Geplaatst: 12 uren geleden12 u 8 uren geleden, Lia56 zei:Leuk!Inmiddels al 25 aanmeldingen, top!Noteer mij maar als #26 @Lia56 -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik hoop maar dat de wedstrijdboontjes niet jaloers worden als ze horen dat hun medeboontjes al half mei de grond in gaan...😉
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 31 minutes ago, Roelie said:dat hun medeboontjes al half mei de grond in gaan...😉Ik heb t reglement nog eens aangepast... Je mag voorzaaien en de wedstrijd periode ( oogsten) loopt van juni t/m oktoberDenk niet dat er al veel geoogst wordt in juni maar is wellicht duidelijker. Je kunt de bonen zaiien zodra je deze hebtVoorzaaien binnen en daarna naar buiten of direct buiten zaaien.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Echt een superleuke wedstrijd, @Lia56 ! Met veel kansen voor iedereen. Moet je het meetlint langs de boon leggen? Met een centimeter bedoel ik dus, geen rechte lineaal? Ik kan me hele lange, maar enigszins kromme bonen voorstellen die anders een ‘kleinere’ lengte hebben… * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.