Jump to content

Aanbiedingen voor de (moes)tuin 2021

Recommended Posts

22 minuten geleden, Erny zei:

Graag een melding als de groene kweekbakjes met trays (per 4 verpakt) weer bij de Lidl (of Lidl webshop) te koop zijn. Kon ze nog niet vinden en kan wel weer wat verse gebruiken gezien alle erg oude exemplaren nu echt uit elkaar vallen en in de vuilnis zijn beland (na te zijn bedankt voor trouwe dienst).

Ik bewaar/gebruik oude bbq schalen, waar het vlees in komt van de supermarkt. Ongeveer even groot als een kweektray.

40 minuten geleden, Erny zei:

En zag wel kokosblokken bij de Action (Click & Collect) maar ik mag er maar 5 per keer bestellen????? Dat is raar...

Staat in de voorwaarden van click & collect. Per artikel maximaal 5 stuks bestelbaar.

• Like 1

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

1 uur terug, rorror zei:

Ik bewaar/gebruik oude bbq schalen, waar het vlees in komt van de supermarkt. Ongeveer even groot als een kweektray.

Ja, heel leuk als je zoveel vlees koopt. 

Maar dat was de specifieke vraag niet en is een ander product. ;)

@Frans  Ahaa... ik ben nooit zo goed met de kleine lettertjes en voorwaarden te lezen. :shifty:

Edited by Erny

Let op of die thermometers wel laag genoeg gaan, ik heb digitale anale thermometers gehad die slechts een bereik van een graad of tien hadden 32-43, als je dan een grond temperatuur van 25 wilt hebben... Op Ali kost dit soort meters de helft, soms minder. Bij de Action komt er ook nog een fee van 1 europ bovenop. Maar ze hebben ze . Er zijn ook IR meter die groter bereik hebben en dus geschikt zijn voor het meten van je pan tempertuur. Of voor het vinden van kieren en koude/warmtebruggen.

Inderdaad wat heb je nou aan 5 blokjes @Erny, vijf doosjes is more like it... Ik zou robert eens vragen waar hij vorig jaar die doos vol heeft bestelt. Het is onafhankelijk van de gekozen winkel.

Het lijkt wel of overal een maximum van 5 stuks op is ingesteld, hoe kom je dan ooit aan die 15 euro minimum.

• Like 1

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

@donaldk
Deze thermometer kan worden omgeschakeld van lichaamstemperatuur naar de stand surface voor het meten van oppervlakte- vloeistof-  en omgevingstemperaturen. In de stand surface heeft hij een bereik van 0°C tot 100°C met een aanwijzing per tiende graad Celsius. Over een ouder type, met dezelfde specificaties, ben ik al enkele jaren zeer tevreden. 

Hier is je seintje Erny.  ;) 

Volgende week woensdag.

Ga naar de betreffende pagina, zet de muisaanwijzer op het rode vraagtekentje en de volgende tekst verschijnt: 

Beschikbaarheid
De verkoop van speciale aanbiedingen begint in de winkels op de geadverteerde datum. Speciale aanbiedingen die online beschikbaar zijn, kunnen vooraf in de online winkel worden besteld vanaf de aanbieding/promotie: de verzending vindt plaats aan het begin van de geadverteerde datum.

lidl_kweekbak2.JPG.2c55d714b5cd4fd0c1bfa6e24f8f8679.JPG

Deze woensdag begonnen bij Lidl de tuin aanbiedingen, maar niks interessants en inderdaad geen bakjes voor Erny. Blijkbaar komen die volgende week aan de beurt.

Dus niet die 17-19 is voor de webshop, die is altijd eerder. Tot en met de 17de geen tuinspullen/bakjes in de winkelaanbiedingen.

Dinsdag middag was de Lidl waar ik speciaal heen was gegaan helemaal leeg, niet alleen de multi-etage hoefijzer stelling met nog drie doosjes zaadjes. Allemaal rommel die niemand wilde hebben. Meer voor klaagtopic. Maar wie weet er een ander gunstig geprijste aanbieder voor zaad van Daikon Radishes, in Nederlands Rammenas/Rettich (volgens sommige bronnen Rammenas die voorjaarsversie en de Rettich de najaarsversie?), de bekende gigantische grondbreker radijzen in wit of zwart. Als grondbreker heb je veel zaadjes nodig dus met 19 cent per pakje was Lidl een leuke optie. Dus iemand een aanbieding/tip?

Wat is ook alweer het mooie aan die Lidl bakjes, tegenover bijvoorbeeld de Action kweekkasjes. Behalve dat de Action dicht is?

Edited by donaldk

Home of the Turbo.

