Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Sterkte Piroska!

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:
Inderdaad.

Vind het dan wel weer een ongelofelijk schokkend slechte berichtgeving, echte telegraafstijl:

"De man botste op de auto op de Overtoom en overleed ter plekke, aldus de politie zondag."

Poehee... dan moet ie wel heel hard gefietst hebben... Volgens mij is toch echt die taxi zeer hard scheurend tegen hém aangereden waardoor hij 10 meter verderop terechtkwam...

ja en zijn schoenen lagen ook tientallen meters uit elkaar, ik kan alleen maar raden hoe hard die idioot gereden heeft...

Geplaatst:
kun je geen e-ticket kopen met online betaling zoals Paypal of ideal?

desnoods vanuit NL laten boeken?

Ja normaal wel, doe ik altijd, maar nu moeten ze een creditcard omdat het korte termijn is.. heb er wel al 1 geregeld !

Geplaatst:

Sterkte Piroska. Gelukkig ben je in gedachten altijd dicht bij.

Geplaatst:

Sterkte, Piroska !

Ik lees het nu pas jouw bericht.

Een analoog gebeuren (fiets-auto) las ik in het boek Tonio vorig jaar, van A.F. Th. van der Heijden. Dit boek heeft aan mij gevreten, weet je. Zo aangrijpend : dat verlies, het nooit meer zien, voorbij, de verwerking.. Kan me inbeelden als je close met iemand was, hoe onbereikbaar en hulpeloos alles nu lijkt.

Koester de mooie herinneringen, Piroska, hou die tot je steun. Iemand die niet vergeten is, leeft een beetje verder met jou, niet ?

Geplaatst:

Piroska , heel vervelend, sterkte

Ik kwam ff klagen dat ik de spalk nog 3 weken langer maar dragen om mijn vinger

Breuk was nog niet geheeld, dus ik kan niks doen in de moestuin.

Ik heb alleen wat kunnen zaaien in de kas.

Geplaatst:

Wat heftig piroska, lijkt me heel moeilijk om dan zo ver weg te zitten

Greetje sterkte met de vinger!

Geplaatst:

Beterschap Greetje!

En pff, wat haat ik zaaien soms! Kijk je 3 dagen niet naar je tomaten die nog niet ontkiemd waren: Zijn ze direct ontkiemd en alweer ietsje te iel.. Arggghhh!

Geplaatst:

Helemaal ééns!! Klacht toegekend !

Wat ik nu voor het eerst doe, is de 4 tomaten die ik nu ( veels te vroeg ) zaai, die staan overdag onder de lampen. Komen ze boven, staan ze gelijk in het felle licht. Dát zal ze leren.

( zal je meemaken dat ze bovenkomen, net nadat het licht uitgegaan is )

Geplaatst:

Ik ben nu uit geklaagd over het wachtlijstgebeuren.

Vandaag bezichtiging van de betreffende tuin gedaan en het echtpaar neemt de tuin.

En hij zag er zeker uit alsof ie wel wist wat spitten was... en dat bleek ook zo te zijn (qua beroep).

Dus ik blij... zij blij... moestuin blij.

Klagen doe ik dan maar ff over het weer... zo nat dat Buienradar de buien niet eens meer als zodanig kon herkennen tussen de buien door...

Geplaatst:

balen, onze hond is overleden vandaag. t was nog maar n jonkie van nog geen jaar oud, omgegkomen door een auto ongeluk tragisch

Geplaatst:

Wat vreselijk,sterkte.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Wat verdrietig, Rommert, sterkte...

Geplaatst:

ja je raakt echt gehecht aan zo'n beesje en je beseft het pas echt als ie weg is

Geplaatst:

Wat naar, zo'n weerloos schepseltje, hopelijk heb je er niet te nare beelden van op je netvlies.

Geplaatst:

Kijk, dit is een hond, een ongeluk. Erg!

Maar ik durf de tv niet meer aan te zetten sinds gisteren. De beelden van die scherpschutters die demonstranten neerschieten in Oekraïne, ik kon er gisteravond niet van slapen, zo realistisch, als ik bijna insliep, kwamen die beelden steeds weer voorbij en was ik weer wakende.

Een detective is spannend, ik kijk er graag naar. En ,ja, er valt weleens een dode in Midsomer Murders. Gespeeld. Het zou waar gebeurd kunnen zijn.

Maar dit soort live beelden van moordpartijen is waanzin. Deze beelden moeten niet uitgezonden worden.

Geplaatst:

he rommert wat ellendig!

Geplaatst:

Heel naar Rommert, sterkte!

Geplaatst:

Ja, Huub, en het erge vind ik, dat wij met onze WO I en WO II denken dit is toch allemaal lang geleden , maar als je ziet hoe het op een paar maanden kan omslaan, en als de massa woest wordt en het kleine verstand met de wapens in actie komt.. Bepaalde belangen die in het gedrang komen en je hebt de poppen aan het dansen.

Als het ooit mis gaat met de europese unie, mag je er niet aan denken. Hopelijk moeten we het nooit meer meemaken. Maar ik durf toch voor komende 100 jaar mijn hand in het vuur steken dat het niet gebeurt.

Oorlog is waanzin, laat ons maar in de tuin werken

Geplaatst:

Wat ontzettend triest Rommert, heel veel sterkte!

Geplaatst:

Ach Rommert,wat erg,sterkte.

Geplaatst:

Sterkte rommert!! Erg zuur

@ Huub: Absurd inderdaad dat in Oekraine.. Heb zo'n beetje de hele dag live streams bekeken en live blogs (ook twitter, voor deze ene keer) etc. gevolgd, echt absurd. Ben blij dat ik tegen aardig wat kan.. Want sommige foto's.. die zouden voor geen goud op tv toegelaten worden denk (Bijna macro foto's van kogels die in een nek zitten... dat soort dingen, echt absurd).

Geplaatst:

Sterkte Rommert

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:
balen, onze hond is overleden vandaag. t was nog maar n jonkie van nog geen jaar oud, omgegkomen door een auto ongeluk tragisch

Wat een naar verlies, sterke.

Geplaatst:

Echt niet leuk, Rommert! Sterkte!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.