Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Ach Erny, het is toch nog goed met je gekomen toch ??

Wist je trouwens dat je vervelen helemaal niet verkeerd is ?

Het schijnt je creatief te maken (op welk vlak dan ook !)

Je krijgt er goede ideeeen van .Ergo: Robo blijf je maar lekker even vervelen

hoor (als je mij maar niet voor de voeten loopt, zeg ik altijd tegen mijn

kinderen ) wedden dat je straks een superidee hebt ??

Geplaatst:

Nou... goed... ? Maar ja, met mijn kennis van nu snap ik het allemaal wel , maar toén zat het me bij tijd en wijlen behoorlijk dwars... en het feit dat het blijkbaar een ongewenst/ negatief gevoel was maakte dat niet beter.

Die opmerking van jou tegen je kids klinkt al veel beter.

Geplaatst:

Haha Erny, lekker herkenbaar allemaal, zo ging dat bij ons thuis precies ook! Die opmerkingen konden net zo veel water op het vuur gooien als, wanneer je chagerijnig bent; "je bent zeker ongesteld ofzo!". En daarbij maakt het dan for the record geen zier uit of je daadwerkelijk ongesteld bent. Zulke dingen zeg je gewoon niet!

Geplaatst:

Kostelijk om te lezen dat het overal zo'n beetje hetzelfde gaat.

Ik herken het namelijk ook van mijn moeder....en wees eerlijk: hoe vaak herken je de woorden van je moeder niet in je eigen opmerkingen?

(Ga dan maar je kamer opruimen....Als je mij maar niet voor de voeten loopt...Waarom? Daarom!..., enz).

Geplaatst:

Verveel me nooit meer sinds ik uit huis ben (al 43 jaar) waar we vroeger niks mochten op zondag en ons wel stierlijk móésten vervelen. Veel bezigheden, hobby's te doen.

Maar kan wel heel goed niksen, nietsdoen, luieren, gewoon er zijn, niks moeten.

Een spreuk uit een dik spreukenboek blijft me bij. Bron vergeten, maar de tekst niet:

Wie de kunst van het nietsdoen verstaat, kan alles.

Geplaatst:

kamer opgeruimd, helpt niet...

niets gedaan, helpt ook niet...

ik verveel me écht

Geplaatst:

Terwijl je op het MTF bent?

Geplaatst:

Bekijk het gewoon van de positieve kant; als je je verveelt gaat de tijd lekker langzaam. Dus dan word je minder snel oud, kan je langer genieten van kerst en heb je meer aan je avond

Geplaatst:

speel webfeud!

Geplaatst:
Bekijk het gewoon van de positieve kant; als je je verveelt gaat de tijd lekker langzaam. Dus dan word je minder snel oud, kan je langer genieten van kerst en heb je meer aan je avond

heule lange avond gelezen, goed saai boek

echtgenote heeft schoonmaakwoedeaanval, ik verveel me niet meer want ben aan het soggen

(= schoonmaak ontwijkend gedrag)

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb jammer genoeg sinds gisteren ook een reden om te klagen.

We hadden een hele leuke kerstdag bij mijn schoonouders.

Maar op de terugweg naar huis, hebben we een scooterongeluk gehad.

We reden over een overlicht land weggetje, het leek in het begin een leuke weg.

Maar op een gegeven moment ging de weg in een scherpe bocht naar links.

En daar kwam Herman net iets te laat achter.

Hij heeft nog geremd en geprobeerd om te niet onderuit te gaan, maar dat lukte niet meer.

Dus we gingen gelukkig niet in volle vaart onderuit.

Na over de klap heen te zijn kwam hij er achter dat zijn linker arm niets meer wilde doen.

En zijn been wilde eerst ook niet erg mee werken.

Maar gelukkig hebben we de scooter weer overeind kunnen krijgen.

Toen in het donker op zoek naar zijn horloge.

Daarna hebben we in het donker geprobeerd om te kijken waar we ons ergens bevonden.

Dat was nog niet zo makkelijk, dus zijn we samen met de bibbers in onze benen op de scooter gestapt.

Dat was nog een probleem, want Herman had het idee dat zijn linker pols gebroken was.

Dus met één hand heeft hij TOCH NOG ongeveer 10 kilometer afgelegd, om maar op een plek bij de bewoonde wereld te komen.

Dat is gelukkig gelukt, in Lekkerkerk kwamen we bij een huis van een pastoor.

Waar we gevraagd hebben of we de scooter bij hun konden parkeren en een taxi konden bellen.

Na ongeveer kwam die taxi en toen op weg naar het Maasstad ziekenhuis bij ons in Rotterdam.

Daar constateerde ze na onderzoek en röntgenfoto's, dat hij een zeer lelijke breuk in zijn spaakbeen heeft.

En bij zijn hand zitten nog eens twee breuken, dus morgen moet hij een afspraak maken met de anesthetist.