Donderdag t/m zaterdag a.s. Coop BVB universele potgrond 1,99, is dan ook niet de standaard supermarkt 20/lnEN 12580, maar normaal 40L zakjes. Even bij andere supermarkt gekeken naar 10L zakje achterkant. 30% droge stof 20@ organische stof. bevat nu ook lignum=houtvezel. duitse etikettering was meest onthullende. 70% hochbeettorf H2-8, en plant/agrarisch materiaal en lignum. En de bekende calciummeststoffen. Je zou eigenlijk moeten vergelijken met de tuingrond, want dat is normaal gesproken vooral doorgevroren en gemalen tuinturf=zwart veen.

https://www.coop.nl/product/8717249621164/Potgrond-40-liter

Hebben jullie eigenlijk leuke adresjes voor Witveen/Spaghnum Peat Moss. 

Edited by donaldk

Home of the Turbo.

23 uren geleden, acpronk zei:

Ik ga er denk ik geen gebruik van maken, maar wil het jullie niet onthouden.

6ffb20f97916dd97dfaf963c3fd1e88e.jpg

Iemand enig idee welk kersenras ze hebben ?? Eigenlijk wilde ik dit jaar geen boompjes planten maar wil wel nog een late kers.

Ik was net bij de Aldi en zag o.a. tuingereedschap (schoffrl, bats etc.), een dompelpomp, plantuitjes, kruidenplanten (tijm) en veel bloembollen en -zaden.

Ik heb zelf maar wat extra dahlia's en gladiolen in mijn karretje gedropt.
98685fac4e7be8ea73822b97766f8221.jpg

• Like 1

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Op 7-3-2021 om 14:22, Erny zei:

En zag wel kokosblokken bij de Action (Click & Collect) maar ik mag er maar 5 per keer bestellen????? Dat is raar...

@Erny, ondanks de beperking van het aantal van een artikel bij een Click&Collect bestelling mag je bij een winkel-afspraak  onbeperkt kopen. Ik heb voor de ene dag een Click&Collect bestelling geplaatst en gelijk voor de dag na ophalen bij Click&Collect een winkelafspraak gemaakt.  Ik kon toen onbeperkt aanvullen wat ik te weinig kon bestellen via Click&Collect. Dit werkte goed. Misschien een tip?

Edited by Grork
  • Like 1

@Grork ja en nee, dat heb ik vorige week ook geprobeerd. Zat wel vast aan een datum dat ik een afspraak bij iemand had, en die beide dagen waren de winkelafspraken helemaal volgeboekt.
En woensdag keek ik weer, maar die kokosblokken zijn uitverkocht? Staan in ieder geval niet meer op de website

• Like 1

Aldi twee keer voor niks, bij tweede winkel was kalk al om 9 uur op, tja maar een mini-pallet doosje per winkel.

Bezems harken enzovoorts zowel die van 4,99 als van 6,99, waren ook al uit verkocht, bij eerste winkel was er gisterochtend nog een bats.

Geen zaadjes, niks.

Waar kun je na lege Lidl en Aldi nog terecht?

Bij de Dirk kwam ik ook voor niets aanrijden geen Nalys vochtvangers voor 2,99 per twaalf rolletjes. Ik ben daar niet naar de Aldi geweest, want ik had speciaal familie met auto gevraagd op zaterdag te komen. Nu kon ik toch praktisch niets meenemen. En ik ga niet meerdere keren rijden. Vorig jaar moest ik laten staan en ging ik dus met 4 zakjes en dan weer op en neer voor de laatste vier zakjes brommen. Is eigenlijk te zwaar voor de oude dame.

Inderdaad:

Niet beschikbare producten

Kokos potgrond
10 liter
0,84
0,08/l

Deze producten zijn mogelijk seizoensgebonden producten waardoor deze momenteel niet beschikbaar zijn.

Home of the Turbo.

Dat is zo'n beetje het enige wat ik zelden tot nooit gebruik, maar dus nog een a twee emmertjes van heb staan. Volgens mij was deze er zaterdag ook al.

Maar was het niet altijd 10 Kg, in plaats van de huidige 8 Kg?

https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/vanaf-woensdag-24-03/koemest-5917-1-0.article.html

Home of the Turbo.

Ehm... geen idee. Onze Kruidvat heeft elk jaar bloembollen, mest ed. Nam aan dat het landelijk zou zijn.
De waterlelie is wel nieuw voor me. Als je graag wil, kan ik ze wel opsturen naar je, maar dan moet je me een pb sturen. Ze hebben rode, roze en witte hier.

Wat attent van je Mellie, dank je wel :). Het is niet nodig alleen, ik was zaterdag even langs Kruidvat gegaan hier en ze hadden er nog 2 (en een drijvend planten setje) 🥳

Ik ben heel benieuwd! 

20210327_084922.jpg

• Like 1

Op 26-3-2021 om 17:41, rorror zei:

@donaldk Vorig jaar was het ook 8 kilo, had de lege emmer nog staan.

Ik heb nog een oude emmer staan, aangebroken, 10 Kg staat erop. Was jarenlang 10Kg voor dezelfde prijs dus koeienstront is met toegenomen aanbod een kwart duurder geworden.

Home of the Turbo.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...