Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Foto's verschijnen niet.


Patrijs

Aanbevolen berichten

Leuk spelletje, soort van modern verstoppertje....🤣

Maar de 📸  zijn er weer.

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jorieke123 zei:

en dan kan je geen pb's openen. 

Work-around om toch de PB te kunnen openen, klik het vinkje bij het bericht aan, druk daarna op refresh button van de pagina. Dan wordt de PB wel geopend.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles doet het nu weer 😀 Bij mij waren in chrome ook de foto's weg en ik kon geen reacties plaatsen (geen toetsenbord? zowel op tablet als telefoon). Bij een PB zag ik dat het vakje van de naam én het onderwerp wel te gebruiken waren, maar de rest niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mellie Tapatalk staat even tijdelijk uit, om te zien of de problemen door die plugin komen. Mochten de problemen toch weer voorkomen, is tapatalk uitgesloten dat daar de problemen vandaan komen. Ondertussen is er ook ticket uitgezet bij de webhoster. Zsm meer info.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Steeds minder werkt..kan nu niet meer quoten...😏

Maar gelukkig zijn alle berichten nog wel te lezen.

  • Like 1

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@redzebra Dat idee had ik ook. Maar na het bericht hier te plaatsen, werkte mijn prive berichtenbox nog wel, tijdens het typen van een prive bericht aan @Jorg werkt het niet meer naar mijn gevoel. Ligt het wel aan mij, dan is het ook goed, weten we in welke hoek we het moeten zoeken 😅

 

@paddestoelengek Plugin om te qouten stond ook even tijdelijk uit. 
Ze kunnen beide weer ,aangezien het daar niet vandaan komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis momenteel (00.25 uur)  de foto's. Eerder op de avond waren wel nog de  links ernaar zichtbaar. Nu helemaal niks meer.

 

Miste eerder op de avond ook de quote knop bij het toevoegen van een reactie. Die is nu in ieder geval wél weer aanwezig.

 

Edit: 

Die quote knop functioneert echter niet.  Ongeacht welke je gebruikt laat hij je terug springen naar het eerste bericht op de betreffende pagina.


 

aangepast door Frans

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank Roror voor het plaatsen van de update.

23 uren geleden, rorror zei:

 Tapatalk staat even tijdelijk uit, om te zien of de problemen door die plugin komen. Mochten de problemen toch weer voorkomen, is tapatalk uitgesloten dat daar de problemen vandaan komen. Ondertussen is er ook ticket uitgezet bij de webhoster. Zsm meer info.

 

Webhoster ziet geen rare dingen in het server gebruik (capaciteit). Ze zoeken nu nog wel de error 500 die binnen de forumsoftware verscheen.

Daarnaast loop ik een aantal acties uit vanuit de forum software. Mogelijk dat ik later ook nog even het huidige layout uitschakel en het standaard thema aanzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...