Maandag wordt hij geopereerd. Dus het uiteinde van dit jaar gaat niet echt zoals gepland.

Ik heb daarentegen alleen maar een beetje last van mijn ribbeltjes, die doen pijn als ik een verkeerde beweging maak.

Dus dat probeer ik maar te voorkomen.

En verdorie, we hadden nog een hele leuke 2 de Kerstdag en een leuk Oud en Nieuw in het vooruitzicht.

Vandaag zouden we gaan eten bij onze zoon en schoondochter en Oud en Nieuw zouden we vieren op The Pride of Rotterdam.

Maar dat hebben we toch maar afgezegd.

Zo dit was even mijn beklag over het gebeurde.

Maar wat ben ik trots op mijn vent, hij heeft het toch maar geflikt, ook al betaald hij daar nu wel de prijs voor.

Groetjes,

Conny.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

Sterkte met alles,beterschap.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

hegatsie Connie, dat is echt naar zeg! En nog met kerst ook. Bah! Hopelijk zijn jij en je man snel weer de oude. Veel beterschap gewenst!

Geplaatst:

Conny dat is erg naar zeg, maar waarom heb jij niet even een foto van jouw ribben laten maken? Hoe dan ook, rustig aan en snel weer op de been/scooter!

Geplaatst:

Dank je wel Thea.

Ja Mijke, het is zeker naar, maar we zijn er gelukkig nog goed vanaf gekomen. Bedankt voor het berichtje.

Húúb !!! Wat vraag jij nou, er kijken misschien ook nog kleine kinderen mee hoor.

Maar als ik foto's van mijn ribbetjes moet laten maken, dat wordt zo'n gedoe zeg. En we lopen gelukkig alle twee weer, al loopt Herman wat moeilijker met zijn gekneusde linker enkel. En jij ook bedankt voor het berichtje.

Geplaatst:

Conny, veel beterschap voor Herman.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

SORRY, HUUB, ik dacht dat je een grapje maakte.

Pas later kwam ik er achter dat je het serieus bedoelde.

Die foto van mijn ribben vond ik niet nodig.

Want ze doen niet constant pijn.

Volgens mij zijn ze hoogstens gekneusd.

Nogmaals bedankt voor je berichtje.

Dank je wel Stan, ik zal het doorgeven aan Herman.

Geplaatst:

sterkte met alles thuis!

(misschien een extra felle koplamp op de scooter zetten? zie je eerder/verder wat er aan de hand is)

Geplaatst:

Heel veel beterschap en sterkte voor jullie! Bah, ongeluk zit in een klein hoekje zeggen ze...

Kalm aan ook met die ribbetjes van je. Kan je goed last van hebben!

Sterkte voor Herman maandag.

Geplaatst:

Conny, ik las véél liever uw berichtjes over de bouw van uw tuinvilla hoor.

Dit is brute pech moet ik zeggen.

Maar om met een gebroken arm toch nog een scooter te besturen zegt genoeg over de wilskracht van Herman.

Wens jullie beiden een snelle, goede genezing.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

@ Jootje - Met mijn ribben gaat het wel redelijk, de pijn valt mee.

@ Willy - Ik ook graag wat ander nieuws gehad, maar het is effe niet anders.

Geplaatst:

Nou Conny, wat een verhaal zeg ! Wat sneu en verdomde vervelend zo met de kerst he ? Sterkte hoor !! Twee doorzetters op de scooter. Nou maar hopen dan Herman niet gedronken had ?

Landweggetje in Lekkerkerk. Ik zie je als het ware gaan.... alleen die pastoor. Dat moet dan de dominee zijn ......

Geplaatst:

Oh Conny, wat naar, en dat net zo met de feestdagen! Wel heel stoer van Herman dat hij gewoon is doorgereden zeg.

Ik wens jullie allebei veel beterschap en sterkte!!!

Geplaatst:

@ Conny, ik meende het serieus, maar het komt misschien omdat ik te vaak de clown uithang, dan neemt men mij op een gegeven moment niet meer serieus.

Ik meende het omdat je niet zoveel pijn hebt, maar wel bij een bepaalde beweging. Kneuzen doet wel heel erg pijn. Daarom dacht ik dat je maar zo een gebroken rib zou kunnen hebben.

Een arts in het z.h. heeft je toch wel even onderzocht ook?

Geplaatst:

Jeetje schrikken!

Beterschap voor beide

SORRY, HUUB, ik dacht dat je een grapje maakte.

Pas later kwam ik er achter dat je het serieus bedoelde.

Die foto van mijn ribben vond ik niet nodig.

Want ze doen niet constant pijn.

Volgens mij zijn ze hoogstens gekneusd.

ookal is er wel 1tje gebroken of een scheurtje, de artsen kunnen er niet veel aan doen.

rustig aan doen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.