Ga naar inhoud

Wat heb je vandaag gezaaid of geplant ? 2024

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Rookie Slakken! 

Met een paar bogen met gedeeltelijk ingegraven kolengaas maakt deze laatste stambonenpoging nog enige kans. Ik had redelijk mooie Purple queen plantjes staan en na een paar regenbuien zijn ze gewoon grotendeels weggevreten. Bijbelse proporties dit slakkenjaar. De paar stokbonen die het overleeft hebben produceren nu best goed, maar hier geen kinderbadjes vol voor de diepvries, helaas.

(En omdat ik niet elke avond even een rondje slakkenrapen kan doen, want volkstuin + ploegendienst = vooral in het weekend 😀).

• Like 2
Geplaatst:

Ja, de slakken zijn echt rampzalig dit jaar.

Zeker als je er niet dagelijks bovenop kunt zitten.

Ik hoop maar dat het volgend seizoen beter is.

Succes, ik duim voor je!

• Like 1
Geplaatst: (aangepast)

@Goudsbloempje2volgens mij kunnen al deze soorten nog precies deze maand gezaaid worden. Dus gaat vast goed komen. Ik wil daar ook nog wat van gaan zaaien deze maand. Een aantal vakken zijn bijna leeg. 

aangepast door Gitta
Geplaatst: (aangepast)

Vandaag 2 speciebakken gezaaid vol met uien mix van 3 kleuren en 1 speciebak met knoflook. Morgen nog 1 speciebak met andere knoflook.
En gisteren een speciebak vol Rucola gezaaid.

2e10fa8f-8434-4b6f-922a-94c6c6dd9ec4.jpg

4a954b29-7491-42a8-8cec-13385651f245.jpg

aangepast door Petrasmoestuin
  • Like 4
Geplaatst:

Lie is begonnen een stuk bosgrond te ontdoen van varens zodat we daar een enkel fruitboompje en wat kleinfruit kunnen planten. Dat valt nog niet mee. Wat aarde toegevoegd bij/rondom de mini paksoiplanten, ze stonden wel erg wiebelig op hun dunne beentje

• Like 2

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Drie gekregen wortelpeterselie die ik kreeg terug geplant in de bak van de oerprei/ OK en tussen de aardbeien een klein plantje Nine Star Perennial misschien doet ie nog wat.  

• Like 2

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...