Jorieke123 Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Langzaam komt het moment weer dichterbij dat de vensterbanken, kas en het terras weer gevuld raken met een veelvoud aan zaaisels. Een groot deel van deze zaaisels zal straks in het seizoen een overvloed aan oogst geven. De ervaring leert dat je die oogst nooit allemaal op kunt eten en vers kunt houden. Weggeven aan vrienden is een mogelijkheid maar wat dacht je van inmaken? Zo eet je midden in de winter, nog een beetje 'zomer' ! Voor deze prijsvraag zijn we de samenwerking aangegaan met BrouwMarkt en hebben we een foto-rebus uitgewerkt. Maak kennis met BrouwMarkt[links][/links]Brouwmarkt is de grootste speciaalzaak in Bier-, Wijn-, Inmaak-, Likeur-, en Kaasmaak producten van Nederland. Brouwmarkt heeft een aanbod van meer dan tachtig soorten (sier)flessen en inmaakpotten op de plank staan. Alles voor het zelf maken van wijn, bier, vruchtensap, jam, komboecha, zuurkool, yoghurt, kaas en het totale Weck inmaakassortiment is eenvoudig via internet te bestellen, maar ook een bezoek aan de winkel in Almere is meer dan de moeite waard. *Markerkant 11-11 | 1316 AE Almere | Tel: 036-5400844 | http://www.brouwmarkt.nl Moestuinforum.nl mag een compleet Weck-inmaak-set twv 124 euro verloten. Deze set bevat: Een Weck-ketel W34 met thermostaat6 Weckpotten ¾ liter10 Weckringen2 zakjes WeckklemmenEen GlastangEn een WeckboekDe prijsvraagDeze keer hebben we een foto-rebus uitgewerkt. Benoem het onderwerp van de foto en verwijder, voeg toe of vervang de letters volgens de aanwijzingen onder de foto. Van alle losse woorden kan een zin gevormd worden. De rebus is te vinden op de volgende URLhttps://www.moestuinforum.nl/artikel-afbeelding/prijsvraag-moestuinforum-brouwmarkt-v2.pdf Stuur de oplossing naar [email protected] Vergeet niet je gebruikersnaam te vermelden!Let op: deelname is alleen mogelijk voor actieve leden, dat houdt in dat je geregistreerd bent op moestuinforum.nl en minimaal 1 bericht op het forum geplaatst hebt. Veel succesWij verloten onder de juiste inzendingen een compleet Weck-inmaak-set van brouwmarkt.nl .Uit alle goede inzendingen wordt op 9 maart een winnaar getrokken.Voor meer informatie over de producten van brouwmarkt verwijzen we u naar: http://www.brouwmarkt.nl Prijsvraag is afgelopen Ps. Nog een tip: Denk, bij het benoemen van de foto's, niet al te moeilijk. We zijn bijvoorbeeld niet op zoek naar soortnamen. Een foto van een witte druif, is dus gewoon 'druif' en niet 'witte druif' of 'Vitis vinifera 'Bianca'. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kruidje Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Leuke rebus. Heb hem opgelost en stuur niet op omdat ik voorlopig niet van plan ben om te wekken en anderen de kans wil gunnen. Bedankt voor dit initiatief. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Helly Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Is het de bedoeling dat we dat formulier uitprinten en invullen? Quote Good things come in small packages
Persica († december 2016) Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Zo, alles ingevuld Hoop dat ik win, kan ik al die perziken welke ik dit jaar ga oogsten eens wekken Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Geplaatst: 6 februari 2012 @Helly: dat kan je doen. En de oplossing (de zin die daar onder komt te staan) mail je dan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Jullie hebben jullie zelf weer overtroffen Jorieke en Luc, leuke vraag (wel errug makkelijk hoor ) en wat een gave prijs, supertof ook van jullie Brouwmarkt, dank, dank dank!@ Kruidje: Super sportief van je hoor Kruidje, maarre...zijt gij wel een Ollander? Ik zou gewoon meedoen, als je wint bied ik bij deze 50 Euri, kan jij weer wat anders leuks kopen Quote Even a broken clock is right twice a day
