Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Leuk, dat nest met musjes...

dsc0708833591337451912.JPG

Vogel poep brengt toch geluk ofzo? dan moet ik daar dus gaan staan voor m'n examen

Geplaatst:

Is het nou een beetje lullig om na al dat regen en natte wind en koude rotweer te gaan klagen dat het dan opeens f"#$%%(_%_ing bloedhéét is opeens!!!... Nee zeker... daar mag ik vást niet over klagen omdat dát is wat we allemaal hebben gewenst... including me... maar...

Focking heet op de tuin... en het meertje is nog lang niet opgewarmd... dus nog nix niet zwemmen...

Brand brand brand en broei broei broei..... heel heet opeens....

pfff weet ik wel zeker dat dát de zomer is die ik gewenst heb

Er lijkt geen tussenweg... óf te koud.... óf opeens heel veel warm in 1x..!

Geplaatst:

Ik klaag dat ik naar bed moet..ik wil met mijn plantjes spelen!!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

haha.... al je nieuwe kindjes...

Slaap Appelvrouw Slaap....

Geplaatst:

Over 1.45 uur (om 13.30) m'n wiskunde examen...

En met een beetje mazzel over 2,5week weer een wiskunde examen.. de herkansing

Geplaatst:

Succes!!!...ook met de herkansing

Geplaatst:

Ik heb geduimd..heeft het geholpen?

Geplaatst:

Heb ik eindelijk eens de rust gevonden om in mijn hangmat te gaan liggen. Begint het te onweren. Ben benieuwd of we het droog houden grrrr.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Ik gok van wel Bonnie..ik zit de radar angstvallig in de gaten te houden. Onze burgemeester had net een telefoontje van de prefectuur gehad "dat t wel eens los kon barsten"..op straat wordt dat even rondverteld.Bij Soest/Amersfoort lijkt het een minibuitje(sorry, ik heb ff niks te klagen)

Geplaatst:

Ik hang nog droog...

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

niks te klagen dus maar eh, de bui wordt wel groter

Geplaatst:
Ik heb geduimd..heeft het geholpen?

Vrees van niet...

Straks maar eens nakijken voor zo ver dat kan... en dan eens proberen te gokken of het herkansen word of niet.. het is me nu ff te warm om na te kijken.. want van dat nakijken zal ik het ookal warm krijgen vrees ik

Geplaatst:

jammer!

klaag: 33 graden ..kan het nu niet eens wat gematigder..ik ben van het niet zwetende ras...

Geplaatst:

Klaag over dit type.. Ok, ze doet het wel goed: Met een engels liedje en een indianen kostuum Nederland vertegenwoordigen!

Atp61GeCIAERZMg.png:large

Joan haar Indianen naam zou waarschijnlijk geweest zijn, Huilende Wolf

Geplaatst:

Hahaha..die jurk is niet echt toch? Sowieso één ellende dat songfestival

Geplaatst:

Nog geen klachten over de warmte hier. Nou ik wel hoor ! belachelijk, wat een weer. Echt te warm voor mijn kasje. Ik moet ook nog es gewoon werken hoor

Geplaatst:

klaag: 33 graden ..kan het nu niet eens wat gematigder..ik ben van het niet zwetende ras...

Ik klaag dat Bit mijn posts niet leest

Geplaatst:

ow jee. Nou, dan verklaren we je klacht bij deze als gegrond. Die over de warmte dan...

Geplaatst:

Het is te warm om te klagen.....

Ik mag lekker wat later naar bed vandaag, 't is hier binnen 35 graden

Geplaatst:

Het is zelfs te warm om na te denken.. kwam gisteren een half uur te vroeg bij school aan

Ook bijna niets in de tuin gedaan. Wat bewaterd en knoflook uitgeplant (1 gegeten). Stonden in een veel te kleine pot en op goed geluk uitgeplant tussen de tomaten. Combiteelt.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Moeten ze volgend jaaar maar zanger Rinus sturen!

Omdat het kan.

Geplaatst:

Nou zagen mijn tomatenplanten er al niet zo florisant uit....hebben ook nog es de kippen aan de bladeren zitten vreten! Heb " boos" opgetreden en hoop dat ze nu meer achter blijven. Klagen over de kipjes dus, maar oooh....wat zijn ze leuk en wat hebben we een pret om ze! Ze lopen nu elke dag door heel de tuin/terras en het is erg leuk om gewoon naar ze te kijken....2 aten vanochtend van mijn hand...

Geplaatst:

Wat een hitte!

Net wel bezig geweest met een kraantje aanleggen buiten.. ohh, dat was wel even verkoelend

Maar stukken grond spitten waar al 15 jaar niet gespit is.. in de volle zon.. *zucht*

Geplaatst:

Dennis dat moet je ook doen als die zon vertrokken is

Heb vandaag een bewateringsslang tussen bomen/schutting/poort/raster opgehangen voor de kids, even proberen of dat ding t nog doet (kwam van moeder van mijn vriend en zag er nogal stoffig uit ). Beetje zigzaggend en toen aan gezet. Was een heerlijke en vooral grote neveldouche. Kinderen hebben zich flink geamuseerd en waren goed nat geworden ervan. Ik ga s kijken voor een dikke zwarte slang, die op de schuur leggen, eind tussen de bomen hangen en dan wat kleine gaatjes maken. Hebben we misschien een gratis warme douche buiten (voor een paar minuten dan).

Oh ja, mijn klacht is dat als je al op de fiets zit je al zo rood als een kreeft wordt (ondanks die lekkere koele wind) Verraderlijk hoor.

Gisteren was de dochter van mijn vriend echt enorm rood. Een mini kreeft. Flink ingesmeerd met een verkoelend spulletje. Ik zelf en mijn zoon ook best wel rood geworden, vooral bij mij de knieën (ga dan maar s na een tijdje te hebben gezeten, weer lopen ) en op mijn voeten omdat ik sandalen aan had. Lastig ook om mee te slapen

Afijn, ik heb weer een bijdrage gedaan. Positief en negatief

Good things come in small packages

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.