Patrijs Geplaatst: 1 maart 2023 Geplaatst: 1 maart 2023 Ik zie dit: Is dat een probleem bij mij, of bij het forum? Quote De moestuin van Patrijs
Goldfish Geplaatst: 1 maart 2023 Geplaatst: 1 maart 2023 Het is een probleem op dit forum. Wanneer je klikt op de URL krijg je de foto wel te zien. Het probleem is aan het eind van de middag gespot en er wordt achter de schermen inmiddels gekeken naar een oplossing. 1 Quote
Jorg Geplaatst: 2 maart 2023 Geplaatst: 2 maart 2023 Als het goed is sinds vanochtend opgelost 👍 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 2 maart 2023 Auteur Geplaatst: 2 maart 2023 Ik zie nu alleen grijze vlakken i.p.v. foto's. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 2 maart 2023 Geplaatst: 2 maart 2023 Ja, de foto's zijn er even geweest, nu weer weg? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lia56 Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Hier ook niet. Kan ook in Chrome niets schrijven, wel weer in Firefox Quote
Jorg Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Het werkt nu weer na wat spelen met instellingen, maar echte oorzaak kan ik nog niet vinden. Quote
Jorg Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Ik heb nu een aantal plugins uitgezet (tapatalk en geen quote knop in laatste bericht) 2 Quote
henkg Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Foto's zijn hier weer zichtbaar. Reageren (met Chrome) weer ook weer. Wijzigen ook. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorieke123 Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 En weg zijn ze weer Ook de PB-inbox is lastig te bereiken, en dan kan je geen pb's openen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
paddestoelengek Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Leuk spelletje, soort van modern verstoppertje....🤣 Maar de 📸 zijn er weer. Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
rorror Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 2 uren geleden, Jorieke123 zei: en dan kan je geen pb's openen. Work-around om toch de PB te kunnen openen, klik het vinkje bij het bericht aan, druk daarna op refresh button van de pagina. Dan wordt de PB wel geopend. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
woldistel Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Alles doet het nu weer 😀 Bij mij waren in chrome ook de foto's weg en ik kon geen reacties plaatsen (geen toetsenbord? zowel op tablet als telefoon). Bij een PB zag ik dat het vakje van de naam én het onderwerp wel te gebruiken waren, maar de rest niet. Quote
Mellie Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Ik kan helemaal niets meer zien in Tapatalk. Alles is blanco. Ik reageer nu via de webversie maar daarin kon ik alleen maar reageren als ik citeer. Quote
rorror Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 @Mellie Tapatalk staat even tijdelijk uit, om te zien of de problemen door die plugin komen. Mochten de problemen toch weer voorkomen, is tapatalk uitgesloten dat daar de problemen vandaan komen. Ondertussen is er ook ticket uitgezet bij de webhoster. Zsm meer info. 2 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
redzebra Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Werkte terug goed tot jouw bericht @rorror wat waarschijnlijk heel toevallig was 😄, maar is er iets terug aangezet of gewijzigd ? Nu weer een grijs vlak. 1 Quote
paddestoelengek Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Steeds minder werkt..kan nu niet meer quoten...😏 Maar gelukkig zijn alle berichten nog wel te lezen. 1 Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
rorror Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 @redzebra Dat idee had ik ook. Maar na het bericht hier te plaatsen, werkte mijn prive berichtenbox nog wel, tijdens het typen van een prive bericht aan @Jorg werkt het niet meer naar mijn gevoel. Ligt het wel aan mij, dan is het ook goed, weten we in welke hoek we het moeten zoeken 😅 @paddestoelengek Plugin om te qouten stond ook even tijdelijk uit. Ze kunnen beide weer ,aangezien het daar niet vandaan komt. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Frans Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 (aangepast) Ik mis momenteel (00.25 uur) de foto's. Eerder op de avond waren wel nog de links ernaar zichtbaar. Nu helemaal niks meer. Miste eerder op de avond ook de quote knop bij het toevoegen van een reactie. Die is nu in ieder geval wél weer aanwezig. Edit: Die quote knop functioneert echter niet. Ongeacht welke je gebruikt laat hij je terug springen naar het eerste bericht op de betreffende pagina. 3 maart 2023 aangepast door Frans Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Ian Geplaatst: 4 maart 2023 Geplaatst: 4 maart 2023 Kan een reactie geven dat was ook een tijdje niet mogelijk (vanaf tablet) Quote
Karietje Geplaatst: 4 maart 2023 Geplaatst: 4 maart 2023 ik kan nog steeds geen pb's openen.. dus @Lia56 ik zie dat je ene gestuurd hebt maar kan niet lezen 1 Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
acpronk Geplaatst: 4 maart 2023 Geplaatst: 4 maart 2023 Hmm, geen quote knop in Chrome op Android. Dus vandaar dat Tapatalk het sinds gisteren niet meer doet.. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Lia56 Geplaatst: 4 maart 2023 Geplaatst: 4 maart 2023 @Karietje kun je wel een nieuwe pb aanmaken? Wellicht dat een emailadres doorgeven ? Quote
Jorg Geplaatst: 4 maart 2023 Geplaatst: 4 maart 2023 Dank Roror voor het plaatsen van de update. 23 uren geleden, rorror zei: Tapatalk staat even tijdelijk uit, om te zien of de problemen door die plugin komen. Mochten de problemen toch weer voorkomen, is tapatalk uitgesloten dat daar de problemen vandaan komen. Ondertussen is er ook ticket uitgezet bij de webhoster. Zsm meer info. Webhoster ziet geen rare dingen in het server gebruik (capaciteit). Ze zoeken nu nog wel de error 500 die binnen de forumsoftware verscheen. Daarnaast loop ik een aantal acties uit vanuit de forum software. Mogelijk dat ik later ook nog even het huidige layout uitschakel en het standaard thema aanzet. Quote
woldistel Geplaatst: 4 maart 2023 Geplaatst: 4 maart 2023 (aangepast) En weer weg! En weer terug! Edit:en nu kijk ik ineens tegen een heel andere website aan 🤔 😀 4 maart 2023 aangepast door woldistel Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.