Geplaatst: 8 februari 201214 j Kom je een foto tegen, die echt overduidelijk is bewerkt door een computer? Plaats hem dan hier! (vermeld ook even de soortnaam, de webshop hoef je er niet bij te vermelden. We willen alleen maar lachen, niet zwartmaken ) Ik begin. Een foto van de Aubergine Ophelia F1 facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 8 februari 201214 j Nou de gene die hem bewerkt heeft kan dat niet goed, want dat is overduidelijk ge fotoshopt Omdat het kan.
Geplaatst: 8 februari 201214 j Auteur facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 8 februari 201214 j Waarom pakken jullie allemaal foto's van bakker? Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 8 februari 201214 j Erg he! Maar mag dit nou allemaal zo maar, dat is toch allemaal misleiding? Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 8 februari 201214 j Ik denk dat het gewoon mag. Het ergste wat ik ooit gedaan heb is een foto van een andere blauwe bes bij een blauwe bes gezet, maar wie dat verschil ziet vind ik wel erg knap! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 8 februari 201214 j Auteur (1e heb ik ergens anders vandaan) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 9 februari 201214 j Het ging er geloof ik alleen om om het rekje te verkopen... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 februari 201214 j Auteur Haha die is mooi nep ja. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 9 februari 201214 j In deze link staan mooie foto's. http://www.freakingnews.com/Hybrid-fruits-and-vegetables-Pictures---1079.asp
Geplaatst: 9 april 201213 j Auteur facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 9 april 201213 j Wat is er aan die foto bewerkt denk je? Ik vind hem er prachtig uitzien maar zie er niets neps aan Deze zag ik net:
Geplaatst: 9 april 201213 j Auteur Haha die is ook mooi.Vooral het bovenste parapluutje op 'mijn' foto, met al die prachtige dauwdruppeltjes, lijkt mij ontzettend gephotoshopt. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 9 april 201213 j Ik denk dat de maker van de foto niet blij met je is Volgens mij is 'ie helemaal echt en gewoon een gigantisch mooie foto Ik zat ffies te turen naar die druppeltjes, zit dat niet aan dat plantje zelf, hij is wel erg scherp hoor, zo wil ik m'n foto's ook!
Geplaatst: 9 april 201213 j Ik heb even op die Bakkersite zitten kijken. Volgens mij zit er geen normale foto bij. Wat een kolder. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 9 april 201213 j Auteur Ik heb even wat meer foto's bekeken van de Tricyrtis hirta (die vreemde lelie ) en ik blijf er bij dat die foto op deze pagina echt niet echt kan zijn Bakker Hillegom is koning van de photoshop idd! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 9 april 201213 j Jorieke, dat zijn geen dauwdruppeltjes ( de natuur is echt soms net niet echt ) Dat is lokvloeistof. soort van afscheiding van de plant zelf.Althans, dat denk ik . Ik ben niet 100% zeker hoor. Ik heb die druppeltjes wel eens zien zitten , en die zijn iets plakkerig , geen dauw. Maar onwaarschijnlijk scherpe foto ja. Dat wel/ maar om nou zooo veel haartjes te gaan shoppe ?
Geplaatst: 9 april 201213 j Sorry Jorieke... Hij is écht echt... Ik heb verschillende soorten paddenlelies in bloei gezien in de Botanische tuinen in Utrecht... Die zijn echt zo fantastisch Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 9 april 201213 j Deze is echt niet gefotoshopt. Ik heb ze zelfs in de tuin Hopelijk niet bevroren Tricyrtus formosnana (armeluis orchidee)
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.