Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Die hebben vást een hands-free

Geplaatst:

En als het mobieltje wel aanstaat.. hopelijk schrikt hij dan niet als hij gebeld word

Net weer 2 leuke toetsjes gemaakt..

2 uur toets, 30min pauze, 2 uur toets.

Maar heb recht op extra tijd.. 30min extra als het om 2 uur gaat

Dus ik zat net iets van 4:45 uur lang toetsen non-stop te maken Géén pauze tussendoor.. als ze dan gewoon die pauze inplannen van 40min ofzo heb k nog 10min pauze..

Na 4 uur was m'n concentratie al wel veel minder... en dat met 'n wiskunde toets onder je neus...

aangepast door Gast

Geplaatst:

Moest je die toets dan niet binnen de 2 uur afhebben?

Geplaatst:

Ja, maar als je recht op op die extra tijd dan heb je dus 2.30 uur de tijd en had ik nu dus dit probleem

Geplaatst:

Waardeloos, ze hebben van het tuin centra niet terug gebeld. Nou dan er maar zelf op af.

Geplaatst:

Inderdaad! Wat een service zeg... Je zou uit principe bijna je geld terugvragen en het ergens anders gaan kopen

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Let them stick it in a place were the sun rarely shines.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Sorry ik was te voorbarig,of te [ongeduldig] maar hij heeft net gebeld, maar nu komt het mooie, hij zei: dat hij net al de kaartjes heeft nagekeken van de dubbele boeren witte,en dat er nergens op staat dat hij zelfbestuivend is. Nu vraag ik je!!!!! Ik het kaartje erbij gepakt en alles voorgelezen wat er op stond. Hij zegt dat vind ik raar. Maar toen werd ik toch een heel klein beetje boos. Ik zei: u hoort het toch,en toen verder gepraat, hij heeft zijn excuses aangeboden,ook voor het feit dat er niemand kwam helpen, maar zijn collega is al 4 weken ziek. In ieder geval ik mag hem ruilen, voor een opal,was zaterdag nergens te zien,maar nu zal hij beslist wel komen helpen. Einde verhaal, dubbele boeren witte. Met dank aan jullie, anders zou ik nu nog denken dat hij zelfbestuivend was.

Geplaatst:

"You Go Girl!!!"

Geplaatst:

Goed zo Jeanne, gewoon zeggen waar t op staat

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik klaag over Wordfeud. Daar kicken ze je uit het spel, als je het es een paar dagen te druk hebt, en je jezelf of de ander er geen tijd voor gunt. Net alsof ik onaardig wil doen tegen een ander.

( eigenlijk klaag ik over me zelf, dat ik er geen tijd voor neem )

Geplaatst:

Stap net de deur uit... begint het gelijk licht te regenen.... ach is vast klein buitje... (had namelijk buienradar gecheckt) ik ga naar de tuin en laat mij niét tegenhouden! Dus fiets vrolijk verder... harde tegenwind.... vervolgens gaat het harder regenen... en nog harder... toen ging het plenzen en alsof dát nog niet genoeg was: toen ik nog géén 5 minuten onderweg én al kleddernat was... ging het ook nog eens een potje hágelen!!! Tja... toen toch maar rechtsomkeerd gemaakt en weer naar huis gefietst... verslagen... Stap voor mijn huis doorweekt van de fiets af: regen en hagel voorbij en stralend zonnetje en geen zuchtje wind.

edit: droge kleren aangetrokken en volgende poging is geklokt op 15.01 uur...

aangepast door Gast

Geplaatst:

sorry.... ...zie 't zó voor me

Geplaatst:

Het erge is... je kan het minuscuule-buitje nu net boven Groningen zien drijven... Stap nu weer op de fiets dus... elk volgend buitje het komend half uur ga ik ook meepikken... Kan je lekker meeleven...

Geplaatst:

Moeten we je twitteren als t te dichtbij komt?

Geplaatst:

Ik zie het ook voor me

En bedenk me nu dat de tuin aan huis ondanks dat ie veel te klein is ook best zijn voordelen heeft

Geplaatst:

Zeker weten Miranda

Nu alleen nog een grotere tuin bij t huis

Geplaatst:

Inderdaad, ieder nadeel hep z'n voordeel.

Hier scheen de hele dag de zon. Tot ik thuiskwam dan, was nog geen 5 minuten thuis (= in de tuin) of 't begon te stortregenen. En dan word je ook met een mini-tuintje aan huis errug nat

Geplaatst:

Ik klaag dat er op de Floriade bijna( behalve bij natuurmonumenten) geen enkel woord Frans te vinden was! Niet op de website, geen enkele folder of gids ( alleen een duur boek in 4 talen over Floriade en geschiedenis)of kaart of plattegrond.

Bij de info-bali kreeg ik te horen dat dat komt omdat er weinig ( 5%) Fransen komen.Toch hoorde ik regelmatig Frans praten, misschien waren dat Walloniëers en worden die niet tot Franstalige gerekend?.

Ja, dank je de Koekkoek..we weten toch allemaal wel dat (een groot deel van) Fransen geen enkele andere taal dat Frans spreken..ze begrijpen niet eens hoe ze kaartjes kunnen bestellen omdat ze de site niet kunnen lezen.

Nu heb ik een schorre stem en zere keel omdat ik de hele dag heb moeten vertalen

Edit: Film op de floriade van oxfam novib: kies uw taal:img515086861334772797.JPG

aangepast door Gast

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Nee hoor ze leren maar Engels, vindt ik maar onzin dat Fransen geen andere taal willen of kunnen lezen/spreken

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ik ben het met jullie eens hoor..maar dat wil nog niet zeggen dat het zo werkt. Het volk heeft last van een lastige tong ik kom hier wel eens bij een dokter die het zooo leuk vind om Engels te praten. Niet te verstaan of te begrijpen..en maar doorgaan. Daar zit je dan met je zieke hoofd

En wat vinden jullie dan van de Duitsers..omdat die 10 miljoen meer inwoners hebben dan de Fransen ( 65 miljoen) krijgen zij wel alle informatie in hun eigen taal? Zij hoeven dus geen Engels te spreken?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Frans, Duits en Engels zijn wereldtalen dus idd. wel vreemd?

Maar ja die Duitsers wonen dichterbij

Geplaatst:

Ik vind het normaal dat alles in Frans, Duits en Engels en Nederlands zou zijn geweest....bij elk VVV kantoor is dat zo, dus Floriade slaat, denk ik, wat dát betreft de plank behoorlijk mis....het is toch een toeristisch gebeuren en dat moet je dan ook als zodanig aanpakken.

Wat iedereen zou móeten spreken en datgene wat werkelijkheid is, zijn 2 verschillende dingen....het Franstalig bezoek zal een volgende keer nóg minder zijn....een discussie van de kip en het ei.

Klacht gegrond.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.