Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur De stekken zijn binnen! Geen zin dit jaar in losse figpops en veel gedoe. Dus op goed geluk een mix van zand en wat aarde, zo hop in de doos op de warmte mat. We gaan zijn wat de vijgen goden me gunnen dit jaar 🤣
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hoeveel ruimte / grondoppervlakte reserveren de echte vijgenverzamelaars per struik? Ik ben nu ook aan het bijplanten maar ik vind het moeilijk. Wat er al stond is niet heel hard gegroeid zegmaar. Muur op het zuiden, appelboom op de oostkant die dus in het begin van de dag schaduw geeft na de schaduw van de muur
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ik heb ze ongeveer 2 meter uit elkaar staan. Nog zoveel soorten om te testen nu. Als er echt iets geweldigs uitspringt krijgt het een mooie grotere plek denk ik.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ah ok dan hebben wij ongeveer hetzelfde. Welke rassen ben je enthousiast over tot nu toe?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Kan ik nog weinig over zeggen. Ik heb nagenoeg alles zelf gestekt dus de meeste moeten nog vruchten gaan geven. Ik ben vooral gewoon een hoarder als het aankomt op groenten en fruit in de tuin 😂
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.