Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:
Als we nou allemaakl 1 euro overmaken naar bonnie?

Ik ben voor hoor, dat hoeft ze wat mij betreft niet alleen te betalen en Joke wat mij betreft ook niet, onvoorziene omstandigheden noem ik dat, niemand wist dat het zo de spuigaten uit liep!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Ik ben ook voor. Jeetje wat een bedrag, kan me voorstellen dat je schrok toen je dat hoorde.

We profiteren allemaal van de doos dus lijkt me niet fair als één iemand voor de hoge kosten op moet draaien omdat zij de doos naar Belgie moet sturen.

Ik woon trouwens in Zwolle, ik weet niet of er meer mensen op de lijst staan die daar in de buurt wonen. Hoewel ik nog laaang niet aan de beurt ben natuurlijk.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

Ik schaar me ook achter de euro...zeg maar hoe...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik kan me voorstellen dat Bonnie/Jasmin niet erg happig zijn op het uitdelen van hun rekeningnummer.

Die van mij is openbaar (zie webshop), dus op zich kan men daar wat heen storten, dan stort ik alles in 1 keer naar Bonnie/Jasmin.

Of niet, laat maar weten

Geplaatst:

Goed plan Jorieke . Weet allen niet hoelang het gaat duren; potomonikx kwijt met pas erin, zoek me suf vandaag, zelfs in koelkast en vriezer. Gelukkig,,, daar was ie niet.....

Geplaatst:
  • Auteur
Ik kan me voorstellen dat Bonnie/Jasmin niet erg happig zijn op het uitdelen van hun rekeningnummer.

Die van mij is openbaar (zie webshop), dus op zich kan men daar wat heen storten, dan stort ik alles in 1 keer naar Bonnie/Jasmin.

Of niet, laat maar weten

Lijkt mij een goed en praktisch idee.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:

Jongens, ik vind het allemaal erg attent en aardig maar het is al het werk niet waard.

Ik heb genoeg aan de belofte dat het volgende keer anders wordt georganiseerd en ik nooooooit meer iets naar Belgie hoef op te sturen.

Ik kom gezellig naar de moestuindag met allemaal dingetjes die me niets kosten en ik zoek wat leuke plantjes/zaadjes uit en ik ben helemaal blij.

Maar bedankt allemaal.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Ja, dan nemen we allemaal wel een leuk plantje voor je mee...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Dat is heel coulant van je Bonnie, Ik neem in ieder geval een paar tijmplanten voor je mee en als er nog iets is laat maar even weten...hoef er niks voor terug

Geplaatst:
Jongens, ik vind het allemaal erg attent en aardig maar het is al het werk niet waard.

Zie het als tegemoetkoming voor de frustratie toen je €25 moest afrekenen . Ik zou dat niet gedaan hebben . Zou om raad zijn gaan vragen op dit forum. Doos is nu toch maar weer mooi onderweg

Geplaatst:

Verras me! Ik houd van surprises!

(ik heb wel een piepklein tuintje)

(oh, ik vind salie leuk en lekker)

Geplaatst:

Zie het als tegemoetkoming voor de frustratie toen je €25 moest afrekenen . Ik zou dat niet gedaan hebben . Zou om raad zijn gaan vragen op dit forum. Doos is nu toch maar weer mooi onderweg

Hmmm, man heeft doos op de post gedaan, ik vond het wat l*llig om te zeggen dat ik liever had gehad dat hij de doos weer mee nam.... (ik moest het wel terugbetalen, flauw hè)

Zo, nu genoeg over de doos.

Geplaatst:

Heb je genoeg ruimte op de terugweg om alle gekregen plantjes ed. mee terug te nemen Bonnie

Good things come in small packages

Geplaatst:
Heb je genoeg ruimte op de terugweg om alle gekregen plantjes ed. mee terug te nemen Bonnie

Tuurlijk, daar maak ik ruimte voor. De meerijders lopen maar naar huis. Grijns.

Geplaatst:

Bonnie, ik vind het ook geen probleem om financieel bij te dragen hoor! € 25,00 Is inderdaad wel heel erg veel van het goede, bovendien heb ik ook van de doos mogen genieten, en hopelijk vlug weer een keertje.

Ik vind het ook wel een goed idee om een andere volgorde aan te houden in de lijst. Ik weet niet of er veel Belgen actief zijn op het forum, anders is het misschien een idee om 2 enveloppen / dozen te doen? Een in België en de ander in Nederland.

Geplaatst:
Ik pleit nogmaals, voor ik geloof wel de 4e keer, voor een betere volgorde op regio van de carrousel lijst !!!!!!

carrousel-envelop-t2311-480.html

hier staat geloof ik al een mooie volgorde...

Joke is de enige deelnemende Belg(ische) die niet vlak bij de grens met Nederland woont, dus als hij in Belgie niet als eerste naar Joke gaat, maar naar Jim of mij (evt via Gee of mijn NL adres) dan kost het niemand meer dan de normale verzendkosten...

@Bonnie interesse in een peperplant?

Geplaatst:

Ja hoor, als hij buiten kan. Ik heb geen kasje, wel een beschut plekje.

Leuk!

Geplaatst:

oei, ik wist niet dat dat zoveel kostte, sorry hoor daarvoor, jammer dat ik zover woon (of dat ik geen adres weet in nederland)

(voor bonnie, ik kom waarschijnlijk ook naar de moestuindag, dan wil ik het gerust terugbetalen, en nog eens bedankt voor de moeite)

gister heb ik de doos ontvangen, ik doen hem na het weekend weer op de post

twas echt een leuke verrassing, veel leuke dingetjes

Geplaatst:

wie is de volgende, graag pbtje met adres?

Geplaatst:

Ook ik heb een 1 euro over gemaakt naar Jorieke (ps je blijft een leuke website houden, als me laarzen stoppen koop ik zeker nieuwe bij jou!).

En wie de volgende is kan je als het goed is zien in het eerste bericht.

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

Margareth is de volgende....ze woont niet ver van mij vandaan....Vinden jullie het goed wanneer ik hem bij haar ophaal en dan door breng naar Jos?

Is al eerder hier besproken maar ik weet niet of de 2 mensen die na Margareth aan de beurt zijn het goed vinden)

(Hoe dan ook: Jos ik betaal deze keer de verzendkosten)

Geplaatst:

Geedee weet niet of ik er tussen sta. Maar het lijkt me juist handig om zo inderdaad per egio/ plaats de delen. Dat scheelt juist heel veel in verzendkosten.

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

Lisa, Frankvwl en Jos staan er tussen.

Ik denk ook dat het een stuk sneller gaat...

Geplaatst:

Anders kan je ze bij mij aan laten komen en dan is margareth als laatste.En margareth jij kon het toch ook makkelijk naar Duitsland brengen dus kan de persoon die in Duitland woon beter op de lijst na Margareth.Maar wie is die en woont die dicht bij Nederland om hem daar op de post te doen.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Mogelijk bij de volgende ronde(3e) een goed idee Jim, maar ik denk dat er nu sprake van een misverstand.

Het gaat over de volgorde nu voor de 2e ronde.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.