Geplaatst: 9 oktober 20259 Okt Mijn trifoliata staat er mooi bij, ik kan me niet herinneren dat ie eerder zulke mooie herfstkleuren kreeg?1 van de wat kleinere struiken is ook flink de hoogte in gegaan, daar ga ik nog wel even wat in snoeien. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Ik heb zaailingen (zelf gezaaid, pitten uit gekochte vruchten) staan, in de vollegrond in de moestuin, die ik met dit weer wat bescherming heb gegeven van een laag eikenblad. Al bedekt dat bij lange na niet de hele plant. Ze kwamen begin 2024 boven de grond, en de vorige winter mochten ze in de kas overwinteren. Ze staan redelijk beschut achter de kas. En je ziet wel duidelijk verschil tussen de soorten:deze vinden het duidelijk niet leuk. Onder het eikenblad zijn ze nog wel groenig. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Even gauw uit het raam genomen maar mijne ziet er nog net zo geel uit als daarvoor 😅
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.