Ga naar inhoud

Moestuindag 2012: op 20 mei in Zelhem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dames en heren... Ik wil je allemaal een hele fijne dag wensen morgen! Dat het maar erg gezellig mag zijn, dat jullie maar lekker mogen smullen en dat het zonnetje maar mag schijnen!

Volgend jaar ben ik ook van de partij!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst: (aangepast)

Veel plezier allemaal morgen! Maak er wat gezelligs van!

Ben stiekem toch wel jaloers.. ik zit morgen gewoon een geschiedenis en wiskunde examen te leren..

En ehh, complimenten voor Jorieke en haar man voor het weer mogelijk maken van de dag!

aangepast door Gast
Geplaatst:

Even nog een vraagje en misschien een rare.Ik moet een herbarium maken voor school en daar moeten 20 verschillende soorten bomen in zitten en 10 verschillende soorten (on)kruiden.De bomen heb ik zo goed als allemaal al alleen die onkruiden vind ik niet zo makkelijk(herken ik niet goed).Nu wil ik vragen zouden mensen vandaag willen kijken of ze 1 van de 8(ik heb er al 2 gevonden)vinden.Dit zijn :melganzevoet,hanepoot,kleefkruid,kamille,varkensgras,perzikkruid,herderstasje,muur.Ze hoeven nog niet gedroogd dit doe ik zelf wel.Maar ze moeten wel op een A3 passen.Alvast bedankt en tot morgen.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Ik wens jullie allemaal morgen ook een hele fijne dag toe. Het weer doet als het goed is ook lekker mee.

En niet te snel wanhopig worden als je nou straks met je ladingen nieuwe geruilde plantjes in je (moes)tuin staat en ff zogauw niét ziet waar je er in vredesnaam allemaal mee heen moet...

Heel veel plezier gewenst iedereen!

Geplaatst:
Vogelmuur? Hebben we hier wel. Ook kleefkruid en melganzevoet. Eventueel ook nog spurrie, of mag je zelf niets toevoegen?

Ik mag niet zelf kiezen wat ik wil.Ik heb een bepaalde lijst gekregen.Owk ja vogelmuur is ook muur dus ook wel goed.En ja kleefkruid zie je op veel plaatsen maar meestal al weer te groot.En ik vind jammer genoeg nergens Amerikaanse eik.Heeft iemand dat misschien in zijn tuin of ergens bij hem in de buurt.En ook de tamme kastanje??

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Jim kamille heb ik bij me.

Rij je nog met mij mee ? Ik heb geen reactie op mijn pm van gisteravond gekregen.

Geplaatst:

Ik heb bijna alles klaar staan voor morgen. Ik ben echt zo benieuwd wat voor gezichten/personen er nu achter al die berichtjes zitten!! Spannend!!!! Oh ja, en ik ben ook enorm benieuwd of die wolvarkentjes er in het echt net zo grappig eruit zien als op de foto's....

Geplaatst:

Hoi,ja ik ben ook benieuwd naar de personen achter de berichten, zo leuk. en ja het ziet er echt heel goed uit bij Jorieke, en ook dat vind ik het leuk om het in het echie te zien.buiten de slaatjes staat volgens mij alles klaar. alleen de planten nog inpakken morgenvroeg, als we niet verdwalen zijn we er voor de lunch. tot morgen allemaal.

ps voor Frank Houweling, waarom kom jij niet?? dat vraag ik me steeds af. Is toch leuk.

Geplaatst:

Lekker makkelijk toch? we hopen het alleen kwijt te kunnen in ons sportwagentje, de komkommer plant voor Eva moet ik heel de rit tussen mijn benen houden is te groot voor ons kofferbakje,niet plezierig maar is niet anders, als ik maar geen kramp krijg onderweg,

Geplaatst:

Ik zie je zo zitten Jeanne

Renate, ik denk niet dat Jorieke die foto's geshopt heeft

Ben héél benieuwd naar de biggetjes. Leuk!

Good things come in small packages

Geplaatst:

Goedemorgen! Ik wil iedereen die vandaag naar de moestuinforumdag gaat een hele leuk en gezellige dag toewensen met veel zonneschijn!

(dit omdat ik nu een beetje jaloers aan het worden ben op iedereen die gaat. Ook al ligt het natuurlijk aan mezelf dat ik me niet ingeschreven heb. maar ik gun het iedereen natuurlijk van harte!!!)

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

Dag allemaal,

Het was een zeer leuke en gezellige dag bij jullie in Zelhem.

En goed weer bikini weer.

Allemaal lekkere dingetjes en goed verzorgd.

Wij zijn goed thuis gekomen en de auto uit gepakt.

Leuke ruil gedaan.

En hierbij wil ik iedereen bedanken voor alles eten ,drinken, zaden en plantjes, enz.

Groet,Thea

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...