Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Ahhh dank jullie wel hoor!

Maar 't valt best mee Zeker als je bedenkt hoe hard zo'n hoef aankomt. Leek wel een baksteen eigenlijk maar de schade is beperkt denk ik. Zie nog steeds wat wazig en een zwarte vlek erboven maar als de kneuzing en zwelling minder wordt dan zou dat weer goed moeten zijn.

De controle gaan we ook lekker ergens anders laten doen, ik ga niet meer naar dat stomme mens

Maar 't had veel erger kunnen zijn en het had ook een diepe snee kunnen zijn met een litteken tot slot en het is alleen maar heel mooi gekleurd

Dus geluk bij een ongeluk. Die lichte hersenschudding is ook niet mogelijk, wat er niet zit kan je ook niet schudden toch

Maar mijn moeder weet gelukkig zelf vrij veel, en daarom gaan we als er iets naar het kinderziekenhuis. Daar zijn ze liever, geduldiger en mensvriendelijker En ik vind al die kleine kindjes dan zielig en met een grapje kunnen ze vaak weer even lachen en vergeet jezelf dat je er niet voor niets zit.

Zou vanmiddag wel een foto van m'n oog maken...hihi is wel leuk in m'n paardenplakboek erbij

Geplaatst:

Paardenhoef is erg hard, weet er alles van.

Dochterlief ook gek op paarden is toen ze 12 was getrapt door haar paard,

Kaak verbrijzeld en op diverse plaatsen gebroken. Ze was blauw tot op haar borstbeen.

6 weken lang, de kaken op elkaar genaaid.En ik maar shakes, smooties en weet ik veel allemaal gemaakt in die periode.

Hoopte dat ze van haar paardenliefde genezen was, dus niet.

De dag dat ze uit het ziekenhuis kwam, heeft ze 's middags al weer stiekem gereden, terwijl dat niet mocht van mij.

Beterschap Rantje

Geplaatst:

Wow Dat klinkt heftig

Zie je het valt reuze mee met mij

Geplaatst:

Toch veel beterschap!

Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste

Geplaatst:

oog35801335093864.jpg

Geplaatst:

Auwwwww heftig hoor, maar je hebt wel geluk, had erger kunnen zijn.

Geplaatst:

Meid toch,wat heb jij geluk gehad zeg. nogmaals beterschap.

Geplaatst:

Idd, ziet er nog wel redelijk uit naar mijn idee (als je door een paard bent getrapt). Had vele malen erger kunnen zijn. Zoals de dochter van Greetje

Mn vriend net je foto laten zien.. begon gelijk van ooooh wat zielig. Hij leeft ook met je mee

Ach dat blauw/paars is na het groen/geel ook wel over na een paar weken

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik heb gewoon een beschermengel

M'n moeder denkt dat zijn been tegen het klepje van mijn cap is aangekomen en ik dus niet met volle kracht geraakt ben, klinkt logisch.

Al leek het wel een baksteen in m'n gezicht.

Overigens wilde het paard me niet expres trappen hoor, maar ik lag tussen hem en het hek en hij moest toch ergens z'n voeten kwijt, hij sprong opzij en toen raakte hij me per ongeluk...

Als de kleuren veranderen wil ik weer een nieuwe foto

Geplaatst:

Oef, beterschap Rantje!

Geplaatst:

oef meissie! wat heb jij geluk gehad...

Geplaatst:

ai, beterschap rantje!!

Geplaatst:

Ja, de wondere wereld van de paardenmens. Als je niet af en toe blauw bent doe je iets niet goed lijkt wel. (Ik doe het dus goed geloof ik.)

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dan ben ik dus op en top een paardenmuts

En ben heeeel zenuwachtig , morgen voorrondes voor de landelijke zitcompetitie en ik wil dit jaar weer mee doen!!

Maar ik wil even klagen: ik haat tomatenplantjes

Echt ze komen m'n neus uit, ze stinken, ik krijg er jeuk van en de ene blijft mooi compact en klein, de ander schiet weer omhoog, te hoog.

