Geplaatst: 12 juni 201411 j Ik hoop dat het niets ernstigs is Thea.. En Dennis..ziet er leuk uit de Sluistuinen..wel een beetje gericht op sjiek publiek? Zou zomaar in het Gooi kunnen staan. Ik ben benieuwd of je er terecht komt. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 juni 201411 j Dank voor jullie meede leven.Het is een zware kneuzing van de rug en ribben.Kan niet liggen /zitten/lopen/wc bezoekt is zeer moeilijk.Mag zo wie zo een week niet in de tuin werken of ik dat kon,nee. 4 tot 6 weken sta er voor. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 12 juni 201411 j Niet leuk thea! Heb je iets gekregen tegen de pijn? En heb je hulp om je tuin in orde te houden?
Geplaatst: 13 juni 201411 j Bah, niet fijn, Thea. Beterschap. Zal moeilijk voor je worden om niks te kunnen doen!
Geplaatst: 13 juni 201411 j whhaa ik heb hier geen voetbal op staan. maar het is wel duidelijk dat er net een doelpunt gescoord werd. bij de buren is de hele vriendengroep voetbal aan het kijken, nu kon ik precies ff zappen om het doelpunt in de herhaling te zien.
Geplaatst: 13 juni 201411 j Was wel een mooi doelpunt! Hiero overal en nergens voetbal lijkt het wel TV hier aan, live blog van de NOS op m'n tablet, drukte bij de buren aan de overkant in de tuin.. En hier ook gewoon een gezellige Skype chat met zo'n 50 mensen van Tribalwars.nl Normaal boeit voetbal me nooit veel, maar de sfeer tijdens 'n WK of EK mag ik wel > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 13 juni 201411 j en nog zo'n mooie.weer een hoop gejuich en ff snel zappen om het doelpunt te zien zo krijg ik toch nog wat van het voetbal mee.WK sfeertje is sowieso wel leuk, maar in mijn eentje voetbal kijken vind ik weinig aan
Geplaatst: 13 juni 201411 j Nou ik kijk niet meer hoor..mij veel te spannend...( en ik hou helemaal niet van voetbal eigenlijk ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 juni 201411 j Nou ik kijk niet meer hoor..mij veel te spannend...( en ik hou helemaal niet van voetbal eigenlijk ) ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb dat ook Gelukkig is vriendlief (die voetbal doorgaans echt stom vindt...) bij vrienden aant kijken. Kan ik lekker rustig Pride & Prejudice lezen op de bank
Geplaatst: 13 juni 201411 j Huh 5-1 voor Nederland, dat geloof je toch niet Het boeit me verder helemaal niet eigenlijk, maar ik hoorde zo'n gejuich in de buurt dat de nieuwsgierigheid me teveel werd
Geplaatst: 13 juni 201411 j De scheids was ook omgekocht(Bij winst van Nederland een lidmaatschap op het MTF). Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 13 juni 201411 j Oranje sixties....gewéldig....moet je jam mee gaan maken....op straat Oranje is helemaal in na die uitslag! We hebben morgen een werkdag met de Fransen in de Jardinadetuin..er zijn nogal wat voetballiefhebbers bij en ze zijn allemaal chauvinisten..wij doen onze jardinade t-shirt aan die van het jaar 2000 ( ieder jaar een andere kleur) is oranje..jammer dat ik geen oranje schep heb of zo.. Dit is jaar? Zwarte t-shirts. Goed kijken..ik sta er ook op We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 14 juni 201411 j Eindelijk kan ik zeggen dat mijn vakantie begonnen is, net even het raam open gezet om mee te kunnen genieten van Wantijpop hier op het eiland, op dit moment speel Miss Montreal.Ik woon zo dicht bij om alles goed te kunnen volgen en is ook maar iets van 5 min lopen naar het park. Binnen kort start hier ook parkies zoals wij dat noemen, heerlijk 7 maandagen achter elkaar naar het park toe met de bbq en een natje onder een genot van een heerlijk muziekje. En de entree is gratis, alleen met wantijpop mag je geen eten en drinken mee nemen, met parkies wel.
Geplaatst: 14 juni 201411 j Fijne vakantie Eveline.Het weer is goed. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 16 juni 201411 j Column: Gedogen is het nieuwe schoffelen!http://deboon.blogspot.nl/2014/06/column-gedogen-is-het-nieuwe-schoffelen.html#.U57tRI1_s5w
Geplaatst: 16 juni 201411 j wacht met spanning op zijn nieuwe column als ie zijn tuinhekje niet meer openkrijgt...
Geplaatst: 17 juni 201411 j jeeej, ik ga op VAKANTIE! Een paar daagjes maar hoor (of iig zolang als vriend het kamperen uithoudt ). Zin in zin in!
Geplaatst: 17 juni 201411 j Cool... Veel plezier!Ik ga ook op vakantie want heb voor het eerst zelf vliegtickets geboekt en betaald. Retourtje Hongarije... maar dat is pas later dit jaar.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.