Geplaatst: 2 februari 20251 j Op 30-1-2025 om 21:47, Gitta zei: Ik heb alleen mijn forumnaam ingevuld en geen jaartal ofzo. Heb je het kunnen vinden? @Lia56 Alleen de forumnaam was voldoende en werd ook gevraagd. Ik wilde weer eens té informatief zijn, met het jaartal en zo erbij. Helemaal overbodig dus en in dit geval zat ik er nog 10 jaar naast ook. @Lia56, dank voor het versturen, ze zijn er. Mooie professioneel uitziende verpakking ook. Als dat geen gouden eieren worden...
Geplaatst: 2 februari 20251 j Ook hier zijn de zaadjes in goede staat aangekomen. bedankt, en iedereen succes en vooral plezier in het kweken.
Geplaatst: 2 februari 20251 j Zaden ontvangen. Complimenten voor de mooie verpakking! Meteen samen met pepers en paprika’s gezaaid in de verwarmde propagator.
Geplaatst: 2 februari 20251 j Auteur 2 hours ago, Petrasmoestuin said: Kan ik ook nog meedoen? Ja hoor, ik stuur je een pb
Geplaatst: 2 februari 20251 j Auteur Vandaag de deelnemerslijst aangepast... er zijn nu 29 deelnemers! Helemaal leuk. Veel succes iedereen. Morgen gaan de laatste enveloppen de deur uit, dus gelijke kansen voor iedereen
Geplaatst: 3 februari 20251 j De buit is binnen. Weer een prachtig zakje en goed verpakt! Alvast dank. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 3 februari 20251 j Hier nog geen zaadjes. Het geeft me morgen weer een wandeling naar onze verre 📫😉🚶♀️ We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 februari 20251 j 48 minuten geleden, Tanja65 zei: Hoe lang ongeveer voor de zaadjes normaliter ontkiemen Op het zakje aan de achterkant staat 10 tot 20 dagen. Daar houd ik me aan vast. Geen ervaring met aubergines.
Geplaatst: 3 februari 20251 j Ik sla dit jaar over en ga mijn titel dus niet verdedigen 😄 Al degenenen die wel meedoen veel succes!! gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Geplaatst: 3 februari 20251 j Bof ik ff dat ik niet zo van aubergines hou, dan kan ik mijn winkansen vergroten door ze te groot te laten worden 😂
Geplaatst: 4 februari 20251 j Yesssss hier lag een supermooi zakje zaad vandaag in de brievenbus. Prachtig gemaakt weer @Lia56!! Allen heel veel succes en dat de beste moge winnen. Game on!
Geplaatst: 5 februari 20251 j Ook mijn zakje is binnengekomen. Mooi gedaan hoor @Lia56. Ik moet alleen even wachten met zaaien, mijn man moet nog een stekker kopen en dan een verlengsnoer maken voor mijn groenteflat waar het verwarmingsmatje liggen en de ledlampjes hangen. Ik doe het niet voor het winnen, maar voor de leut. Afgelopen jaar heb ik 2 Aubergine plantjes gekregen, wel mooie bloemen, maar geen vruchten gehad helaas. Ik vind het toch leuk om mee te doen. Ik hoop vrijdag of zaterdag te zaaien.
Geplaatst: 5 februari 20251 j Prachtige zakjes weer complimenten aan Lore @redzebra! Thanks Lia, ik heb gezaaid, de eerste drie zaden wel te verstaan. Via de Deno methode. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 februari 20251 j Zal ik doorgeven @appelvrouw, ik heb gehoord dat de zaadjes bij mij thuis ook gisteren aangekomen zijn, bedankt @Lia56. Vrijdag van zodra ik thuis ben, worden de eerste gezaaid. 😃, misschien ga ik hier ook een paar met de denomethode doen voor de zekerheid. 5 februari 20251 j aangepast door redzebra
Geplaatst: 5 februari 20251 j Auteur 18 hours ago, Liekie said: Prachtig gemaakt weer @Lia56!! Alle credits voor Lore, dochter van Redzebra
Geplaatst: 5 februari 20251 j Ook mijn aandeel aarde met stokje en zaadjes 🤣 ze zijn binnen 6 februari 20251 j aangepast door Kruidenvrouwtje You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 6 februari 20251 j Auteur Alles is verstuurd. Mocht je nog niets ontvangen hebben dan hoor ik dat graag
Geplaatst: 6 februari 20251 j Ik heb ze ook al even binnen, en ga ze snel zaaien. Goed verzorgd weer Lia! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 februari 20251 j Op 5-2-2025 om 15:17, Petrasmoestuin zei: Ik doe het niet voor het winnen, maar voor de leut. Dit geldt ook voor mij. Vorig jaar niet gelukt. Nu met een andere soort hoop ik dat het wel lukt. Ik ben erg benieuwd. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.