Dan blijven die irritante kleine takjes ook nogal hangen in elkaar als ik de bakken omdraai dus das gepriegel, ik HAAT gepriegel

De beste ervaring dus om volgend jaar een heel beperkt aantal soortjes te zaaien... ik vind het ook veel moeilijker dan de peper, aubergine en paprika's. terwijl ik toch meerdere malen gelezen heb dat tomaatjes makkelijk(er) zouden zijn

Zo dat ben ik ffies kwijt, nu ga ik ze weer vriendelijk toespreken of ze alsjeblieft 'normaal' willen gaan groeien en braaf wachten tot ze eindelijk naar buiten mogen

Geplaatst:

Zo. Ik ook eens een libelle-tuttebelle-verhaaltje :

Gisterenmorgen vertrokken van huis richting mijn ( oude ) moeder. Daar aangekomen stond ik voor paal, want ik stapte uit de auto met jas aan en sjaal om. Dat was 1

Met mijn moeder shoppen, moet ook gebeuren ( ja , voor/van mijn moeder dan ) ergens bij Nijmegen. Geluncht op een terras, in de zon , zacht-warm weer, zonder jas of sjaal. Zelfs mijn moeder wou buiten lunchen. Nou ... dan is het zomer hoor !

Mijn moeder thuis gebracht en de weg terug naar huis. Voorbij Gorkum kom ik in een bui terecht , niet veel later stap ik uit de auto en sta weer voor paal !! Snel mijn jas aan , met sjaal. De kou !!!!

Vandaag wel naar de tuin geweest. Ik was er geloof ik de enige de hele middag. Druilweer maar vooral: koud !!!

ik klaag. En ik klaag met recht. Klacht toegekend. Met algemene stemmen.

Geplaatst:
Dan ben ik dus op en top een paardenmuts

En ben heeeel zenuwachtig , morgen voorrondes voor de landelijke zitcompetitie en ik wil dit jaar weer mee doen!!

Ik ben benieuwd hoe het gegaan is!

En ik ben altijd bont en blauw maar heb "pas" 2 keer op de ehbo gezeten met dank aan een paard. Geplette voet en een hoef op mijn hoofd.

Geplaatst:
  • Auteur

Klanten die een nieuwe plant willen omdat er "een wit beestje uit de tak komt". Er was een bladknop van z'n druif aan het uitlopen. Waar zijn we toch mee bezig in Nederland

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Die moet je geen pompoenen verkopen want daar komen allemaal slangen uit

Geplaatst:

Ik heb dus een soort terrarium in huis begrijp ik?

Geplaatst:

2 kauwen hebben mijn koudebak compleet overhoop gehaald. de buurvrouw heeft ze eruit gelaten vanmorgen want ze konden het kiertje waardoor ze binnen gekomen waren niet meer terug vinden. Even later barsten er 3 glasplaten. tomaten planten stuk geknakt en losgetrokken, Volle kroppen sla die klaar voor de oogst waren hebben ze opgegeten, koolplanten vernield en dat arme vogeltje wat ze achterna hebben gezeten lag van voor naar achteren door de bak. Kop, veren, poten en ingewanden op andere plekken. ik weet wel dat het de natuur is... maar ik wilde ff klagen

Geplaatst:

Ach, wat sneu nou! Voor jou én het arme vogeltje.

Vorig jaar hebben hier de Vlaamse Gaaien een merelnest in mijn koude kas geplunderd en uitgemoord, waren ook overál sporen van te zien...

Geplaatst:

ja dit was ook helaas een mereltje....

Geplaatst:
ik weet wel dat het de natuur is... maar ik wilde ff klagen

De natuur is uitgesproken wreed en vernielzuchtig af en toe. Als zelfs je koude bak niet meer veilig is....

Geplaatst:
Klanten die een nieuwe plant willen omdat er "een wit beestje uit de tak komt". Er was een bladknop van z'n druif aan het uitlopen. Waar zijn we toch mee bezig in Nederland

ik zit gewoon te schuddebuiken!

tjonge jonge...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.