Rookie Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Zo, we zijn weer thuis. Ik wil allereerst Jorieke en Joep hartelijk danken voor de gastvrijheid. Daarna jullie allemaal voor de gezelligheid, het lachen, het heerlijke eten en drinken en uiteraard voor alle mooie plantjes, die met zoveel zorg en liefde zijn opgekweekt en geschonken. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad en dit was zeker voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer! 8 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Zoooo, iedereen is weer weg. Appelvrouw en haar Lie hebben nog flink helpen opruimen zeg! Veel meer af gekregen dan eerdere edities Daarvoor was er al een keer afgewassen, dat scheelt altijd al een hele hoop. Nou morgen alle fijne gekregen spulletjes nog lekker doornemen en een plekje geven in de voorraadkast en dan is alles weer op orde. Het was wel echt een heerlijk weertje he, vandaag. Ik denk niet dat we het ooit ZO mooi hebben gehad? Er waren goed veel mensen weer, wat een drukte af en toe in de plantenruilschuur, en ook bij de tafel met al dat lekkere eten. Nogmaals bedankt voor alles wat jullie voor mij (en Joep) mee namen, en voor alle baksels en andere creaties die ik heb staan snoepen de hele dag. 5 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lia56 Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Het was een heerlijke MTFD met inderdaad een lekkere drukte, heerlijk weer en lekker "snoepen" 4 Quote
Arja Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april 5 minutes ago, Jorieke123 said: Zoooo, iedereen is weer weg. Damn, ik zat te wachten op een vers 'iedereen is weer weg'-topic 😆 Het was een super lekkere dag, we hebben genoten van alle zon en gezelligheid en lekkers en plantjes en zaden! 4 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Hahahaha ja we waren nog zo lekker aan het opruimen dat ik laat was en Rookie was me voor. Ook goed! 4 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Rookie Geplaatst: 12 april Auteur Geplaatst: 12 april O jee... volgende keer zal ik wachten hoor!😄 2 Quote
Arja Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Haha welnee, een blije reactie op een leuke dag mag overal! 4 Quote
jootje Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Ook ik heb weer genoten van een heerlijke dag, met veel leuke mensen, plantjes en lekker eten. Het weer was ook echt top vandaag! Bedankt, Jorieke en Joep, en alle andere mensen! 😊 2 Quote
Gitta Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Ik heb een hele leuke dag gehad. Bedankt @Jorieke123en @Joep123voor het ontvangen en regelen van alles. En ook iedereen die al dat lekkers heeft gemaakt en meegenomen ook bedankt. Hele leuke gesprekken gehad met verschillende mensen. Is zeker voor herhaling vatbaar. 2 Quote
MarjaP Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Wat een heerlijke warme dag en een mooi samenzijn. Ik heb genoten van de gastvrijheid van Joep en jorieke en hun prachtige erf. Nu alles nalopen en aan het werk, gelukkig is het buiten wat nattig wat de tuin goed gaat doen. Wat een verwennerij van al dat prachtige tuinspul; pootaardappelen, pompoen zaden, uitjes van Lia56, nog meer uien die al groot zijn, klim sperziebonen, goudsbloem, helleborus en laurier, boomspinazie (die ik als eerste een nieuw onderkomen ga geven, dank), olijfkomkommer, diverse zoete pepers, paprika (bij mij niets opgekomen en nu ineens een plant!), Kaapse zonnedauw uit tropisch Zeeland. viooltjes en munt. Ik ben een heel gelukkig mens, dank jullie allemaal en tot volgend jaar. Mocht je naar het strand willen, ik heb een onderkomen naast mijn huis waar je zo in kan verblijven, er is een toilet en douche bij in (eten kan bij ons aan tafel aanschuiven). Marja 7 Quote
Wortel Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april Het was zalig en weer zo gezellig! Bedankt aan iedereen. 6 Quote
Tanja65 Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april 17 uren geleden, Jorieke123 zei: Het was wel echt een heerlijk weertje he, vandaag. Ik denk niet dat we het ooit ZO mooi hebben gehad? Het was heerlijk weer, en ook supergezellig! En wij zijn met zoveel verschillende dingen naar huis gedaan dat vandaag in het teken staat van uitzoeken, verpotten en opruimen. Heerlijk, iedereen bedankt! Overigens @Jorieke123 volgens mij was het één keer eerder dit goddelijke weer, toen was ik mijn vest vergeten dat jullie nog hebben opgestuurd. Ik kan me herinneren dat het toen ook zo lekker warm en zonnig was (anders was ik dat vest niet vergeten, lol), ik was toen zelfs een beetje verbrand. Deze keer gelukkig niet. Maar het is altijd fijn bij juliie, weer of geen weer! 3 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Yuras Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april Super dag, super weer, bedankt iedereen en Jorieke - Joep! 2 Quote
jootje Geplaatst: 18 april Geplaatst: 18 april Zo, nu ook echt thuis na een heerlijk weekje Zelhem. Al mijn plantjes gaan vandaag en morgen een plekje krijgen. Blij met alles! ook lekker een boel rookworsten gekocht . De plantjes thuis zijn dankzij zuslief ook nog levend en gegroeid zelfs. Nu nog bedenken of ik ze binnen ga houden of gewoon de kas in mik ( tomaat..peper..paprika.) moeilijk altijd! Als ik ze binnen houd zal ik ze weer allemaal naar boven/ zolder moeten slepen… ach….luxe probleem he? Ik ga nog effe in de actie….😊🙋🏼♀️ 2 Quote
Arja Geplaatst: 18 april Geplaatst: 18 april Ik weet niet hoe koud jouw kas is 's nachts, maar de komende nachten worden behoorlijk koud, dichtbij het vriespunt zelfs. Quote
Rookie Geplaatst: 18 april Auteur Geplaatst: 18 april Volgens de agrarische site wordt het hier 0 graden...🥶 Min 1 werd ook al genoemd. Quote
woldistel Geplaatst: 18 april Geplaatst: 18 april Bij mij staat er ook al aardig wat peper e.d. in de kas (in potjes). De kas koelt nu met wat lage temperaturen niet af tot beneden vriespunt. Dus misschien is er wat groeistop, maar er gaat nu niks meer dood. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.