Geplaatst: 4 maart4 Ma 1 uur terug, jootje zei:Perzische slaapboomDie moest ik even opzoeken, wat is die mooi! Jammer dat we daar geen plek voor hebben.
Geplaatst: Zaterdag om 07:505 d Eigenlijk gisteren, toen ben ik het vergeten. Ik heb gisteren platte peterselie, krul peterselie en bieslook gezaaid.
Geplaatst: Zaterdag om 09:234 d Afgelopen week van alles en nog wat (voor) gezaaid. Wortels en pastinaken in eiertrays, experiment. Wilde rucola en babychoy in zaairollen, idem. Mariadistel (oud zaad), marjoraan, marjolein, selderij. Palmkool en spruitjes. Veel van mijn zaad is oud en zaai ik dik, we zien wel wat er opkomt. Vast wel iets. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Zaterdag om 11:224 d Ik heb vanmorgen mijn tomaten gezaaid. Voor het eerst in een snail rol. Zie hier hele positieve dingen over dus ben erg benieuwd.
Geplaatst: Zaterdag om 15:004 d Gezaaid: 3 soorten dwerg tomaat 2 soorten basilicum, snijpeterselie, pluksla en stengelui. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Zaterdag om 16:134 d De eerste helft van de tomaten voor dit jaar (12 variëteiten) gezaaid en batch 2 van de pepers en de paprika's verpot naar bekertjes. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: Zondag om 17:513 d Oohh..help, Arja! Ik ga voor je duimen dat je kleine vriendje weg blijft bij je kapucijners…😉
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Vandaag toch opnieuw shishito peper gezaaid. Zucht…. Mocht iemand een plantje overhebben? Ik houd me aanbevolen. Ook prei en rode snijbiet gezaaid. Erwtjes in de week. Toen bedacht ik me dat die potgrond vol zit met die horror rouwvarenmuggen. Voor wat ik al had gezaaid te laat. Voor de tomaten niet. Alles in de magnetron 25 min lang laten stomen. Stinkt wel erg…. Dat laten afkoelen. Ondertussen buiten wat lathyrus mix rondgestrooid en wat bloemenzaden. Binnen cosmea, zinnia en zomermix. Ben zonnebloemen vergeten. Mental not to self. Nog te doen. Tomaten gezaaid. Kan mijn green fingers van @Dahli niet vinden en blue iets…. Grrrr. Nog even zoeken. Verder heb ik kennelijk naast de white seaman van @weknow die ik heerlijk vind, ook een black seaman. Die ook gezaaid. Ben benieuwd. 21 soorten telde ik zojuist. Van alles 2. soms 3 en een paar 4. Nog even zoeken naar die 2…. Heb er wel een plekje voor open gehouden.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Mooi kastje @Mellie 😍! Leuk die verlichting ook op deze manier. Oog wil ook wat. Ik hoop dat je de groene vingers nog vindt, anders: laat even weten. Dan stuur ik je er nog een aantal.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Voor de derde keer afrikaantjes gezaaid…daar rust bij mij geen zegen op.Bieten en koolrabi in de volle grond gezaaid. Plus wat worteltjes soorten als afscheiding bij het aardappelbed tussen de soorten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.