Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Ik zal eens kijken of ik nog tijd over heb om die spellen te spelen.

Er komt dan volgens mij alleen niets meer van mijn echte moestuin terecht.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

káp dan maar met al die spelletjes Conny. Het is komend jaar tijd voor je échte moestuin nu je huisje staat !

( sprak hij streng ) en ja: je mag daar over klagen ))

Geplaatst:

Mooie krantenkop:

MOESTUINIERS MASSAAL VERSLAAFD AAN MOESTUINSPELLETJES..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Oké oké Ome Bit ik zal mijn best gaan doen zei ze heel onderdanig.

Geplaatst:

Ja Appelvrouw, maar dat komt omdat alles zo héél erg snel groeit.

Daar kan een echte moestuin niet tegenop.

Maar het nadeel van die spelletjes is dat je er zo heel erg bleek van wordt

Geplaatst:

Sommige manieren van denken en daarmee ook sommige nieuwsberichten over oudjaar.., ze zijn zo 'dom'...

"Oudjaar eist wereldwijd zeker elf doden", zullen we vuurwerk dan daardoor maar eng en gevaarlijk gaan vinden en afschaffen? Maar wat doen we dan met de 3300 verkeersdoden wereldwijd per dag? Het verkeer dan ook maar eng en gevaarlijk vinden en afschaffen?

Geplaatst:

Sorry hoor dennis, maar die manier van denken is net zo dom. Je hebt wel wat meer parameters nodig om deze appels en peren met elkaar te kunnen vergelijken

Geplaatst:

laten we een gecertificeerd VAD (vuurwerkafsteekdiploma) instellen, goed voor de werkgelegenheid...

gat in de markt ipv gat in je hand

Geplaatst:

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

het zou al heel veel schelen als mensen een bril dragen in de buurt van vuurwerk.

de ongelukken die ik in mijn omgeving hoor zijn vooral oogletsel.

Geplaatst:

Nou, het ging weer lekker vannacht blijkbaar:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3570266/2014/01/01/Jaarwisseling-landelijk-zeker-430-arrestaties.dhtml

Hier in de straat waren verreweg de meeste mensen niet thuis, alleen de overburen hadden wat vuurwerk. Wel werd er half op de stoep een vreugdevuur aangestoken met grofvuil, dat kwam de brandweer natuurlijk blussen. Later werd er op diezelfde plek plus 10 m. verderop weer twee vreugdevuren aangestoken, ook die is de brandweer later weer komen blussen. Tsja...

Geplaatst:

Gehoord op de radio

1 comazuiper

3 die een oog moeten missen

1 jonge vent zijn hand eraf.

rustig...........................

Geplaatst:

Ons vuur (Billitonplein) mocht lekker wel aanblijven, maar toen ik om een uur of drie er nog wat zooi op wilde gooien was ik net te laat... kwam de brandweer al blussen... erg vroeg, normaal brandt het vuur de hele nacht door...

En ik klaag maar weer eens over mezelf... heb ik toch helemaal vergeten om nog in 2013 m'n onbetaalbare medicijnen op te halen bij de apotheek... Shit shit shit.... Echt een hele stomme actie...

Geplaatst:
Sorry hoor dennis, maar die manier van denken is net zo dom. Je hebt wel wat meer parameters nodig om deze appels en peren met elkaar te kunnen vergelijken

Omdat het verkeer noodzakelijker is dan vuurwerk is het inderdaad misschien wat lastig te vergelijken. (Ookal is vuurwerk ontspanning = ook belangrijk). Maar raak er gewoon moe van dat er zo nu en dan in mijn ogen toch wel iets word overdreven. Een website voor overlast van vuurwerk.. Zo kunnen we nog wel veel meer websites starten, 'Meldpunt Overlast Kattenpoep' bijvoorbeeld. Maar ik denk dat bij die onderwerpen dan weer niet de discussie 'verbieden of toestaan?' zal ontstaan.. Maar bij vuurwerk wel..

Wel of niet verbieden van vuurwerk.. Zolang de politiek die beslissing nog niet durven/kunnen nemen, gooi dan gewoon hoge accijnzen op vuurwerk. Net zoals bij tabak, benzine, etc. Zolang bijv. 200 rotjes maar 1 euro kosten.. Ja.. Dan kan je rekenen op een flinke milieuvervuiling. Maar zodra 200 rotjes 5 euro zouden kosten.. Voor tieners is het dan veel minder aantrekkelijk om bijv. 600 a 1000 rotjes te kopen. En ook reclame voor vuurwerk verbieden, net zoals bij tabak, zou mij ook geen slecht idee lijken. Hoe moeilijk kan het zijn, vuurwerk minder aantrekkelijk maken?

Geplaatst:

best moeilijk, zo blijkt. Want dan gaan mensen gewoon de grens over, of erger nog, ze gaan zelf klooien. Zoals de mad bomber, die al maanden elke dag een paar zelfgemaakte bommen in frisflesjes uit de flat gooit. De overburen hadden hier vannacht zon ellenlange lap rotjes, en dat was echt een laf en traag gebeuren. Wat gaan ze doen? Nou, het ding oprollen dus. Of wat dacht je van onze directe buren, die hun rotjes of vlinderbommen of wat het ook waren te saai vonden, en ze daarom maar in telefoongidsen gingen wikkelen. Tering, wat een knal. Onze straat is nu by far de ranzigste straat in de verre omtrek. En al het andere saaie vuurwerk werd gewoon tezamen op het vreugdevuur gegooid.

Geplaatst:

Ik heb al weer heel de dag last van mijn keel en kriebelhoest

Geplaatst:

angela.....

saliethee eerst gorgelen en dan de rest drinken! of kamillethee...werkt ook goed hoor!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Gister heerlijk een paar uur in de tuin gewerkt. Was een beetje teveel van het goede, met een nekhernia en een nog niet volledig herstelde supraspinatus scheur..nu nauwelijks in staat mijn rechterarm op te tillen van de pijn. ( maar toch lekker 5 perken onkruidvrij en 5 kilo wortelen geoogst)

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Ook ff lekker klagen hoor

Kom ik net van de auto-dealer. "ja .... dát is nu de distributieriem he ? " hmmmmjjjaaaa. vanzelfspékend

Kost me een lieve duit ( Had je van te voren kunnen bedenken Bit ... Ja , I know .... zát er ook wel in ja ...... mjaa.... liever niet he ? ) pffff.

Geplaatst:

Da's balen Bit !!!

Ik heb niks te balen vandaag

Geplaatst:

Planning-technisch-klachtje.. Half april een weekje naar Londen met school.. Leuk, maar wel op een van de momenten dat het bomvol met zaailingen staat binnen.. hoop dat al m'n zaailingen het gaan overleven

Geplaatst:

Dat gaan je zaailingen NIET overleven, neem ze mee!

Geplaatst:
Planning-technisch-klachtje.. Half april een weekje naar Londen met school.. Leuk, maar wel op een van de momenten dat het bomvol met zaailingen staat binnen.. hoop dat al m'n zaailingen het gaan overleven

Kun je niet iemand regelen die ervoor zorgt?

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Geplaatst:

Ja dat lukt ook wel, alleen zoveel potjes.. Is en blijft de vraag of het goed gaat. Tenslotte zal een ander dr toch minder aandacht aan besteden dan jezelf doet

Geplaatst:

Weet je dat ook help ze in de gele zand zetten de potjes.

Geel zand houd vocht vast en geven ook weer af.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.