Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgende week bij aldi; 25 x 1 mtr antiworteldoek. €15.99 Gaat dat eens mooi passen op de bedden van 1 mtr breed. Komt goed uit ga volgende week sla uitplanten, die kan dan gelijk op/in het doek

Geplaatst:

die ga ik ook kopen! voor mijn aardbeien...

wel een rare maat toch?

1 meter breed...mijn bedden zijn allemaal ongeveer 2 meter..

Geplaatst:
Viel mij eigenlijk een beetje tegen.

Ja hier ook. Heb 2 zakjes rodebiet, 1 komkommer en 1 courgette meegenomen... Morgen maar ff bij de Ranzijn langs. Daar hadden ze trouwens ook propagatortjes in de aanbieding. €3,00 p.s.propagator4350911331147547.jpg

edit: Spear & Jackson Spade bij de Welkoop, €19,95; http://publishit2010.massa.netivity.nl/Show.aspx?name=agriretail-week-09-2012&domain=www.boerenbond-welkoop.nl

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

Jaaaaaa, goed gescoord bij de Aldi! En ik had alle zaden al binnen voor dit jaar, maar aangezien het zaad tot eind 2013 goed is, vond ik het wel het proberen waard.

Heb veldsla, courgette, kropsla, tuinkers, bieten, wortel, komkommer, peterselie, goudsbloemen, zonnebloemen, zinnia, o.i. kers en Ixia. Geen bijzondere zaden, maar best leuke dingen voor de kinderen om een eigen tuintje mee te maken. En voor die €0,29....dan ben ik een echte Hollander, hè.

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.

Geplaatst:
Je hebt de hele bak meegenomen begrijp ik. Typisch Nederlands

die friezen kunnen er anders ook wat van

Geplaatst:

Zaterdag zijn de zakken tuin en potgrond in de aanbieding bij de Karwei. Per 3 zakken van 40 liter dan € 6,-.

En bij de Praxis laden ze het zelfs voor je in de auto op zaterdag had ik gelezen. Daar ook in de aanbieding maar net ietsje duurder.

Good things come in small packages

Geplaatst:
Zaterdag zijn de zakken tuin en potgrond in de aanbieding bij de Karwei. Per 3 zakken van 40 liter dan € 6,-.

En bij de Praxis laden ze het zelfs voor je in de auto op zaterdag had ik gelezen. Daar ook in de aanbieding maar net ietsje duurder.

ook de potgrond? das niet duur!

vandaag 5 zakken van 30 liter+30procent extra voor 10 euronogwat gekochtn bij de formido. en ook daar sjouwen ze het voor me in de auto...

maar ik kan zeker meer gebruiken

Geplaatst:

Op welke pagina staan die 12 vaks bakjes? Ik kan ze echt niet vinden tijdens het geblader

Geplaatst:

Heb ze gevonden, maar die zijn wel heel erg klein, die vakjes. Daar krijg ik mijn zadenzakjes echt niet in

Geplaatst:

Te klein inderdaad. Ik overweeg om 2 ladekastjes te kopen en dan naastelkaar te zetten, alleen wat zal ik er dan eens qua meubels uitgooien

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

Bij de Aldi hebben ze woensdag Plantuien ,aardbeien,Asperges en knoflook in de aanbieding €0,99

Er staat in de advertentie zaaisetjes maar volgens mij is het geen zaad !

Ik koop het elk jaar bij hun.

En italiaanse kruidenplantjes €1,59

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...