Geplaatst: 16 mei 20214 j Neem is een foto van dicht bij van een blad. Slecht te zien zo. 16 mei 20214 j aangepast door rorror Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 16 mei 20214 j Bladeren doen me denken aan Acer, maar je foto is te onscherp om dat goed te kunnen zien.
Geplaatst: 16 mei 20214 j Op 11-5-2021 om 18:50, Tanja65 zei: we gaan het zien als hij verder groeit Misschien behulpzaam Tanja, ik heb foto’s gemaakt van mijn ridder spoor en van de hartgespan..in die volgorde : We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 mei 20214 j 52 minutes ago, janny1955 said: roze bladeren Waarschijnlijk een Japanse esdoorn. Sommige soorten beginnen met blad dat roze is.
Geplaatst: 31 mei 20214 j Welke boon is hier in mijn tuintje verzeild geraakt? Ik heb hem niet gezaaid. Tuinboon misschien?
Geplaatst: 31 mei 20214 j Een tuinboon, of Bakla, geen Driemaal wit want die bloeit wit. 31 mei 20214 j aangepast door Patrijs De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 31 mei 20214 j Deze boom gekocht als blauwe druif, maar het blad zegt heel iets anders kwam ik later achter. Welk fruit kan ik ergens de komende jaren verwachten?
Geplaatst: 31 mei 20214 j Deze plant in een groot verwilderd veld. Iets van 30 cm hoog. Geen specifieke sterke geur. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 mei 20214 j Het lijkt er wel wat op hè, maar dat heeft toch donkerdere en meer drogere stelen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 mei 20214 j Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik ga nog wel even terug van t weekend om een takje te plukken. Thanks! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 juni 20214 j Ik heb ook een boom of struikje in de tuin aangetroffen. In de lente had het katjes die na mijn idee leken op die van een wilg. En daar onder nog iets.
Geplaatst: 2 juni 20214 j Ja, die bovenste is een wilg, die hebben wij hier ook veel staan. Ik weet niet precies welke soort het is. De onderste lijkt mij duizendblad, de middelste kan ik niet goed zien. Nu ik @weknow dit plantje kwam op in de pot met de moerbei die ik van je kreeg. Herken jij het zo? Of iemand anders? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 2 juni 20214 j @Jorieke123 Is het een wilg? Boswilg dan of zoiets, had het zelf niet van dat blad gezegd.? Behalve dat de wilg katjes heeft, hebben de bomen in de berkenfamilie deze ook, dus hazelaar,els,neuk en nerken deze ook. En elkse soort daarin zitten weer verschillende soorten met verschillende type bladeren. @hebeentuin Kan je van de boom/struikje wat closeups maken van het blad. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 2 juni 20214 j gewone vlier? Ik verwacht wel meer blaadjes op bladstengel dan, die lijken echter wel op de nieuwe bladvorming te zitten, dus een stevige gok voor plantje @Jorieke123 dan. 2 juni 20214 j aangepast door redzebra
Geplaatst: 2 juni 20214 j @redzebra Bedoel je 'gewone es'? Voor @Jorieke123 haar plantje. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 2 juni 20214 j Ik zou zeggen vlierbes voor die van Jorieke Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 3 juni 20214 j Dank voor het meedenken, maar wij hebben hier erg veel vlier staan en dit is toch echt wel anders. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 3 juni 20214 j Ja, zat er redelijk naast, wel ook vlier genoeg hier, het zaait overal spontaan uit ook tussen hagen waar ik ze niet wil hebben. Na de tip van @rorrorzaailing van es maar eens opgezocht en lijkt er wel sterk op.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.