mammavan3 Geplaatst: 28 februari 2012 Share Geplaatst: 28 februari 2012 Al surfend op internet kwam ik op dit forum. Ik ben niet alleen nieuw op dit forum, maar tuinieren is helemaal nieuw. Altijd op flatjes of huizen met minituintjes gewoont. Maar nu voor het eerst een echte tuin, met een kas! Van de week de kas helemaal opgeruimt en schoongemaakt en de eerste groenten in kweekbakjes gezet. Ik ben heul benieuwd of er wat gaat opkomen dat we in de kas en/ of tuin kunnen gaan zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sannie Geplaatst: 28 februari 2012 Share Geplaatst: 28 februari 2012 welkomWel jaloers hoor gelijk kunnen beginnen met een kas veel leesplezier Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 28 februari 2012 Share Geplaatst: 28 februari 2012 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 28 februari 2012 Share Geplaatst: 28 februari 2012 Welkom mama van 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nicolette Geplaatst: 28 februari 2012 Share Geplaatst: 28 februari 2012 veel forum en tuin plezier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 28 februari 2012 Share Geplaatst: 28 februari 2012 Welkom!Hoe zullen we je noemen ( of vind je het leuk dat we je allemaal mama noemen ..) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Astrid Geplaatst: 28 februari 2012 Share Geplaatst: 28 februari 2012 Welkom hier, ik denk dat je "al surfend" precies op de juiste plek gekomen bent je kunt je hart hier ophalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 28 februari 2012 Share Geplaatst: 28 februari 2012 Hallo en welkom op dit forum. Hadden we niet eerder al een mama van 3 op dit forum? Komt me lichtelijk bekend voor. Maar misschien was dat wel op een ander forum Fijn dat je van een balkon naar een echte tuin (met kas!) bent gegaan. Alvast veel moestuinplezier. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 28 februari 2012 Share Geplaatst: 28 februari 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lisa Geplaatst: 28 februari 2012 Share Geplaatst: 28 februari 2012 Welkom! Quote http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 29 februari 2012 Share Geplaatst: 29 februari 2012 welkom mammavan3. hier ooknieteenbitjepappa. Harstikke leuk natuurlijk iets te kunnen gaan prutsen in een tuin. veel succes !! en veel lees en neus plezier hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 29 februari 2012 Share Geplaatst: 29 februari 2012 Welkom hier Mamavan3! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mammavan3 Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Share Geplaatst: 4 maart 2012 Welkom!Hoe zullen we je noemen ( of vind je het leuk dat we je allemaal mama noemen ..) Mag hoor, maar Jazz is ook goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mammavan3 Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Share Geplaatst: 4 maart 2012 Hallo en welkom op dit forum. Hadden we niet eerder al een mama van 3 op dit forum? Komt me lichtelijk bekend voor. Maar misschien was dat wel op een ander forum Fijn dat je van een balkon naar een echte tuin (met kas!) bent gegaan. Alvast veel moestuinplezier. Ander forum zou kunnen, ben onder deze naam ook wel actief op andere fora. (op gebied van kids dan...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Slipknot84 Geplaatst: 4 maart 2012 Share Geplaatst: 4 maart 2012 Welkom en veel plezier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.