kaatje1966 Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 courgettesoep (eerste geoogst van 570 gr)salade met bieslook - kleine gekookte patatten - braadworstyoghurt met frambozenconfituur en een paar verse frambozen bovenopheerlijk
maggy Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 gebakken venkel metonze nieuwe frieslander patatjes gebakken venkel eerste maal ben benieuwd hoe hij gaat smaken wacht nog op manlief om te eten zal het laten weten ik heb hem gebakken in de pan met lookboter 5 min dan room erover daarna in een ovenschoteltje gedaan parmesaanse kaas eroven en 30 min de oven in op 200 gr
maggy Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 (aangepast) de venkel was zeer lekker 2 juli 2014 aangepast door Gast
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 kapucijners met gebakken aardappels
Connie Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 Roti met de knoflook ,aardappelen , uien en pepertjes van de tuin. Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
RobO Geplaatst: 6 juli 2014 Geplaatst: 6 juli 2014 allemaal? hier: kerrie-pompo-kokos soepje snaps, ovenaardappeltje snijbiet stukje zalm, ijs met josta toe
meekje Geplaatst: 6 juli 2014 Geplaatst: 6 juli 2014 Heerlijk bieslooksoepje! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Bit Geplaatst: 6 juli 2014 Geplaatst: 6 juli 2014 Heerlijk simpel. Eigen Opperdoezers, erwten, knoflookje en bessen met yogurt toe.
Limoen Geplaatst: 6 juli 2014 Geplaatst: 6 juli 2014 Geroosterde venkelknol (uet) en geroosterde aubergine rn tomaat met basilicumsaus (uet)
Jorieke123 Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Bloemkool met kaassaus en speklappen. En een paar dagen hiervoor een bloemkoolsoepje met blauwe kaas, tip van Erny. Nu even we vanavond nog een ovenschotel met bloemkool en (varkens)gehakt en aardappel, en dan zijn de bloemkolen op. Er ligt nog wel wat in de vriezer... maar dat is niet veel. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 De eerste van de "annanastomaten" (zaadjes niet uit een zakje maar uit een tomaat ) ...wat kleuren ze mooi en ik vind ze lekkerder dan al mijn andere tomaten....tot nu toe....deze is een blijvertje(zolang de voorraad strekt ).
RobO Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 hier nz spinazie met een kaassausje, pasta, sla, jostasaus toe met yoghurt
jeanne-heijmans Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Eergisteren sla met wat rijpe tomaatjes. nz spinazie vandaag,morgen worteltjes
RobO Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 peul-tomaat-selder-ui-pasta-ei- geitenkaas bordjekersen toe!
Gast Geplaatst: 10 juli 2014 Geplaatst: 10 juli 2014 Ik heb 4 bietjes met Zeelandse spinazie uit de tuin gehaald. Deze ga ik schoon maken en ga er een bieten spinazie salade van maken met wat zilveruitjes, en een lekker mosterd sausje.
HuubvG Geplaatst: 11 juli 2014 Geplaatst: 11 juli 2014 (komkommer, tijm, peterselie, hh weegbree, rucola, bazielkruid, bonenkruid, oerprei, kraailook, ui, knoflook, nz spinazie, lavendel, driekleurig viooltje)
Gemma Geplaatst: 12 juli 2014 Geplaatst: 12 juli 2014 Vanavond chinese tomaten soep ( eigen recept ) met de ui, knoflook, tomaten, citroengras van eigen tuin.Daarbij een Hollandse rode bieten salade met spekjes ( sjalot, bieten en aardappelen eigen tuin )En stokbrood met kruidenboter ( tijm, bieslook, peterselie en knoflook uit eigen tuin ) morgen idem trouwens, ik heb ook weekend... http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
minie Geplaatst: 12 juli 2014 Geplaatst: 12 juli 2014 aardappeltjes uit de oven met olijfolie, kruiden en knoflook. Aardappeltjes zelf gekweekt in een grote mand. Omdat ze wat klein waren, veel formaat knikkers heb ik ze in de oven gedaan met schil en al. Knoflook kwam ook uit de tuin. Het was heerlijk!
Enjoy! Geplaatst: 13 juli 2014 Geplaatst: 13 juli 2014 Een heerlijke wokschotel met zwarte paprika, groene- en gele courgette, aubergine, wat sperzieboontje, aangevuld met waspeentjes en wat ui. Daardoor een lekkere currypasta van de AH, wat crème fraiche en wat yoghurt.
Enjoy! Geplaatst: 13 juli 2014 Geplaatst: 13 juli 2014 Afgelopen vrijdag heerlijke verse tomatensoep gemaakt en een romige slasoep van allerlei soorten snijsla die dreigt door te schieten. Bed moet vervangen worden eigenlijk.
Erny Geplaatst: 13 juli 2014 Geplaatst: 13 juli 2014 "De vriezer moet leeg"curry met o.a. worteltjes'12, boontjes'13, mex. komkommer'13, pompoen'13, knoflook'13, sjalotgroen'12, sjalot'13.
Aanbevolen berichten