geedee Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Ik heb m ook ingestuurd..... Ik gun "m jullie allemaal maar ik hoop dat ik 'm win...... Leuke prijsvraag én nog een leukere prijs! Jammer dat er geen Brouwmarkt hier in het zuiden is....lekker snuffelen op hun website is okay, maar in het echt altijd nog leuker. Quote
sannie Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Antwoord is verstuurd. Mag de beste winnen! Super mooie prijs trouwens! bedankt brouwmarkt voor het sponseren Quote
Kruidje Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Nee, ben geen Ollander... Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Rantje Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Wat leuk weer een wedstrijd! Ga 'm zo meteen meteen proberen op te lossen Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
freggel Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Complimenten weer voor deze leuke prijsvraag! Quote blog/freggel/
appelvrouw Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Geweldig, goed gedaan Jorieke en Luc..ik ga hem maken. Ik was pas bij de brouwmarkt, en dat is me toch een hebbedingetjes winkel..ik had moeite te vertrekken. Een van mijn beste aanschaffen daar was een borstel speciaal om die ronde wijnflessen mee schoon te borstelen..de buren komen hem al lenen De weckketel kan ik zeer goed gebruiken trouwens..die ik nu heb is een samenraapsel van drie verschillende pannen..het doet het wel..maar ik zag die mooie ketels daar staan...gauw de puzzel maken! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lisa Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Zojuist de oplossing verstuurd, leuk weer een prijsvraag . Quote http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Jooze Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Hij is leuk!!En ja ik heb mijn antwoordt meteen ingestuurd, want deze wil ik winnen Jooze Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Dennis29 Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Ik heb hem ook ingestuurd. Leuke prijsvraag! Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 hoi, iedereen succes, ik stuur het ook niet in. Want mijn oogst is niet zo groot om te wecken. Quote
wilma Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 ook ik heb de gok gewaagd.rebus oplosen is eigenlijk niet mijn ding maar zo,n mooie prijs wil ik wel mijn best voor doen. Ha ha Quote
greetje11 Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Net de oplossing ingestuurd.Wat een leuke rebus.En wat een prachtige prijs. Succes allemaal. Quote
Astrid Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Ook ik heb de oplossing opgestuurd, zo'n mooie prijs kun je niet negeren toch?Mocht ik winnen...kom ik mijn prijs zelf ophalen ipv naar mijn moeder te sturen...ik kom nl in April naar Nederland. Nu ben ik niet zo'n winnaar...maar de winkel ga ik zeker bezoeken, met familie in Almere moet dit lukken. Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Zeker doen, en neem je portemonnee maar mee! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 8 februari 2012 Geplaatst: 8 februari 2012 Leuke rebus! En een nog leukere prijs! Ik twijfel al een tijdje of ik ook wil gaan wecken.....misschien word de keus nu wel voor me gemaakt! Quote
Nachtogen Geplaatst: 8 februari 2012 Geplaatst: 8 februari 2012 Leuke prijsvraag, denk dat ik ook een gokje ga wagen. We wecken nu in een normale pan. Gaat ook, maar een echte weckketel werkt denk ik beter. Ik heb het "geluk" dichtbij de Brouwmarkt te wonen. Waarom geluk tussen aanhalingstekens: de verleiding is er zo groot. Alles is leuk om te proberen. Loop nu te denken om het zelf kaas maken te gaan proberen. Wat ik doe om mezelf te beschermen is via internet te bestellen. Dan halen we de impuls aankopen eruit Quote
sammetje Geplaatst: 8 februari 2012 Geplaatst: 8 februari 2012 Ik doe mee! Wat een leuk initiatief! Groetjes sammetje Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.