Geplaatst: 5 april 201411 j Bij ikea vitrage gekocht voor in de tuin en nog veel meer maar dan voor in huis een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 5 april 201411 j Nadat ik de blog van inge had ontdekt (schrijfster van het boek Kringloopgeluk: http://ing-things.blogspot.nl) ben ik gister ff naar mamamini gegaan. En ja, ik had ook geluk! Kringloopgeluk deel 1: de dikke en de dunne. Iemand heeft bij mamamini blijkbaar zn verzameling katjes weggedaan! Nu staan er een paar bij ons thuis Kringloopgeluk deel 2: ik ben heel blij met dit kannetje! Nu lijkt ie felblauw, maar soms ook mat grijs. Heel mooi!
Geplaatst: 7 april 201411 j Ik heb chocolademunt, aardbeienmunt en een steviaplant gekocht Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 7 april 201411 j Ooh.... kreunnnnn.... zucht... Prachtig!!!! Alweer stikjaloers is de Erny...
Geplaatst: 7 april 201411 j Wow mooi eelzuht daar ga je vast heel veel plezier van hebben Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 8 april 201411 j Ik ben er zo super blij mee Heb alleen nog niets dat erin kan hahaha maar ook dat gaat goedkomen
Geplaatst: 14 april 201411 j een relaxstoel van de lidl. omdat het ook wel eens tijd is om te relaxen in de tuin ding weegt echt niets dus die kan ik ook makkelijk zelf buiten zetten.
Geplaatst: 14 april 201411 j Vandaag geleverd: Vegtrug van 1 meter, een cadeautje voor mezelf Mijn moestuin in potten en bakken is nu compleet, dus de "fun" kan beginnen. Hoewel, ik ben al een paar weken bezig met voorzaaien, verpotten ed. Ik ben klaar voor de start. 23 april 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 19 april 201411 j Heb ook een aardige aankoop gedaan vandaag Wauwie dat is wel een hele mooie zeg. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 21 april 201411 j Vanmorgen Chinese bieslook oftewel knoflook bieslook gevonden bij de praxis plantjesmarkt! Een flinke pol voor 1,65 euro
Geplaatst: 23 april 201411 j Twee zakken potgrond van 40 liter - 3 maandenvoeding (1+1 gratis!) en een zakje moestuinmest van 5 kg bij de Welkoop
Geplaatst: 28 april 201411 j - 2 bolletjes dun touw om planten mee op te binden- Een muizenval- 3 kg gazonmest
Geplaatst: 28 april 201411 j Nee dankjewel muizenval niet voor in de tuin maar dacht maak mijn lijstje even compleet
Geplaatst: 28 april 201411 j Een broes voor mijn gieter, was een krijgertje, maar zonder broeskop. Die kun je dus gewoon los kopen bij de Boerenbont. En 2 zakken bolletjes bij de Formido, voor 25 cent, ze garanderen niet dat ze nog uitkomen, maar dat vind ik niet z'n probleem. Het zijn gladiolen in alle kleuren. You say witch like it's a bad thing...
Geplaatst: 28 april 201411 j Geen aankoop maar een vindertje: ik zag iemand een regenton in een container gooien (inclusief kraan, overloop en aansluitmateriaal). Hij is in prima conditie en staat nu op de tuin.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.