Geplaatst: 7 juni 201411 j Is toch géén gedacht om in Nederland op vakantie te gaan?Jullie ontvluchten dat overgeregelde land immers ook allemaal van zodra je kunt! De E25 zit overvol van de sleurhutten met gele nummerplaat en NL ervoor. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 7 juni 201411 j Ik ga in nederland op vakantie hoor hm ik krijg af en toe wel een punthoofd van mensen die "vakantie" en "vluchten" door elkaar halen. Tegenwoordig lijkt het soms wel alsof je door op vakantie te gaan automatisch zegt dat je een kutleven hebt Op facebook razen er ook de hele tijd van die plaatjes met 'diepe teksten' (ahum ahum) voorbij waarin bijvoorbeeld gezegd wordt dat je ipv een vakantie uit te zoeken je beter een leven uit kunt zoeken waar je niet van hoeft weg te vluchten, en meer van dat soort ongein. Kots ende barf!
Geplaatst: 7 juni 201411 j Lach er mee, toe lach er mee, en wees daarom niet boos. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 7 juni 201411 j Ach, ik heb er wel schijt aan hoor Maar ik vind het soms wel interessant om me af te vragen hoe dit soort 'gedachtentrends' ontstaan enzo!
Geplaatst: 7 juni 201411 j heeft daar in mijn ogen vrij weinig mee te maken, maar om hier nu een hele filosofische verhandeling te gaan neertypen... Het is buiten mooi weer, ik "vlucht" even mijn huis uit!
Geplaatst: 7 juni 201411 j die hoort bij insekten e.d. thuis!mooie foto!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 8 juni 201411 j Het regent en onweert hier....kwam ik deze tegen.....ff delen met jullie http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1423493 Stof tot nadenken geeft ie wel....die grap bij dat adres dat hij noemt: geniaal!!
Geplaatst: 8 juni 201411 j Regen en onweer? Hier zit ik binnen omdat het al zo warm is..toch maar 200 km bij jou vandaag. Gek weer dit weer, ook met die hagelbuien in België en de 42 mm van Thea. Maar ik denk altijd dat iedereen in NL hetzelfde weer heeft als ik..omdat het eigenlijk zo dichtbij is... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 juni 201411 j Thea zit zo'n 14 km van mij vandaan en zij pikt steeds die heftige buien mee terwijl die Groningen missen... Dus ook een totaal ander weerplaatje. Nu trouwens een luchtvochtigheidsgraad van wel 89% (volgens buienradar) en dát is te voelen... puf puf puf puf... klef weer!!!! Met miezerige buitjes tussendoor. En blijkbaar is het achter het huis behoorlijk heet geweest afgelopen dagen... Oftewel de Lidlbinnenkweekbinnenbakjes níet in de felle zon te drogen leggen!!!
Geplaatst: 8 juni 201411 j ZO vochtig ja? Ik dacht dat ik gewoon klam was van het fietsen en van de hond die me nat spetterde bij het poeltje
Geplaatst: 8 juni 201411 j Er zijn verschillende redenen waarom ik in NO Frankrijk een vakantiehuis heb gekocht..1/ niet te ver rijden van al mijn geliefden2/ het is er niet zo warm...nu om half zes 34 graden in mijn achtertuin..straks moet ik nog in het donker werken om mijn tuinwerk klaar te krijgen..ik kan nu eenmaal slecht tegen de warmte.De frambozen, blauwe- en zwarte bessen beginnen nu wel in een hoog tempo af te rijpen..mmm We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 juni 201411 j Ik werk hier alleen nog tussen 06 en 08 uur in de ochtend en om 20 uur, daar tussenin is het te heet om een stap te verzetten. Wel lekker hoor, verplicht de hele dag in het opblaas babybadje dobberen.
Geplaatst: 8 juni 201411 j Ja, hartstikke warm hier hoor. 30+ denk ik wel, en inderdaad een klamme bende. De aubergientjes gaan alsnog als een speer nu, dus ik ben blij Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 8 juni 201411 j Bewolkt begonnen, toen zon, ineens regen en onweer, daarna ineens bloedheet. Een kruiwagen onkruid kunnen wieden.
Geplaatst: 8 juni 201411 j 30+?! Je maakt een grapje? Hier was het vandaag heerlijk, ik denk hooguit 25 graden! Fascinerend dat grote verschil op relatief korte afstand.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.