Geplaatst: Gisteren om 13:341 d Ik ben zoooo benieuwd hoe mijn bonen eruit zien! Mijn man is thuis, maar die ziet het pakje boter voor zijn neus niet eens liggen. Laat staan als ik 2e pot links van de tuinslang zeg 🙄Want daar staan ze dus. Samen met een polletje basilicum gezellig. Ik weet dat ze altijd zeggen dat je dille moet doen bij bonen, maar dat had ik al zo veel. Basilicum vindt het vast ook heerlijk naast de boontjes. Werd in elk geval net zo goed kaalgevrotem door slakken. Een tuin is toch van een heel andere vakantiezorg. Nou ja. Misschien de minst erge. Maar toch 😬
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Haha bij mij zijn de stokbonen al bijna 4m lang dus die stok gaat denk ik niet lang genoeg zijn inderdaad 😁
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 2 uren geleden, sygys zei:Haha bij mij zijn de stokbonen al bijna 4m lang dus die stok gaat denk ik niet lang genoeg zijn inderdaad 😁Ik heb er nu nog maar een stok van 80cm met tairips aanvast gezet. Niet de mooiste oplossing, maar hij kan weer een stukje omhoog nu.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Haha je moet iets inderdaad. Ik heb ze tegen bamboestokken van 200cm gezet als tipi maar heb er veel te veel tegenaan gezet ik heb nu in de top een gigantische dikke brei aan klimscheuten die in elkaar groeien en die als een dikke scheut weer naar beneden vallen.. Bijna onmogelijk om in deze bijna ondoordringbare brei nog boontjes te vinden.. Dit is geen succes zo. Dat moet ik volgend jaar anders doen 😂
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.