Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aanbiedingen voor de (moes)tuin 2024


Aanbevolen berichten

@donaldk ik heb ze zelf niet in de aanbieding gezien en om eerlijk te zijn heb ik ze liever binnen voor een 10tje meer dan dat ik wacht tot ze in de aanbieding zijn en er dan geen voorraad is, er is hier mee een action in de buurt zo 20 min rijden en daar zijn ze normaal allemaal uitverkocht dus was al heel blij dat er zoveel blokken lagen 😇 en de aanbieding is voor de kokos potgrond, ik heb de kokos mulch gehaald die is helaas niet in de aanbieding.

aangepast door Kevins Moestuin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dat risico is er. Ik ga zo kijken, vanaf vandaag in de weekaanbieding. Voor het eerst staat schors er niet bij in de aanbieding. Maar die koop ik nooit.

 

 

Was gelijk een melding dar de jaarlijkse aanbieding er weer is.

aangepast door donaldk
  • Like 1

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En woensdag begin van de middag waren er inderdaad maar acht. Van middag terug geweest 13 van de aanbiedingplank gehaald en er lag ook nog redelijk wat op de kopstelling zag ik. 

 

Ik heb weer wat radijs, paar kruiden, sla, bosuitjes, zaadzakjes ingeslagen bij Lidl. Geen RosaF2 te zien. Bij de duurdere zakjes hadden ze enkel de Kelvedon Wonder. Ik heb slechte ervaring met de struik erwten (van de Lidl) en nu maar een enkel soort, dus niet genomen.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was donderdag netjes speciaal naar de Lidl getogen voor de zaadjes. Maar.... geen caroussel te bekennen... Even navragen dan maar, bij de zeer uit de kluiten gewassen medewerker. Nee, die was er niet vertelde hij. Ja, dat zag ik ook ja... maar hij zou er vanaf de 14e staan volgens hun site dus.... waarom is ie er niet?

Het antwoord van de bralstudent (ja zo zag ie eruit) dat het dan zeker alweer op was. Heel stellig.

Dus heb deze fantast maar even wijzer gemaakt. Vent werkte er pas, kwam vers uit Assen (paps en mams) en deed zelf alleen boodschappen bij de appie. Kwam dus vers uit het ei gekropen en wist van niets. En in plaats van gewoon te informeren bij de andere Lidlmedewerkers en daar wat van te leren, bedacht ie zelf een antwoord te moeten gaan verzinnen. Tsssss.... daar zit natuurlijk niemand op te wachten.

 

Morgen maar kijken wat er staat, vandaag teveel regen. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door dit topic de Aldi en Lidl folders maar eens bekeken, en ook hier en daar rondgeneusd wat dingen elders kosten. Morgen bij de Aldi spotgoedkope bio potgrond in de aanbieding! Ik denk dat het vroeg opstaan wordt…

aangepast door Tanja65
  • Like 1

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet zo lang geleden waren de Aldi emmer 10 Kg voor 5,99 in de aanbieding 6,99 anders.

 

Ik ga nog een keertje de folders pakken.

 

Op 18-2-2024 om 17:54, Erny zei:

Was donderdag netjes speciaal naar de Lidl getogen voor de zaadjes. Maar.... geen caroussel te bekennen... Even navragen dan maar, bij de zeer uit de kluiten gewassen medewerker. Nee, die was er niet vertelde hij. Ja, dat zag ik ook ja... maar hij zou er vanaf de 14e staan volgens hun site dus.... waarom is ie er niet?

Het antwoord van de bralstudent (ja zo zag ie eruit) dat het dan zeker alweer op was. Heel stellig.

Dus heb deze fantast maar even wijzer gemaakt. Vent werkte er pas, kwam vers uit Assen (paps en mams) en deed zelf alleen boodschappen bij de appie. Kwam dus vers uit het ei gekropen en wist van niets. En in plaats van gewoon te informeren bij de andere Lidlmedewerkers en daar wat van te leren, bedacht ie zelf een antwoord te moeten gaan verzinnen. Tsssss.... daar zit natuurlijk niemand op te wachten.

 

Morgen maar kijken wat er staat, vandaag teveel regen. :roll:

 

Ik en iemand anders waren vorig jaar vroeg op de woensdag, moest de die nog naar buiten gereden worden en het karton eraf gehaald worden, dus wij waren de eerste. Assortiment word ieder jaar kleiner. Dit jaar pas begin van de middag dus hij stond weer vlakbij de kassa, niet de non-food afdeling. alles leek er nog te zijn, maar wel al uitgehaald, dus was niet de eerste.

 

Ik zie dat de potgrond omgerekend naar standaard zakje 4,78 is, dus niet echt super goedkoop. Maar minder duur dan sommige anderen. Helaas zijn de bessenstruiken pas op zaterdag. Ik zoek een zoete blauwe bes en een zoet-zure rode bes die het beter doet dan de Baron van tets die ik jaren geleden bij Aldi kocht.

 

Aldi heeft morgen enkel notenstruiken (geen idee wat vogelplanten zijn):-(.

aangepast door donaldk
  • Like 2

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2024 om 08:45, Kevins Moestuin zei:

@donaldk ik heb ze zelf niet in de aanbieding gezien en om eerlijk te zijn heb ik ze liever binnen voor een 10tje meer dan dat ik wacht tot ze in de aanbieding zijn en er dan geen voorraad is, er is hier mee een action in de buurt zo 20 min rijden en daar zijn ze normaal allemaal uitverkocht dus was al heel blij dat er zoveel blokken lagen 😇 en de aanbieding is voor de kokos potgrond, ik heb de kokos mulch gehaald die is helaas niet in de aanbieding.

Moest vrijdag een keertje terug want woensdag middag weren er slechts acht. Nou had ik nog voorraad, dus slecht 13 bijgehaald, totaal dus 21.

  • Like 1

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, donaldk zei:

Ik zie dat de potgrond omgerekend naar standaard zakje 4,78 is, dus niet echt super goedkoop. Maar minder duur dan sommige anderen.

Ik heb op diverse andere plekken gekeken, en daar zijn ze allemaal duurder als ie kijkt naar wat je er voor krijgt en niet alleen de goedkoopste zak uit het rek trek. De aanbieding bin de Aldi betreft ten eerste biologische potgrond, en heeft daarnaast ook voeding voor 5 maanden. Ter vergelijk een paar willekeurige prijzen:

 

Praxis - Pokon biologische potgrond 40 l langwerkend €9,59 aanbiedingsprijs, andere merken nog duurder

Welkoop - Pokon biologische potgrond 40 l (regulier) €8,19

enz

 

Ik vind dat een behoorlijk prijsverschil. 

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, donaldk zei:

Nog niet zo lang geleden waren de Aldi emmer 10 Kg voor 5,99 in de aanbieding 6,99 anders.

Tijd gaat sneller dan je denkt, die emmers zijn al heel wat jaren 8kg 
Het is denk ik al bijna 10 jaar geleden dat ze 10kg waren (op mijn emmer die ik hergebruik staat 2015)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...