. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.M. Posted February 20, 2020 Share Posted February 20, 2020 Mijn ervaring is dat die rekken er vaak wel weken staan en tussentijds worden bijgevuld. Bijgevoegd voor de geïnteresseerden wat foto's, maar ik mis dus twee kanten van het rek. Ik kan eventueel wel iets meenemen voor iemand als daar behoefte aan is. Ik verwacht dat het hier in Den Haag niet met zo'n vaart zal gaan haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Bij de LIDL: 1 1 Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted March 5, 2020 Share Posted March 5, 2020 En hier bij de Lidl ook drie kleuren pootuitjes. en bloemen....veel bloemen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts