Geplaatst: 15 uren geleden15 u Het zijn uiteindelijk twee geworden, maar ik zie niet in hoe dit een stamboon moet voorstellen.Zou zo'n plantje dan gewoon denken, ach, de buurtjes gaan de lucht in, ik kan dat ook? Ik zet er maar een stok bij, lijkt me wel zinnig.Wat ik me nu afvraag, mag ik nu nog meedoen nu het een klimmertje blijkt te worden?En hoe kan dit dan?
Geplaatst: 15 uren geleden15 u @Roelie mijn ene opgekomen boon staat tussen een heel rek met andere stambonen in. Een rekje van 40 cm, omdat de bonen max. 60 cm zouden worden. Nou, niet dus. Want sommige bonen blijven inderdaad laag, maar sommige schieten ook idioot de lucht in, tot meer dan een meter al. Dezelfde soort bonen. Wie het weet mag het zeggen. Het is wel een gezellige bende daardoor geworden, dat dan weer wel. Misschien moeten de ‘klimmers’ hier toch gewoon de bonen even afwachten. 15 uren geleden15 u aangepast door Tanja65
Geplaatst: 15 uren geleden15 u Ik vind het zo leuk om al jullie verschillende strategieën te zien.Mijn strategie is: ik geef mijn boontjes alle vrijheid om te groeien zoals ze dat zelf willen, zonder enige beperking, geen stokjes, geen rekjes.Ze staan wel in het gezelschap van boterboontjes, omdat ik denk dat ze dat gezellig vinden.Zoals Charles Dowding dan zegt "ze staan samen met hun vriendjes".😄En die man heeft er toch wel veel verstand van, lijkt me.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb mijn plantjes op de verkeerde plek in de grond gezet ben ik bang...De lage staat naast de stokbonen en de lange slungel naast de lage kidneybonen. Nu staan ze niet naast hun vriendjes
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.