Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

Ha Willy,

Voor u wonen we bijna allemaal in het buitenland

Geplaatst:

hahaha

Geplaatst:

Is toch géén gedacht om in Nederland op vakantie te gaan?

Jullie ontvluchten dat overgeregelde land immers ook allemaal van zodra je kunt!

De E25 zit overvol van de sleurhutten met gele nummerplaat en NL ervoor.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Ik ga in nederland op vakantie hoor

hm ik krijg af en toe wel een punthoofd van mensen die "vakantie" en "vluchten" door elkaar halen. Tegenwoordig lijkt het soms wel alsof je door op vakantie te gaan automatisch zegt dat je een kutleven hebt Op facebook razen er ook de hele tijd van die plaatjes met 'diepe teksten' (ahum ahum) voorbij waarin bijvoorbeeld gezegd wordt dat je ipv een vakantie uit te zoeken je beter een leven uit kunt zoeken waar je niet van hoeft weg te vluchten, en meer van dat soort ongein. Kots ende barf!

Geplaatst:

Lach er mee, toe lach er mee, en wees daarom niet boos.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Ach, ik heb er wel schijt aan hoor Maar ik vind het soms wel interessant om me af te vragen hoe dit soort 'gedachtentrends' ontstaan enzo!

Geplaatst:

Jeugd met smartphone Mijke

Geplaatst:

huh?

Geplaatst:

Die vreemde gedachtetrends op Facebook (vaak met ontelbare spelfouten)

Geplaatst:

heeft daar in mijn ogen vrij weinig mee te maken, maar om hier nu een hele filosofische verhandeling te gaan neertypen...

Het is buiten mooi weer, ik "vlucht" even mijn huis uit!

Geplaatst:

Ah, dus hij houdt mijn tuin slakvrij

SDC1045688001402160538.JPG

Geplaatst:

die hoort bij insekten e.d. thuis!

mooie foto!!!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

hou die egel te vriend Bob ! Ideaal zo'n slakkenstofzuiger

Geplaatst:

Het regent en onweert hier....kwam ik deze tegen.....ff delen met jullie

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1423493

Stof tot nadenken geeft ie wel....die grap bij dat adres dat hij noemt: geniaal!!

Geplaatst:

Regen en onweer? Hier zit ik binnen omdat het al zo warm is..toch maar 200 km bij jou vandaag. Gek weer dit weer, ook met die hagelbuien in België en de 42 mm van Thea. Maar ik denk altijd dat iedereen in NL hetzelfde weer heeft als ik..omdat het eigenlijk zo dichtbij is...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Thea zit zo'n 14 km van mij vandaan en zij pikt steeds die heftige buien mee terwijl die Groningen missen... Dus ook een totaal ander weerplaatje.

Nu trouwens een luchtvochtigheidsgraad van wel 89% (volgens buienradar) en dát is te voelen...

puf puf puf puf... klef weer!!!! Met miezerige buitjes tussendoor.

En blijkbaar is het achter het huis behoorlijk heet geweest afgelopen dagen...

IMG025715671402227167.JPG

Oftewel de Lidlbinnenkweekbinnenbakjes níet in de felle zon te drogen leggen!!!

Geplaatst:

ZO vochtig ja? Ik dacht dat ik gewoon klam was van het fietsen en van de hond die me nat spetterde bij het poeltje

Geplaatst:
118570910152288018596341798517871n44121402239893.jpg
Geplaatst:

Er zijn verschillende redenen waarom ik in NO Frankrijk een vakantiehuis heb gekocht..1/ niet te ver rijden van al mijn geliefden

2/ het is er niet zo warm...nu om half zes 34 graden in mijn achtertuin..straks moet ik nog in het donker werken om mijn tuinwerk klaar te krijgen..ik kan nu eenmaal slecht tegen de warmte.

De frambozen, blauwe- en zwarte bessen beginnen nu wel in een hoog tempo af te rijpen..mmm

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik werk hier alleen nog tussen 06 en 08 uur in de ochtend en om 20 uur, daar tussenin is het te heet om een stap te verzetten. Wel lekker hoor, verplicht de hele dag in het opblaas babybadje dobberen.

Geplaatst:

Jullie beide boffen maar.

Geplaatst:

jullie hebben toch ook mooi weer dacht ik?

Geplaatst:

Ja, hartstikke warm hier hoor. 30+ denk ik wel, en inderdaad een klamme bende. De aubergientjes gaan alsnog als een speer nu, dus ik ben blij

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Bewolkt begonnen, toen zon, ineens regen en onweer, daarna ineens bloedheet. Een kruiwagen onkruid kunnen wieden.

Geplaatst:

30+?! Je maakt een grapje? Hier was het vandaag heerlijk, ik denk hooguit 25 graden! Fascinerend dat grote verschil op relatief korte afstand.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.